اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011165684418158

گفت و گو با محمد فاریابی مشاور بازاریابی و فروش شرکت امیران

کشور را از واردات محصولات داخلی ساختمان بی نیاز کرده ایم

کد: 140011165684418158

https://bit.ly/3J6Et2t

، تبریز , (اخبار رسمی): شرکت امیران حدود ۱۰ سال است که در حوزه تولید انواع پارکت‌های لمینت فعالیت دارد و توانسته است در زمینه تامین نیازهای اصلی صنعت ساختمان و دکوراسیون کشور نقش عمده ای ایفا کند. چرا که پیش از این تمام پارکت‌های موجود در کشور وارداتی بود؛ اما در حال حاضر واردات این اقدام متوقف شده است.

کشور را از واردات محصولات داخلی ساختمان بی نیاز کرده ایم
کشور را از واردات محصولات داخلی ساختمان بی نیاز کرده ایم

در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه بین المللی خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون (میدکس) که از ۲۱ تا ۲۴ دی 400 برگزار شد، فرصتی شد تا محمد فاریابی مشاور بازاریابی و فروش شرکت امیران گفت‌وگویی انجام دهیم. شرکت امیران حدود ۱۰ سال است که در حوزه تولید انواع پارکت‌های لمینت فعالیت دارد و توانسته است در زمینه تامین نیازهای اصلی صنعت ساختمان و دکوراسیون کشور نقش عمده ای ایفا کند. چرا که پیش از این تمام پارکت‌های موجود در کشور وارداتی بود؛ اما در حال حاضر واردات این اقدام متوقف شده است و با وجود توسعه فعالیت‌های شرکت‌هایی چون امیران نیازی به واردات نیست.

 

آقای فاریابی با توجه به وضعیت تحریم‌ها و مسائل اقتصادی گردش امور چطور پیش می‌رود؟‌

فعالیت‌های ما با جدیت و قدرت ادامه دارد و حتی روز به روز با وجود تمام مشکلات اقتصادی، مجموعه ما در حال پیشرفت و توسعه است. مهم ترین اقدامی که توسط مجموعه ما انجام شده این است که ما مانع خروج ارز از کشور شده ایم و همچنان در حال افزایش مواد اولیه و به دنبال آن افزایش تولیدات خود هستیم و با توجه به موانع بر سر راه تهیه و تامین مواد اولیه، در تلاشیم تا مواد اولیه را نیز خودمان تولید کنیم.

 

مهم‌ترین ویژگی پارکت‌های تولیدی شما در چیست؟

بالاترین تنوع، کیفیت و خلاقانه‌ترین طرح‌ها در ایران یکی از مهم ترین ویژگی‌های تولیدات ماست. همچنین مشتری مداری از دیگر ویژگی‌های بارز مجموعه امیران است.

 

چه محصولی را در نمایشگاه رونمایی کردید؟

ما در نمایشگاه امسال، جدیدترین محصول شرکت را با نام «پارکت جناقی» که شیاردار است، رونمایی کردیم. این محصول یکی از کارهای جدیدی است که در ایران وجود دارد حالت کنده ‌کاری دارد.

 

فروش محصولات شما به چه صورت است؟ آیا مستقیما محصول را به مشتری می‌فروشید یا از طریق نمایندگان؟

ما طراحی و تولید انجام می‌دهیم و در عین حال شبکه گسترده‌ای برای نصب داریم که از طریق اپلیکیشن، افراد کالای خود را انتخاب و سفارش می‌دهند. سپس گارانتی برای آن‌ها صادر شده و تیم نصاب در محل حاضر می‌شود. لازم به یادآوری است که ارائه گارانتی فقط منوط به نصب، توسط تیم خود ماست. در این صورت گارانتی محصولات امیران تا ۱۲ سال اعتبار دارد؛ چرا که از نظر کیفیت محصولات ما درجه یک هستند.

 

خانه امیران چیست و چگونه فعالیت می‌کند؟

بله. ما در حال گسترش خانه‌های امیران هستیم که محصولات ما را به طور مستقیم به مصرف کنندگان عرضه کنند. با این هدف که تا پایان سال ۱۴۰۱ یک خانه امیران در هر استان و شهر تاسیس شود و مستقیما مصرف کنندگان محصولات ما را از آنجا بخرند تا بدون واسطه و با هزینه کمتری خرید انجام شود.

این خانه‌ها همچون یک نماینده عمل می‌کنند و کار فروش و توزیع محصولات به مصرف کننده را برعهده دارند.

 

شرایط داشتن خانه امیران چگونه است؟‌

هر کسی شرایط مورد نیاز را داشت، امتیاز تاسیس خانه‌های امیران را به او می‌دهیم. امتیاز، تامین محصول، بازاریابی و تبلیغات و برند از مجموعه ما خواهد بود؛‌ مغازه، امکانات انبار با صاحبان خانه‌های امیران است.

 

آیا در این حوزه رقیب دارید و در صورت پاسخ مثبت وجه تمایز شما با محصولات مشابه در چیست؟

ما از واژه رقیب استفاده نمی‌کنیم، اما قطعا همکارانی در این حوزه داریم. تفاوت‌ها و تمایز هایی با سایر همکاران داریم. آن هم این است که ارتباطات بین المللی ما بیشتر است. دفتر استانبول ما دائما طرح‌ها، تکنولوژی، ابزار و تجهیزات جدید را شناسایی می‌کند و در اختیار مجموعه ایران می‌گذارد.

 

آیا در این حوزه صادرات نیز دارید؟

خیر، صادرات نداریم. چرا که در این حوزه اصلا مقرون به صرفه نیست.

 

هدف شما از حضور در نمایشگاه چه بود؟

ما در این سال‌های اخیر در نمایشگاه مدکس حضور داشتیم. دیدار با نمایندگان خود، جذب نمایندگان جدید، اخذ ایده‌های نوین از دلایل حضور ما در نمایشگاه است. همیشه در راستای جدیدترین و بهترین بودن، تلاش کردیم و شکر خدا موفق نیز بوده‌ایم.

 

برای آینده چه برنامه و استراتژی‌هایی در نظر دارید؟

برنامه آینده ما متمرکز بر مواد اولیه است. در این شرایط اقتصادی تامین مواد اولیه کار دشواری است. لذا برنامه‌های استراتژیک گسترده ای برای تامین مواد اولیه داریم.

 

چند نفر پرسنل و نیروی انسانی دارید؟

بیش از ۱۷۰ نفر پرسنل داریم که اگر عوامل توزیع و فروش را نیز حساب کنیم مجموعه امیران یک خانواده ۵۰۰ نفری را تشکیل می‌دهد.

 

راه‌های ارتباطی با مجموعه شما به چه صورت است؟

قبل از هر چیز، لازم به ذکر است که ما به طور مستقیم با مصرف کننده در ارتباط نیستیم. تنها با همکاران فروش در نماینگی‌های خود در تعامل هستیم‌. اما به طور کلی سایت ما موجود است که هلدینگی است از تولیدات متنوع شامل پارکت، درب داخلی آپارتمان، درب ضد سرقت، کارخانه آغشته سازی، کارخانه کارتن برای مصرف خودمان و ... .

 همچنین گروه مصیبی یک سایت مادر به نشانی www.mosayyebi.com دارد و اینستاگرام و اپلیکشن نیز مخصوص همکاران فروش در کل کشور وجود دارد. علاقه مندان در صورت تمایل می‌توانند با شماره۰۹۱۴۱۱۶۲۵۷۰ هم تماس برقرار کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان