اطلاعات تماس
  • ۰۱۱۳۲۱*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011165683417709

فروش تک و عمده پیراهن مردانه تولیدی پوشاک کاسپین

کد: 140011165683417709

https://bit.ly/3slVj6K

، بابل , (اخبار رسمی): پیراهن مردانه فروشگاه کاسپین با کیفیت بالا در پارچه و دوخت تولید می شود اما شما می توانید برای سفارش عمده، طرح و جنس دلخواه خود را داشته باشید. ما مدل مد نظر شما را در تعداد مورد نظر تولید کرده و در هر نقطه از کشور که باشید برای شما خواهیم فرستاد.

قیمت فروش تک و عمده پیراهن مردانه
فروش تک و عمده پیراهن مردانه تولیدی پوشاک کاسپین

خرید عمده مثل یک معامله انجام می شود. فروشگاه کاسپین نیز برای این معامله عمده امتیازاتی دارد که یکی از آنان، ضمانت کامل بازگشت کالا با برگشت هزینه پرداخت شده در صورت خرابی پارچه و یا دوخت می باشد.

یکی از پوشش هایی که مخصوص آقایان می باشد و نمونه و مدل های مختلفی دارد پیراهن مردانه می باشد. فروش تک و عمده پیراهن مردانه در سراسر ایران توسط تولیدی پوشاک مردانه کاسپین انجام می شود. انتخاب روش این روش خرید نیز به عهده خریدار می باشد.

در ادامه مقاله به شرح ویژگی های پیراهن مردانه کاسپین می پردازیم. همان طور که گفتیم این خرید می تواند به صورت فروش تک و عمده پیراهن مردانه انجام شود. با ما باشید تا در این باره بیشتر توضیح دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره، راهنمایی و ثبت سفارش با واحد فروش ما در ارتباط باشید.

قیمت روز پیراهن مردانه لی در بازار

در بازار ها قیمت پیراهن مردانه پس از تولید و پیش از عرضه به بازار ها براساس مدل و جنسی که دارد تعیین می شود، این نرخ ها در حال حاضر با عوامل متعددی تغییر می کنند، برخی از این عوامل آنها را تا حد زیادی افزایش و برخی دیگر آنها را کاهش می دهند. مثلا تورم های موجود در بازار ها نرخ ها را به صورت روزانه افزایش می دهند، شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه تا حدی هستند که نرخ ها را طی سال های اخیر تا حد زیادی بالا برده اند. با اطلاع از این نرخ ها نیز می توان مطابق با بودجه خود حجم سفارشات را انتخاب کرد.

متخصصان معتقد هستند که با خرید های عمده و آنلاین و حتی مستقیم می توان نرخ های پرداختی را کاهش داد زیرا در خرید مستقیم واسطه ای نیست و مستقیم از تولیدی خرید می کنید. همچنین در خرید آنلاین که توسط این سایت انجام می شود می توان از پرداخت هزینه های گزاف معاف شد. مجموعه کاسپین نیز خود تولید کننده پوشاک مردانه است و بدین صورت پوشاک مردانه مثل پیراهن مردانه را با مقطوع ترین قیمت ارائه می کند. خرید های اینترنتی ما نیز همگی با تخفیف انجام می شوند و از ضمانت کامل بهره مند می باشند. به عنوان مثال در حال حاضر، قیمت پیراهن مردانه لی در فروشگاه پوشاک مردانه کاسپین به صورت تک، ۱۸۹٫۰۰۰ تومان است.

چگونگی و هزینه خرید عمده پیراهن مردانه 

خرید عمده پیراهن مردانه را می توانید به راحتی و با مزایای بسیار از فروشگاه پوشاک مردانه کاسپین داشته باشید. ما یک کارگاه بزرگ تولیدی و یک فروشگاه فروش مستقیم و بدون واسطه پوشاک هستیم. در نتیجه شما می توانید سفارشات عمده خود را به ما بسپارید و با مزایا و شرایط مناسب از بهترین پوشاک بهره مند شوید. در خرید عمده پیراهن مردانه، هزینه ها بسیار کمتر از خرید تک می باشند. در این میان، بسته به نوع سفارش عمده شما و ویژگی هایی که برای دوخت پیراهن سفارشی تان در نظر دارید، قیمت توسط مدیر تولید و یا ریاست مجموعه تعیین می گردد. به بیان دیگر، خرید عمده با خرید تک کاملا متفاوت است و مثل یک معامله انجام می شود. فروشگاه کاسپین نیز برای این معامله عمده امتیازاتی دارد که یکی از آنان، ضمانت کامل بازگشت کالا با برگشت هزینه پرداخت شده در صورت خرابی پارچه و یا دوخت می باشد. بدین صورت اعتماد به این مجموعه آسان است و دارای مزایایی مناسب برای شما می باشد.

پیراهن مردانه فروشگاه کاسپین با کیفیت بالا در پارچه و دوخت تولید می شود اما شما می توانید برای سفارش عمده، طرح و جنس دلخواه خود را داشته باشید. ما مدل مد نظر شما را در تعداد مورد نظر تولید کرده و در هر نقطه از کشور که باشید برای شما خواهیم فرستاد. جهت خرید عمده پیراهن مردانه لی با ما تماس بگیرید و یا از طریق واتساپ به ما پیام بدهید.

جهت خرید عمده پیراهن مردانه لی با ما تماس بگیرید و یا از طریق واتساپ به ما پیام بدهید.

مجموعه کاسپین

کاسپین یک سازمان معتبر در زمینه تولید انواع پوشاک مردانه است. دوخت پوشاک در این سازمان با بالاترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت‌ها همراه می‌باشد. کاسپین مد واسطه‌ها را کنار زده و با بهره‌وری بالا در زمینه تولید انبوه پوشاک مردانه فعالیت دارد. شما می‌توانید با مسئولین پشتیبانی ما هر گونه پرسش و یا پیگیری خرید را مطرح کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجموعه تولیدی پوشاک کاسپین

ما یک شرکت تولید و دوخت پوشاک مردانه هستیم که می توانیم علاوه بر فروش محصولات خود، سفارشات شما به صورت تک و عمده را در هر کجا از کشور که باشید برایتان ارسال کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ما، به وبسایت شرکت سر بزنید.

اطلاعات تماس
  • ۰۱۱۳۲۱*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | شهر و جامعه | مد و لباس