اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011185689318108

مصاحبه اختصاصی گام سمینار با استاد سینا شهابی

کد: 140011185689318108

https://bit.ly/3otAtBr

، (اخبار رسمی): استاد سینا شهابی متخصص کوچ حرفه ای و شخصی است که مهارت های کوچینگ را آموزش می دهد. در این مصاحبه از گام سمینار پای صحبت ایشان نشسته ایم و کمی در مورد بیوگرافی و تجربیات جناب آقای شهابی گفتگو کرده ایم. این مصاحبه جذاب و خواندنی را از دست ندهید.

مصاحبه اختصاصی گام سمینار با استاد سینا شهابی
استاد سینا شهابی متخصص کوچینگ حرفه ای

چکیده مشاورهای مختلف که به کسب وکارهای مختلف ارائه کردم ا ین است که کسب و کار شما به اندازه خودتان رشد می کند. بنابراین اگر می خواهید در کسب وکار موفق عمل کنید بایستی روی خودتان سرمایه گذاری کنید.

سلام آقای شهابی یک بیوگرافی کوتاه از خودتون بفرمایید؟
سلام به شما متشکرم از شما به خاطر این جلسه و گفتگو و امیدوارم این جلسه برای اعضای سایت گام سمینار لذت بخش و آموزنده باشه.
من سینا شهابی هستم متولد بیست و هشت شهریور سال شصت و نه در یک خانواده متوسط متولد شدم من از همان اول تولد که بررسی می کنم زندگی همراه با تغییرات زیادی رو تجربه کردم. تفاوت های فرهنگی و جغرافیایی زیادی بین پدر و مادر من وجود داشت و به نوعی من محصول مشترک دو فرهنگ به طور کلی متفاوت هستم.
رشته تحصیلی پایه من ریاضی فیزیک بود و در دانشگاه رشته تحصیلی مهندسی مکانیک گرایش ساخت و تولید را تا سطح کارشناسی ادامه دادم.
از سال 94 کار آموزش را شروع کردم، سال 95 ازدواج کردم، سال 1400 هم پدر شدم و الان که در خدمت شما هستم در حوزه کوچینگ در شاخه های بیزینس، لایف و موفقیت به صورت تخصصی فعالیت می کنم.


چطور شد که تصمیم گرفتید  حوزه کوچینگ را برای فعالیت انتخاب کنید؟
همان طور که اشاره کردم زندگی من با تغییرات زیادی همراه شد و به واسطه تغییراتی زیادی که در زندگی خودم ایجاد کردم رشد زیادی برایم حاصل شد.  و این باعث شد که من علاقه زیادی به تغییر پیدا کنم.
علاقه من به تغییر باعث جذب من به کوچینگ شد. قبله کوچینگ هم تغییر است و یک کوچ همه تلاش خودش را انجام می دهد تا  افراد تغییرات مثبت و پایداری را در زندگی و کسب و کارشان ایجاد کنند.
من عاشق تغییر هستم و اوج تغییر را در ایجاد کردن تغییر و خلق تغییر می بینم بنابراین هر لحظه که در مسیر کوچینگ هستم لذت میبرم و با ایجاد تغییرات در زندگی خودم و دیگران رضایت بیشتری از زندگی حاصل می کنم.


کمی در مورد کتاب هایی که تالیف کردید توضیح دهید؟
متشکرم من چهار جلد کتاب نوشتم که حاصل آموزش ها و تجربه هایی است که خودم کسب کردم. کتاب اول با عنوان موفقیت بدون راز به این موضوع اشاره دارد که برای موفق شدن نیاز به هیچ راز و جادویی نیست. قرار نیست قرص، آمپول و یا فال خاصی برای موفقیت داشته باشید. موفقیت حاصل انجام دادن کارهای ساده، کوچکی است که خیلی از افراد به خاطر سادگی آنها را انجام نمی دهند. بنابراین در این کتاب به افراد مختلف این پیام را انتقال می دهم که برای موفقیت فقط قدم بردارید و ثابت قدم باشید.
در کتاب دوم که دو جلد هست با عنوان استادی تغییر با علم کوچینگ، در جلد اول به ابزارهای موثر و کارآمد برای ایجاد تغییر  وتحول پرداختم. در واقع خیلی از افراد تلاش می کنند که تغییری در زندگی خودشان ایجاد کنند اما به دلیل عدم استفاده از ابزارهای موثر خیلی دیر به نتیجه می رسند و هر لحظه ممکن است که در مسیر تغییر انگیزه خودشان را از دست بدهند.
پیام من در این کتاب برای افراد این است که با استفاده از ابزارهای موثر می توان سریع تر و لذت بخش یک تغییر مثبت و موثر را در زندگی خودتان ایجاد کنید.
جلد دوم کتاب استادی تغییر با علم کوچینگ در مورد مهارت¬های لازم برای ایجاد یک تغییر مثبت و موثر هست و در این کتاب تلاش کردم بیست مهارت مهم و ضروری که باعث می شود یک تغییر سازنده را ایجاد کرد به افراد آموزش بدهم.
پیام من در این کتاب به افراد این است که اگر مهارت های لازم برای ایجاد تغییر را یاد بگیرند در مسیر تغییر بدون آسیب زدن به خودشان و دیگران می توانند تغییر مثبت و موثری را در زندگی خودشان ایجاد کنند.


همکاری با مجموعه گام سمینار از کجا شروع شد؟
من سال 96 به واسطه یک دوره آموزشی با جناب محبی عزیز و گام سمینار آشنا شدم و از همان جا همکاری من با مجموعه گام سمینار آغاز شد. این همکاری هر روز بیشتر و بهتر می شود و خیلی خوشحالم که در یک مجموعه حرفه ای که به دنبال انتشار اگاهی و آموزش های ارزشمند هست در حال فعالیت هستم.


آینده بیزنس کوچینگ را در ایران چگونه می بینید؟
من تلاشم بر این است که با اقدامات مثبت و موثر آینده روشنی را برای کشور و دنیا بسازیم. بیزنس کوچینگ که یکی از نیازهای ضروری کشور ماست. دو سناریو احتمالی برای بیزنس کوچینگ می تونم تصور کنم: سناریو اول به تعداد زیادی بیزنس کوچ حرفه ای و با تجربه نیاز داریم تا از بیرون با کسب وکارها همکاری کنند و به رشد و توسعه کسب و کار کمک کنند.
سناریو دوم اینکه صاحبین کسب وکار خودشان اموزش های اصول بیزنس کوچینگ را یاد بگیرند و در مجموعه خودشان پیاده سازی کنند. در هر دو مورد دیدگاه من مثبت است و بر این باور که هر تلاشی باعث ایجاد تغییر می شود و تلاش های مثبت قطعا باعث ایجاد تغییرات مثبت خواهد شد.


به نظرتون مهم ترین علت موفقیت شما چه چیزی بوده است؟
از نظر من مهم ترین عامل موفقیت صداقت و پشتکار هست. با صداقت به دنبال این باشید که به افراد کمک کنید که در زندگی خودشان بهتر و موثرتر باشند و در این مسیر بیشترین تلاش را انجام دهید شما موفق هستید. من در زندگی خودم همیشه سعی کردم صداقت و کمک کردن را سرلوحه کار خودم قرار دهم و از طرفی برای بهتر شدن خدمات و محصولاتم هر روز برای افزایش مهارت و اثرگذاری خودم بیشترین تلاش را انجام دادم.


اگر به گذشته برگردید کدام کار را زودتر انجام می دهید؟
همکاری با مجموعه گام سمینار (خنده).  جدای از شوخی دیدگاه من اینه که همه چیز سرجای خودش هست و همه اقدامات در مناسب ترین زمان خود رخ می دهند. با این دیدگاه حسرت خوردن و اینکه بهتر بود چکار می کردم از بین می رود. البته همیشه سعی می کنم کارهایی که انجام می دهم را بررسی کردم و درس های لازم از اشتباهات خودم را بگیرم.


برای افرادی که تازه قصد دارند بیزنس کوچ شوند چه توصیه ای دارید؟

خوب توصیه من برای این دسته از افراد این است که تمرکز خودشان را روی بهبود مهارت و قابلیت¬های خودشان بگذارند. هر چقدر تمرکز بیشتری به یک موضوع داشته باشید و برای آن تلاش بیشتری انجام دهید قطعا تخصص تقویت شده و می-توانید بهتر هم عمل کنید. بیزنس کوچ ها بایستی از جایگاه مهم خودشان آگاه شوند یک بیزنس کوچ با مهارتی که دارد می تواند کسب وکاری که دچار چالش شده یا حتی به مرز نابودی رسیده را نجات دهد و به رشد و رونق آن کمک کند. نجات یک کسب و کار به معنی نجات چند خانواده از بیکاری و همچنین نجات کشور از وابستگی هاست. وقتی بیزنس کوچ ها از اهمیت کار خودتان آگاه شوند قطعا تلاش شایسته تری دراین مسیر انجام خواهند داد.
توصیه دوم من این است که تمرکز خودشان را روی رشد خودشان و بالابردن کیفیت خدمات بگذارند. وقتی خودشان رشد کنند و خدمات با کیفیت ارائه کنند به صورت اتوماتیک موفقیت های مالی و موارد دیگر هم به زندگی شان سرازیر می شود.


مهم ترین هدف شما در آینده چیست؟
چون یکی از ویژگی های مهم هدف زمان هست من برای دو سال آینده هدفم این هست که به 5000 نفر از صاحبین کسب و کار در رشد و تغییر کسب وکارشان کمک کنم. در واقع من سبک جدیدی از بیزنس کوچ را آماده کردم و با این روش صاحبین کسب و کارها دیدگاه متفاوت و ارزشمندتری به کسب و کار و محصول خودشان پیدا خواهند کرد.
اما مهم ترین ارزش من انتشار آگاهی به تمام نقاط کشور و دنیاست تا افراد با کسب آگاهی در جنبه های مختلف زندگی بهتر و موثرتر باشند.


کمی در مورد مجموعه گام سمینار برامون بگید، مجموعه گام سمینار دقیقا چه کاری انجام می دهد؟
مجموعه گام سمینار یکی از قوی ترین مجموعه های آموزشی کشور هست که در حوزه موفقیت افراد و کسب و کارها تلاش می کند. در فضای حضوری با برگزاری همایش ها در شهرهای مختلف با اساتید مطرح کشور این ماموریت را انجام می دهد و در فضای آنلاین و دیجیتال از طریق سایت گام سمینار Gamseminar.com به عنوان یک پلتفرم آموزشی فعالیت می کند به همه افراد از هر نقطه کشور و دنیا خدمات آموزشی ارائه می دهد.
باور گام سمینار این است که افراد با اموزش و افزایش آگاهی گام به گام در مسیر موفقیت حرکت می کنند.


یکی از تخصص های شما مشاوره به کسب و کارهاست. مهم ترین توصیه شما به کسب و کارها چیست؟
چکیده مشاورهای مختلف که به کسب وکارهای مختلف ارائه کردم ا ین است که کسب و کار شما به اندازه خودتان رشد می کند. بنابراین اگر می خواهید در کسب وکار موفق عمل کنید بایستی روی خودتان سرمایه گذاری کنید. خیلی از صاحبین کسب وکار از نیروهای انسانی، بازار و عوامل بیرونی شکایت می کنند اما مهم ترین ریشه برای رشد و تغییر کسب وکار خودشان هستند.
بنابراین به خودتان توجه کنید و از باورها، سبک زندگی و عادت های خودتان شروع کنید. با تغییر این موارد مطمئن باشید که در کسب وکار خودتان هم شاهد تغییرات مثبت خواهید بود.

سپاس از زمانی که برای مصاحبه با ما گذاشتید. در پایان اگر صحبتی هست بفرمایید.

من هم از شما سپاسگزارم. امیدوارم همه افراد و کسب و کارها روزی به این باور برسند که سرمایه گذاری روی خود مهمترین نوع سرمایه گذاری است و فقط از این طریق است که می توان به موفقیت رسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]