اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011165684718159

آشنایی با انواع دریچه تنظیم هوا

کد: 140011165684718159

https://bit.ly/3own6Ai

، (اخبار رسمی): دریچه تنظیم هوا از روتورهای مختلفی برای روشنایی مسیر هوا و قاب اصلی تشکیل شده است که نوع خروجی هوای دریچه را به یک طرفه، دو طرفه، سه طرفه و چهار طرفه تقسیم می کند.

دریچه تنظیم هوا

برای تنظیم هوای ورودی از داخل کانال از همان دریچه تنظیم هوا استفاده می شود. دریچه تنظیم هوا از انواع آلومینیوم، آهن و mdf ساخته شده است.

دریچه تنظیم هوا از روتورهای مختلفی برای روشنایی مسیر هوا و قاب اصلی تشکیل شده است که نوع خروجی هوای دریچه را به یک طرفه، دو طرفه، سه طرفه و چهار طرفه تقسیم می کند.

دریچه تنظیم هوا به طور کلی از سه نوع ماده توسط شرکت الوفلاشینگ تولید می شود:

هوایی از مسیر اتاق به اتاق می رسد در محل دهانه افتراق کانال توسط دریچه در اتاق پخش میشود انواع دریچه تنظیم هوا عبارتند از :

 

دریچه تنظیم هوای رفت دیوار پایین

این نوع دریچه در خروجی کانال های دیواری نصب می شود.

این نوع دریچه دارای تیغه های متحرک افقی و عمودی می باشد. با تنظیم تیغه ها می توانید میزان ورودی جریان هوا و مسیر ورودی جریان هوا ورودی فضا را تنظیم کنید.

به طور معمول، جهت جریان هوا در داخل شیر تنظیم دیوار در تابستان به سمت پایین و در زمستان به سمت بالا تنظیم می شود.

محل نصب دریچه تنظیم هوای داخلی باید به گونه ای باشد که سرعت هوای مناسب در ارتفاع حدود 1-2 متری از کف اتاق برقرار شود.

دریچه تنظیم هوای آلومینیومی

این دریچه یکی از پرکاربردترین انواع دریچه هوا می باشد که یک دریچه طراحی جدید می باشد.

دریچه تنظیم هوا با طراحی جدید محیطی دارای یک قاب آلومینیومی سه سانتی متری است که لبه خالی دهانه انشعاب را می پوشاند و مکمل بدنه دریچه هوا است.

در داخل دریچه تنظیم کننده هوا، طراحی جدید آلومینیومی از تیغه های عمودی تشکیل شده است که می توانند به چپ و راست بچرخند و اجازه می دهند هوا به چپ و راست تقسیم شود.

برای تنظیم مقدار هوای عبوری از شیر کنترل هوا، از تیغه های موازی به عنوان دمپر توسط اهرمی که روی دید دریچه هوا نصب شده است استفاده می شود.

دریچه تنظیم هوای آلومینیومی طرح جدید با پیچ مستقیماً روی دیوار نصب می شود.

روکش دریچه تنظیم هوا آلومینیومی طرح جدید از رنگ کوره ای پودری استاتیک در رنگ های متنوع سفید، کرم، مشکی، قهوه ای و ... ساخته شده است.

 

دریچه تنظیم هوای آلومینیومی سقفی

این نوع دریچه تنظیم هوا همانطور که از نامش پیداست بر روی سقف و با مدل های مختلف نصب می شود و نقش تهویه محیط های مختلف سقف را ایفا می کند.

با توجه به تنوع زیاد مدل های مختلف این نوع دریچه تنظیم هوا، مشخصات آنها را شرح می دهیم:

دریچه های سقفی چند جهته (تک، دو طرفه، سه طرفه و چهار طرفه) از پرکاربردترین مدل های دریچه سقفی هستند.

دریچه تنظیم هوای سقفی چند طرفه را می توان به طور همزمان در سیستم های چرخش هوا استفاده کرد. اگر در سیستم گردش هوا از دریچه هوای سقفی چند طرفه استفاده شود، می توان از آن به عنوان دمپر و بدون دمپر استفاده کرد. هوای مورد استفاده لزوماً نیازی به استفاده از دمپر در بدنه سوپاپ ندارد.

 

دریچه تنظیم هوای آلومینیومی خطی

دریچه خطی از آن دسته از دریچه هایی ست که هوای خروجی از انشعاب کانال هوا را بصورت موازی از داخل کانال هوا به محیط تزریق می کند.

دریچه تنظیم هوای سقفی

دریچه هوا سقفی برای هوارسانی از سقف کاربرد دارد. با توجه به تنوع اشکال گوناگون دریچه هوا ی سقفی هر کدام برای کاربردی در سقف ساختمان ها به کار می روند.

اگر قصد خرید و سفارش یا کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره از دریچه های تنظیم هوا را دارید. به سایت تهویه باستان مراجعه کنید و با کارشناسان آنها در واتساپ در ارتباط باشید.

منبع : tahviehbastan.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]