اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011135678218027

ده دلیل مهاجرت به کانادا

کد: 140011135678218027

https://bit.ly/3orV493

، تهران , (اخبار رسمی): کانادا یکی از کشورهای توسعه یافته و مهاجر پذیر است. از جمعیت 38 میلیونی کانادا را مهاجران تشکیل می‌دهند.حتی با وجود شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های متنوع در کشورهای مختلف، کانادا پذیرش مهاجران را متوقف نکرد و در سال 2020 تقریباً 184 هزار مهاجر از جمله 3800 ایرانی را پذیرش کرد.

ده دلیل مهاجرت به کانادا
مهاجرت به کانادا

در حال حاضر کانادا به کشور تحقق آرزوها و رویاهای مهاجران پرانرژی تبدیل شده است.

ده دلیل مهاجرت به کانادا

1.کیفیت زندگی

امید به زندگی در این کشور ۸۱ سال است و بیش از ۶۷ درصد مردم این کشور به دولتشان اعتماد دارند. هر کانادایی به طور متوسط ۶/۲ اتاق در اختیار دارد، در طول سال تنها ۱۷۰۲ ساعت کار می‌کنند و بیش از ۸۰ درصد مردم این کشور اذعان دارند که لحظات خوب و مثبت زندگی ‌شان در روز بیش از لحظات منفی است.

2.امنیت

کانادا یکی از امن‌ترین کشورهای دنیا به حساب می آید. بر اساس گزارش “شاخص صلح جهانی” سال ۲۰۱۸، که سطح خشونت و ایمنی را در ۱۶۳ کشور مورد بررسی قرار داده است ,کانادا ششمین کشور امن دنیاست. کانادا در شاخص ذکر شده، در کنار دانمارک و جمهوری ‌چک قرار دارد و این در حالی است که کشور استرالیا، هلند و انگلستان به ترتیب در۶، ۱۷و ۵۱ جایگاه پس از کانادا قرار دارند.

3.تحصیل

گفتنی است که بهترین مدارس و بهترین دانشگاه‌ها در کشور کانادا وجود دارند.استانداردهای آکادمیک کانادا و کیفیت تحصیلی دقیق در این کشور به این معنی است که شما یک آموزش عالی با درآمد عالی خواهید داشت، که درب را برای موفقیت به زندگی آینده تان باز می کند. مدارک تحصیلی کانادا در سطح جهانی و در کشورهای ایالات متحده و مشترک المنافع و جهان اول معتبر است.

4.اقتصاد

زیرساخت ها و اقتصاد کانادا کاملا هماهنگ برای تولید یک کشور پیشرفته اداره میشود و رتبه یازده را در بین کشورهای ثروتمند جهان دارد و همچنین عضو سازمان همکاری اقتصادی و توسعه ((OECDمیباشد. همانند همه ی کشورهای پیشرفته، اقتصاد کانادا تحت سلطه صنعت خدمات میباشد در نتیجه حدود سه چهارم کانادایی ها شاغل هستند.

5.فرصت شغلی

کشور کانادا یکی از کشورهایی است که از نظر اقتصادی رشد بسیار خوبی در سال های اخیر داشته است و این امر به دلیل استخدام نیروهای متخصص داخلی و بین المللی در حوزه ها و بخش های مختلف است. طبق تحقیقات انجام شده نرخ بیکاری در کانادا حدودا ۷.۸ درصد است که این عدد برای کشور کانادا معقول به نظر می رسد.

کانادا و بازار کار کانادا فرصت های زیادی برای اتباع خارجی که مایل به آمدن به کانادا برای زندگی و کار هستند فراهم می کنند.

6.مهاجرپذیر بودن

این کشور همچنین در راستای کمک به متقاضیان مهاجرت به کانادا برای آوردن الباقی خانواده به این کشور، طرح‌ها و برنامه‌های اسپانسرشیپ خود نظیر Parent and Grandparent Sponsorship program را طی چند ساله گذشته افزایش داده است. اما این کل ماجرا نیست، دولت کانادا همچنین ویزاهای خاصی را برای مشاغل خاص نظیر ورزشکاران و دسته بندی‌هایی نظیر BC Semi Skilled اختصاص داده که به استانهای کانادا این اجازه را می‌دهد تا مهاجران متخصص و با تجربه در زمینه‌هایی نظیر مهمان‌نوازی، حمل و نقل مسافت‌های طولانی و مشاغل این چنینی را انتخاب نموده و شرایط را برای مهاجرت به کانادا و تبدیل شدن به شهروندان دائمی برای ایشان فراهم کنند.

7. خدمات درمانی دولتی و رایگان

همه شهروندان و ساکنان دائمی کانادا از خدمات پزشکی بدون هیچ هزینه ای استفاده می‌کنند و بدون اینکه کوچکترین هزینه ای پرداخت کنند تحت درمان قرار می‌گیرند، در رابطه با دارو 80% تخفیف تعلق میگیرد، حتی در مطب پزشکان هم هزینه ویزیت پزشک رایگان است. (البته با ارائه کارت بهداشت).

در کانادا حدود 10 درصد از تولید ناخالص صرف خدمات درمانی می‌شود، در حالی که این رقم در آمریکا 15 درصد است.

8. آزادی بیان، اندیشه و آزادی اجتماعی

کشور کانادا جایی است که حقوق برابر جنسیتی و نژادی، جریان فعال و چندگانه سیاسی و مذهبی در کنار آزادی بیان و اجتماعی در جریان است و از این رو کشور کانادا یکی از برترین مقاصد دارای آزادی کامل برای اقوام و ملل مختلف شناخته می‌شود. به لطف قانون، منشور حقوق و آزادی‌های کشور کانادا، همه مهاجران قانونی و شهروندان کشور کانادا از حقوقی برابر برخوردار بوده و از روبرویی با هرگونه تبعیض نژادی در محیط کار و یا فضاهای بیرونی به طور کامل مصون هستند.

9. سیستم حمل و نقل عمومی

رفت و آمد در کانادا و اطراف آن با وجود 1404 فرودگاه و وسایل حمل و نقل مانند اتوبوس ، قطار و سایر سیستم های حمل و نقل ، بدون درد سر انجام میشود تا مسافران ایمن و به موقع به مقصد خود برسند.

10. زیبایی  طبیعت کانادا

کشور کانادا سرشار از جاذبه‌های طبیعی مختلف است. وسعت زیبایی طبیعی کانادا، از کوه ها و یخچال های طبیعی گرفته تا دریاچه ها و جنگل های خلوت، در سراسر جهان تقریباً بی نظیر است. اما جذابیت کانادا فقط طبیعت نیست و این کشور دارای کلان شهر هایی با معماری فوق العاده است و آسمان خراش هایی نفس گیر که هر شهروندی را مجذوب خودش ند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون