اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011145681218149

با هدف ارائه محصولات اصیل فیروزه ای به علاقه مندان انجام شد

ارتقا و بهینه سازی سایت فروشگاه کارما 

کد: 140011145681218149

https://bit.ly/3spzVxM

، (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید فروشگاه کارما  از  5 بهمن 1400 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت فروشگاه کارما 
ارتقا و بهینه سازی سایت فروشگاه کارما 

به گزارش روابط عمومی فروشگاه کارما، وبسایت این شرکت فعال در صنعت زیورآلات و فیروزه از تاریخ 5 بهمن 1400 بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس Kaarma.ir در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های سفارش ساخت محصولات فیروزه ای به فهرست وبسایت اضافه و شخصی سازی سفارش برای مخاطبان میسر شده است.
محسن احسانی مدیرعامل فروشگاه کارما با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و علاقه مندان به جواهرات فیروزه ای و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.

وی ادامه داد: ارائه محصولات اصیل فیروزه ای به علاقه مندان هدف اصلی مجموعه است و در راستای ارتقاء کیفیت و طراحی جواهرات فیروزه ای اقدامات مهمی انجام شده است.
او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این به روزرسانی به دنبال برنامه بعدی شرکت در حوزه انفورماتیک هستیم.

گفتنی است وب سایت این مجموعه همزمان با مناسبت سومین سالگرد شروع به کار فروشگاه کارما، به روزرسانی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ