اطلاعات تماس
  • 021263*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011175686618173

پویش پایگاه مسئولیت اجتماعی شرکتها به مناسبت سال نو

پویش میراث پایدار

کد: 140011175686618173

https://bit.ly/3HzsYjZ

، (اخبار رسمی): پایگاه مسئولیت اجتماعی شرکتها در نظر دارد به مناسبت سال نو و با همکاری موسسات و مراکز فعال در زمینه فعالیتهای اجتماعی و زیست محیطی، کمپینی تحت عنوان”میراث پایدار” برای اجرای پروژه‌ها و طرح‌های مرتبط با توسعه پایدار و مسئولیت اجتماعی شرکتی اجرا کند.

پویش میراث پایدار
پویش میراث پایدار

پایگاه مسئولیت اجتماعی شرکتها به مناسبت سال نو کمپین میراث پایدار را برای اجرای پروژه‌ها و طرح‌های مرتبط با توسعه پایدار و مسئولیت اجتماعی شرکتی برگزار می‌کند

در این پویش سراسری، شرکتها، سازمانها و نهادهای تولیدی، مالی و اقتصادی بجای هزینه‌های معمول تبلیغاتی عید نظیر چاپ سررسید، هدایای تبلیغاتی و…، بخشی از بودجه تبلیغاتی خود را صرف اجرای طرح‌ها و پروژه‌های ناظر بر مسئولیت اجتماعی ‌می‌کنند.

مشارکت در اجرای این کمپین علاوه بر انجام وظایف مرتبط با مسئولیت اجتماعی شرکتی، ‌می‌تواند در افزایش اعتبار برند و ایجاد وفادری در مشتریان نقش چشمگیری داشته باشد.

براساس تحقیقات انجام شده توسط نهادهای بین المللی در حوزه مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها (csr) بسیاری از مصرف کنندگان در دنیا؛ کالاها و خدمات مورد نیاز خود را از شرکتهایی تهیه ‌می‌کنند که در حوزه مسئولیتهای اجتماعی فعال باشند و زمینه فعالیت آنها در عرصه اجتماعی با دیدگاه آنها همسو باشد. علاوه بر این، بسیاری از سرمایه گذاران به دنبال بنگاههایی برای سرمایگذاری هستند که عملکرد مثبتی در زمینه csr و esg داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشارکت در این کمپین به لینک زیر مراجعه کنید:

پویش میراث پایدار

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021263*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش