اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011165683318155

خرید انواع گیفت کارت با پرداخت آنلاین و تحویل آنی در موبوگیفت

کد: 140011165683318155

https://bit.ly/35VL4Pj

، (اخبار رسمی): گیفت کارت می تواند جایگزین مناسبی برای پرداخت در پلتفرم های آنلاین باشد و مزایای زیادی ارائه می دهد. این گیفت کارت ها را می توانید به حساب خود در وب سایت ها و سرویس های مختلف اضافه کرده و خریدی آسان و ایمن را برای خود رقم بزنید.

خرید انواع گیفت کارت با پرداخت آنلاین و تحویل آنی در موبوگیفت
خرید انواع گیفت کارت با پرداخت آنلاین و تحویل آنی در موبوگیفت

هر گیفت کارت توسط پلتفرمی خاص پذیرش می شود و دارای اعتباری از پیش پرداخت شده است و در صورت اتمام اعتبار، لازم است که مجددا نسبت به خرید گیفت کارت اقدام نمایید. در هنگام خرید گیفت کارت ، کدی منحصر به فرد به شما اختصاص داده می شود که از طریق آن می توانید اعتبار خریداری شده را دریافت و استفاده نمایید.

 

مزایا خرید گیفت کارت

اگر قصد خرید گیفت کارت ارزان با کاربری های متنوع را دارید، علاوه بر لذت خرید می توانید از مزایای کلی این گیفت کارت های نیز بهره مند شوید، در ادامه به برخی از این مزایای گیفت کارت های آنلاین خواهیم پرداخت:

·        گیفت کارت ها می تواند بهترین گزینه برای هدیه دادن در مناسبت های مختلف باشد. اگر نمی تواند درباره خرید هدیه تصمیم درستی بگیرید، به راحتی با خرید گیفت کارت می توانید دوستان و عزیزانتان را خوشحال کنید. تنها لازم است گیفت کارتی مطابق با سلیقه عزیزانتان انتخاب و خریداری کنید.

·        گیفت کارت ها به خریداران این امکان را می دهند که بتوانند در پلتفرم های مختلف طیف گسترده ای از محتواها را انتخاب و خریداری کنند.

·        گیفت کارت ها دقیقا مانند کارت های اعتباری و مبلغ های نقدی عمل می کنند، با این تفاوت که سطح بسیار بالاتری از ایمنی به کاربران خود ارائه می دهند و احتمال مفقود شدن و سرقت در آنها بسیار کم است.

·        گیفت کارت ها دارای مبلغ های پیش پرداختی هستند که می توانند به سادگی برای پرداخت های الکترونیکی استفاده شوند.

·        گیفت کارت ها پس از خرید به صورت الکترونیکی از طریق ایمیل یا پیامک برای خریدار ارسال می شوند و این کار باعث سهولت استفاده، استفادده آسان تر و ایمن تر خواهد شد.

·        خرید گیفت کارت به شما امکان مدیریت هزینه را می دهد و از صرف هزینه بیش از مقدار مشخص شده جلوگیری می کند.

·        هدیه دادن گیفت کارت به دوستانتان از هر کادوی دیگری آسان تر است، چرا که می توانید آنها را به صورت آنلاین مستقیما و بدون دردسر برای آنها ارسال کنید.

·        گیفت کارت ها معمولا تاریخ انقضای مشخصی ندارند. از این رو در استفاده از آنها محدودیت زمانی وجود نداشته و تا هر زمان که می خواهید می توانید به میزان اعتبار از آنها استفاده کنید.

 

خرید گیفت کارت به چه صورتی انجام می شود؟

به طور کلی دو نوع گیفت کارت وجود دارد: گیفت کارت های فیزیکی که به صورت حضوری از فروشگاه های لوازم الکترونیکی قابل خرید اند و نمونه های دیجیتالی که در فروشگاه های آنلاین در زمینه فروش گیفت کارت قابل دسترسی اند. تنها کافی است گیفت کارت موردنظر را از میان نمونه های مختلف انتخاب و با وارد کردن ایمیل خود، پرداخت را نهایی کرده و بلافاصله گیفت کارت موردنظر را دریافت کنید.

 

نکات مهم در هنگام خرید گیفت کارت

اگر چه گیفت کارت ها مزایای زیادی دارند اما لازم است هنگام خرید آنها مواردی را رعایت کنید تا از خطرات احتمالی جلوگیری کنید. در ادامه به بیان چند نکته مهم که لازم است هنگام خرید گیفت کارت به آنها توجه داشته باشید خواهیم پرداخت:

·        از خرید گیفت کارت از سایت ها ناشناخته و نامعتبر به شدت خودداری کنید. این کارت ها ممکن است تقلبی و کلاهبرداری باشند، از این حتما از منابع معتبر و مورد اعتماد خرید خود را انجام دهید.

·        از صحت ایمیل و سایر اطلاعات وارد شده هنگام خرید گیفت کارت اطمینان حاصل کنید، چرا که کدهای گیفت کارت به ایمیل وارد شده ارسال خواهد شد و امکان برگشت آن وجود ندارد.

چه نوع گیفت کارت هایی در موبوگیفت ارائه می شوند؟

طیف گسترده از بهترین و کاربردی ترین گیفت کارت ها در موبوگیفت قابل خریداری است که در ادامه برخی از آنها را بیان کاربرد اصلی معرفی خواهیم کرد.

 

·       خرید گیفت کارت اپل

با خرید گیفت کارت اپل می توانید در پلتفرم های مختلف ارائه شده توسط اپل مانند: شارژ اپل آیدی، اپل موزیک، اپل تی وی و... استفاده نمایید.

·        گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت های پلی استیشن برای خرید بازی و محتوا از فروشگاه پلی استیشن استفاده می شوند و در فروشگاه موبوگیفت قابل خریداری اند.

·        گیفت کارت استیم والت

گیفت کارت های استیم می توانند روشی کاربردی و امن برای پرداخت ها در سرویس استیم و بهره مندی از بازی های آپدیت و افزون های مختلف باشند.

·        گیفت کارت ایکس باکس

با خرید گیفت کارت ایکس باکس از موبوگیفت می توانید از خرید و ذخیره بازی های مختلف در کنسول و ارتقای آواتارهای خود لذت ببرید.

·        گیفت کارت نینتندو

نینتندو از محبوب ترین و قدیمی ترین ارائه دهندگان بازی است که با تهیه گیفت کارت آن می توانید به راحتی پرداخت های درون برنامه ای را انجام داده و از بازی کردن لذت ببرید.

·        گیفت کارت ریزرگلد

اگر از علاقه مندان به بازی های ویدیویی می باشید، خرید گیفت کارت ریزرگلد می تواند روشی کاربردی برای خرید بازی های شما باشد.

·        گیفت کارت پابجی

ارتقا بازیکن و خرید تجهیزات در پابجی می تواند در سبقت شما از رقیبان بسیار موثر باشد و حالا این امکان با خرید گیفت کارت پابجی از موبوگیفت فراهم شده است.

·        گیفت کارت روبلاکس

روبلاکس از دیگر پلتفرم های بازی است که با استفاده از گیفت کارت روبلاکس می توانید از امکانات ویژه مانند: خرید بازی، امکان چت و بازی های تعاملی در آن بهره مند شوید.

·        گیفت کارت آمازون

آمازون با طیف بسیار متنوعی از محصولات مختلف می تواند همه را برای خرید وسوسه کند. اکنون امکان خرید از آمازون و رفع محدودیت های پرداختی با استفاده از گیفت کارت آمازون فراهم است.

 

·        گیفت کارت اسپاتیفای

اگر به موسیقی علاقه دارید، حتما با پلتفرم اسپاتیفای به خوبی آشنایی دارید. با خرید گیفت کارت اسپاتیفای می توانید موسیقی ها را با بالاترین سطح کیفیت خریداری وگوش کنید.

·        گیفت کارت نتفلیکس

نتفلیکس از محبوب ترین و قدرتمندترین پلتفرم های پخش انواع فیلم ها و برنامه های تلویزیونی مختلف است. با استفاده از گیفت کارت های نتفلیکس می توانید به محتواهای غیر رایگان نتفلیکس دسترسی داشته و از محتوای متنوع آن لذت ببرید.

·        گیفت کارت اوریجین

اوریجین از دیگر پلتفرم های بازی است که پرداخت های آن با گیفت کارت های اوریجین قابل انجام است.

·        گیفت کارت اسکایپ

با استفاده از گیفت کارت اسکایپ امکان برقراری تماس ها و ارسال پیام با کیفیتی باورنکردنی برای شما امکان پذیر است.

·        گیفت کارت مسترکارت

می توان گفت که گیفت کارت مسترکارت از کاربردی ترین گیفت کارت ها است که از آن می توانید در انواع فروشگاه های پذیرنده آن، درست مانند کارت های اعتباری استفاده نمایید.

تمام گیفت کارت های معرفی شده و نمونه های بیشتر را می توانید در فروشگاه موبوگیفت مشاهده و خریداری کنید.

 

جمع بندی

موبوگیفت مرجعی معتبر و با تجربه در زمینه فروش انواع گیفت کارت بوده که گیفت کارت های مختلف را در سریع ترین زمان و مناسب ترین قیمت ها ارائه می دهد و امتیازات ویژه و خدمات 24 به مشتریان خود اختصاص می دهد. همین حالا می توانید نسبت به خرید گیفت کارت با بالاترین کیفیت اقدام نمایید.

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]