اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011175686218027

مهاجرت به کانادا از طریق کار2022

کد: 140011175686218027

https://bit.ly/3soYR8m

، تهران , (اخبار رسمی): اگر شما مهارت و توانایی دارید که کشور کانادا به آن نیاز دارد، می توانید از طریق اخذ ویزا کاری به این کشور مهاجرت نمایید. اخذ ویزا کاری به دو روش کلی صورت می گیرد، روش اول از طریق اکسپرس اینتری و روش دوم از طریق Job offer می باشد.

مهاجرت به کانادا از طریق کار2022
مهاجرت به کانادا از طریق کار2022

اخذ ویزا کاری به دو روش کلی صورت می گیرد، روش اول از طریق اکسپرس اینتری و روش دوم از طریق Job offer می باشد.

راه مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری

یکی از راه های مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری می باشد. در این روش، شما به عنوان یک نیروی ماهر و متخصص، به اخذ ویزا کاری کانادا اقدام می کنید. البته اکسپرس اینتری یکی از راه های اخذ اقامت دائم کانادا نیز می باشد. این سیستم طبق امتیاز بندی عمل می کند و با توجه به ویژگی هایی اعم از میزان تحصیلات، سن، سابقه کاری و… به شما امتیاز می دهد. اگر امتیاز شما به حد نصاب رسید به مرحله دوم سنجش می روید. در مرحله دوم نیز مجددا ویژگی های شما مورد بررسی قرار می گیرد که در این مرحله هر فردی که بتواند بیشترین امتیاز را اخذ نماید، می تواند مستقیما از دولت کانادا دعوت نامه دریافت کند و پس از ورود به این کشور اقامت دائم خود و خانواده اش را اخذ نماید.

راه مهاجرت به کانادا از طریق Job offer

در این روش برای اخذ اقامت، شما باید از کارفرمای کانادایی دعوت نامه یا پیشنهاد کاری دریافت کنید که این روش لازمه داشتن سابقه کاری خوب و تخصص و مهارت می باشد. شما پس از دریافت دعوت نامه می توانید ویزا موقت کانادا را اخذ نمایید و پس از گذشت 3 سال کار مداوم، اقامت دائم این کشور را اخذ کنید. (این روش لازمه داشتن مدرک زبان نیز می باشد)

راه مهاجرت به کانادا از طریق کار آفرینی

در این روش از مهاجرت فرد باید در کشور کانادا کسب و کاری را راه اندازی کند و بتواند از پس هزینه های آن بر بیاید.

البته کشور کانادا با کمبود پرستار خانگی نیز رو برو است و افرادی که می توانند مراقبت های تمام وقت، بدون نظارت و مداوم را انجام دهند می توانند از این طریق به کانادا مهاجرت کنند.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کانادا

یکی از راه های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری است. سرمایه گذاری در کانادا از طریق ثبت شرکت، خرید ملک، کار آفرینی، خود اشتغالی و… می باشد که فقط برخی از این سرمایه گذاری ها منجر به اخذ اقامت این کشور می شود. کانادا از جمله کشور هایی است که سرمایه گذاری در آن امن و راحت است. شما با توجه به سرمایه ای که دارید، می توانید یکی از روش های سرمایه گذاری را انتخاب نمایید.

البته اگر هدف شما اخذ اقامت دائم کشور کانادا می باشد، بهتر است قبل از سرمایه گذاری، در رابطه با روش های که منجر به اخذ اقامت می شود آگاهی داشته باشید. برای آگاهی از این موارد می توانید با موسسه محبوب مهاجر تماس گرفته و با مشاورین این موسسه مشورت نمایید.

یکی دیگر از روش های مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی می باشد. مهاجرت از طریق خود اشتغالی بدین صورت است که شما باید جز یکی از سه دسته زیر باشید:

افرادی که در زمینه فرهنگی خود اشتغالی دارند

خود اشتغالی در زمینه ورزش های حرفه ای

خود اشتغالی در زمینه خرید و مدیریت منابع کشاورزی

متقاضیانی که جز یکی از این 3 دسته هستند باید دارای شرایط زیر باشند تا بتوانند ویزا کانادا را از طریق خود اشتغالی اخذ نمایند.

توانایی انجام شغل را در کانادا نیز داشته باشند

سابقه شغلی بالایی در کار شان داشته باشند

معیار های گزینش برای افراد با شغل آزاد را داشته باشند

مدارک مورد نیاز اعم از معاینات پزشکی، پاسپورت و… را داشته و شرایط مطلوب را دارا باشد

یکی دیگر از راه های سرمایه گذاری در کانادا، سرمایه گذاری در ایالت کبک است. در این نوع سرمایه گذاری شما باید حداقل مبلغ 1.200.000 میلیون دلار کانادا را در این ایالت سرمایه گذاری کنید. همچنین باید نشان دهید که پشتوانه 2 میلیون دلاری را نیز دارید. شما پس از سرمایه گذاری در این ایالت نه تنها می توانید اقامت دائم کانادا را اخذ کنید بلکه پاسپورت کانادایی نیز دریافت می کنید. البته این سرمایه شما باید حداقل 5 سال در اختیار دولت کانادا قرار گیرد و پس از گذشت این مدت زمان، شما می توانید پول خود را بدون هیچ سودی دریافت نمایید.

موسسات مالی در کانادا وجود دارند که با پرداخت 360 هزار دلار کانادایی مبلغ 1.2 میلیون دلار را به عنوان سرمایه شما پرداخت می کنند؛ اما مبلغ 360 هزار دلاریی که شما به آنها پرداخت می کنید را به عنوان حق الزحمه خود بر می دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

حقوقی و قانون | حراج و تخفیف