اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011165684218157

با ایمپلنت دندان، لبخند زیبای خود را بازسازی کنید

کد: 140011165684218157

https://bit.ly/35VSimp

، (اخبار رسمی): از دست دادن دندان یکی از اتفاقات ناراحت¬‌کننده افراد در سنین مختلف محسوب می‌شود و زمانی که این اتفاق روی می‌¬دهد افراد دو واکنش متفاوت را نشان می‌¬دهند؛

با ایمپلنت دندان، لبخند زیبای خود را بازسازی کنید
با ایمپلنت دندان، لبخند زیبای خود را بازسازی کنید

https://tehranimplantteam.com

از دست دادن دندان یکی از اتفاقات ناراحت­‌کننده افراد در سنین مختلف محسوب می‌شود و زمانی که این اتفاق روی می‌­دهد افراد دو واکنش متفاوت را نشان می‌­دهند؛ واکنش اول کنار آمدن با جای خالی دندان از دست رفته و غفلت از مشکلاتی که در آینده به وجود خواهد آمد، است و واکنش دوم جایگزین کردن دندان از دست رفته و حفظ سلامتی دهان و دندان که سلامت کل بدن را به دنبال خواهد داشت.

خوشبختانه امروزه به دلیل افزایش اطلاعات و آگاهی بیماران و همین­‌طور در دسترس بودن متخصصین دندانپزشکی و پیشرفت تکنولوژی افراد راه دوم را در پیش می‌­گیرند. یکی از راه‌های درمانی که توانسته نتایج خوبی را به همراه داشته باشد ایمپلنت یا کاشت دندانی است و شانس موفقیت کاشت ایمپلنت بستگی به مهارت و تجربه متخصص ایمپلنت خواهد داشت؛ بنابراین انتخاب بهترین دکتر ایمپلنت برای بیماران بسیار حائز اهمیت است، زیرا انتخاب ناآگاهانه می‌­تواند ریسک هدر رفت هزینه و همین‌طور به خطر افتادن سلامتی را بالا ببرد.

بهترین دکتر ایمپلنت در تهران

جراحی ایمپلنت یا کاشت ایمپلنت­‌های دندانی فرایندی است که پیچیدگی­‌های مخصوص به خود را دارد و متخصص دندانپزشکی که در این زمینه فعالیت می‌­کند باید آموزش­‌های لازم را به درستی درک کرده باشد و مهارت و تجربه لازم را در این راه به اندازه کافی به دست آورده باشد. دکتر عباس گشاده ­‌رو جراح و متخصص ایمپلنت­‌ دندان با گذراندن دوره­‌های لازم و دارا بودن بورد تخصصی یکی از بهترین متخصصین دندانپزشکی در تهران است که سابقه بیش از ۵۰۰۰ جراحی لثه و درمان موفق ایمپلنت را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است. هر چقدر تجربه و تبحر دکتر ایمپلنت بیشتر باشد، احتمال شکست ایمپلنت دندان و عوارض ناشی از جراحی­ نیز کمتر خواهد شد.

همچنین‌ ایشان به دلیل برخورداری از دانش و تخصص به­‌روز اعتماد به نفس بالایی در کار خود داشته و به دلیل استفاده از تجهیزات دندانپزشکی پیشرفته و همین‌طور استفاده از مواد باکیفیت، از مشکلاتی که ممکن است برای بیمار به وجود بیاید جلوگیری می‌­کند و طبیعی­‌ترین لبخند زیبا و جذاب را به بیماران خود هدیه می‌دهد.

یکی دیگر از ویژگی­‌های بهترین متخصص ایمپلنت دریافت هزینه منصفانه بدون کم کردن کیفیت کار و استفاده از مواد نامرغوب است. دکتر عباس گشاده ­‌رو ضمن دارا بودن چنین ویژگی‌هایی، شرایطی را برای بیماران خود فراهم آورده تا بتوانند به صورت اقساطی هزینه درمانی و کاشت ایمپلنت­‌های دندانی خود را پرداخت نمایند که این موضوع از بار فشار مالی که ممکن است بر بیمار تحمیل شود می‌­کاهد و بیمار با آرامش خاطر بیشتری به درمان خود ادامه خواهد داد. رعایت کامل اصول بهداشتی وسایل دندانپزشکی و استفاده از بهترین برند‌های ایمپلنت از دیگر مواردی است که در کلینیک تخصصی‌ ایشان انجام می‌­شود. 

مزایای کاشت ایمپلنت

از جمله مشکلاتی که افراد با از دست دادن دندان دچار آن می‌­شوند، عوارض روحی یا روانی است که درصد و میزان مبتلا شدن به آن در بیماران متفاوت است. از جمله این مشکلات برقراری ارتباط با دیگران است؛ زیرا برخی افراد به دلیل خجالت از نمایان شدن جای خالی دندان و تکلم صحیح از حضور در جمع دوری کرده و گوشه‌­نشینی در خانه را انتخاب می‌کنند؛ اما فرد با ایمپلنت به دلیل داشتن ظاهر طبیعی و شبیه به دندان اصلی و همین‌طور به دلیل اینکه درون لثه ثابت می‌­مانند، به راحتی قادر خواهد بود در جمع حضور پیدا کرده و با دیگران گفتگو یا برای صرف غذا در محیط­‌های اجتماعی حضور پیدا کند. این فرد با اعتماد به نفس بیشتر به فعالیت­‌های روزانه و اجتماعی خود ادامه داده و شخصیت اجتماعی خود را حفظ می‌نماید.

ز دیگر مزیت­‌های ایمپلنت، حفظ زیبایی چهره و جوان‌تر شدن صورت است. فردی را در نظر بگیرید که به دلیل از دست دادن دندان و تحلیل رفتن استخوان فک، عضلات و پوست صورت او دچار افتادگی شده است و به معنی دیگر صورت او دچار پیری زودرس شده است. این حالت تأثیر بسیار منفی را در افراد به وجود خواهد آورد؛ خصوصاً وقتی که خودشان را با افراد سالم هم سن و سال خود مقایسه می‌­کنند. تفاوتی ندارد که یک شخص جزء افراد عادی جامعه باشد یا جزء افراد معروف، زیرا سلامتی و زیبایی برای همه اشخاص دارای اهمیت است و داشتن دندان­‌های مرتب، زیبا و سفید اثرات مثبت زیادی در موفقیت تحصیلی، شغلی، روابط دوستانه و همین‌طور ازدواج خواهد داشت.

فردی که یک یا چند دندان خود را از دست داده، باید بداند که دندان­‌های کناری به مرور بر دیگر دندان­‌ها فشار آورده و نه تنها موجب کج شدن سایر دندان­‌ها می‌­شوند، بلکه بر اعصاب بیمار نیز  خلل وارد می‌­کنند؛ همین‌طور اگر لثه­‌ها دچار عفونت شوند، بر سلامت قلب فرد نیز تأثیر منفی می‌­گذارند که تمامی این‌ها می‌­تواند او را از فعالیت­‌های روزانه دور کند.

مزیت دیگر ایمپلنت، لبخند زدن و خندیدن بدون استرس و نگرانی در میان جمع است. این حقیقت که نبود دندان  تا چه حد می‌­تواند تکلم و لبخند زدن را برای افراد سخت و نگران­‌کننده کند و اعتماد به نفس را از او بگیرد، غیرقابل کتمان است؛ بنابراین ایمپلنت نه تنها موجب حفظ سلامتی دهان و دندان و جوان‌تر شدن صورت می‌­گردد، بلکه لبخند باکیفیت، راحت و شیرین‌­تری را به همراه خواهد داشت. با تمام این مزایا همه افراد نمی‌­توانند از این روش درمانی بهره­‌مند شوند؛ بنابراین لازم است بیمار جهت ویزیت و تأیید اینکه می‌­تواند کاندیدای مناسب ایمپلنت باشد، به بهترین متخصص جراحی لثه و کاشت ایمپلنت مراجعه نماید و بهتر است قبل از مراجعه اطلاعات لازم را در مورد اخلاق حرفه­‌ای و میزان مهارت او به‌دست بیاورد. همان‌طور که ذکر کردیم، دکتر عباس گشاده‌ ­رو یکی از قابل اعتمادترین متخصص ایمپلنت تهران است که با صبوری، احترام و داشتن کادری باتجربه به مشکلات دهان و دندان بیماران رسیدگی می‌­نماید.

سخن پایانی

همان‌طور که در این مقاله بیان کردیم ایمپلنت یکی از روش­‌های اثرگذار در عملکرد و زیبایی لبخند بیماران یا کاندیدای مناسب کاشت ایمپلنت محسوب می‌شود. در واقع این روش دارای دو جنبه زیبایی و درمانی است که شامل حال بیمار می­‌گردد؛ بنابراین اگر قصد دارید تا از این روش درمانی برای حفظ اعتماد به نفس خود در جامعه و داشتن یک لبخند زیبا بهره‌­مند شوید و تمایل دارید تا اطلاعات بیشتری را درباره دکتر عباس گشاده ­رو به دست بیاورید، پیشنهاد می‌­شود به سایت https://tehranimplantteam.com مراجعه کرده و برخی از نمونه­‌ خدمات ایشان را مشاهده کنید. لازم به ذکر است ایشان عضو انجمن پریودنتولوژی و ایمپلنتولوژی و همچنین عضو هیئت علمی دانشگاه نیز هستند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی