اطلاعات تماس
  • 091360*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011185689418179

کلینیک درمان زخم نیلسار را بهتر بشناسید

کد: 140011185689418179

https://bit.ly/3uxk2YB

، (اخبار رسمی): کلینیک درمان زخم نیلسار، مرکزی پیشرفته، با آخرین دانش به روز برای مدیریت و درمان زخم است که می‌توانند جدیدترین فناوری در حوزه ی مراقبت از زخم را ارائه میدهد. کلینیک درمان زخم نیلسار، یک مرکز سرپایی، برای بیماران دارای زخم های مزمن می باشد

کلینیک درمان زخم نیلسار را بهتر بشناسید
کلینیک درمان زخم نیلسار را بهتر بشناسید

مرکز مشاوره درمان زخم نیلسار را بشناسید کلینیک درمان زخم نیلسار، مرکزی پیشرفته، با آخرین دانش به روز برای مدیریت و درمان زخم است که می‌توانند جدیدترین فناوری در حوزه ی مراقبت از زخم را ارائه میدهد. کلینیک درمان زخم نیلسار، یک مرکز سرپایی، برای بیماران دارای زخم های مزمن می باشد که تحت نظر تیم درمانی متخصصی، متشکل از متخصصان درمان و مدیریت زخم و پزشکان متخصص جراحی عروق، متخصص عفونی، متخصص غدد، جراح پلاستیک، متخصص ارتوپد، متخصص تغذیه ارتوپد می‌باشد و خدمات مناسب برای درمان زخم را ارائه می دهد.

سرکار خانم کیمیا ساری درمانگر و متخصص زخم و مخترع و محقق در زمینه پانسمان های زخم دارنده مدرک کارشناسی مامایی، از دانشگاه آزاد اسلامی شیراز واحد ارسنجان 2 دارنده گواهی تخصصی دوره ET NURSING از دانشگاه علوم پزشکی ایران دارنده گواهی تخصصی فروش و مارکتینگ(MBA) دارنده گواهی WOUND EXPERT ICW(دوره بین المللی مدیریت زخم) دارنده گواهی EWMA(دوره بین المللی انجمن زخم اروپا) دارنده گواهی تخصصی دوره کارگاهی آموزش پیشگیری و روشهای درمانی نوین زخم بستر در افراد نخاعی ( تحت نظر مرکز ضایعات نخاعی) دارنده گواهی تخصصی درمان زخم از کمپانی هارتمن و مدی هانی آلمان دارنده گواهی مهارت حرفه ای دوره پیشرفته مراقبت از پای دیابتی پژوهشگاه علوم و غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران زیر نظر انجمن EWMA دارانده گواهی بهینه سازی مدیریت مراقبت زخم پای دیابتی ازEVC optimising caremanagment of diabetic foot ulcer دارنده گواهیModern wound care پل هارتمن این مرکز درمان زخم، با بررسی همه جانبه ی زخم و بررسی بیماریهای زمینه ای که موجب ایجاد زخم یا اختلال درروند ترمیم زخم شده است، اقدام به مراقبت و درمان زخم می کند.

از خدمات این کلینیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: مراقبت و درمان زخمهای تصادفی مراقبت و درمان زخم سوختگی مراقبت و درمان زخم دیابت مراقبت و درمان زخم شریانی مراقبت و درمان زخم وریدی مراقبت و درمان زخم عروقی مراقبت و درمان زخم عفونی مراقبت و درمان زخم بستر درمان زخم ها در این کلینیک، ا با استفاده جدیدترین متدها و تکنولوژی روز دنیا، انجام می شود. روش‌های درمان زخم که در کلینیک نیلسار ارائه می شوند، عبارتند : وکیوم تراپی , گرافت پرده وژل آمنیون , ازون تراپی امواج اولتراسوند , آفلودینگ پا ,کربوکسی تراپی ,پی آرپی ,پلاسماتراپی, لیزر کم توان ,فوتوتراپی , پانسمان نوین جراحی و دبریدمان بافت نکروز هر کدام از این روش‌های درمانی، بسته به شرایط بیمار در این مرکز درمانی ارائه میشود. علاوه بر موارد فوق،مرکز درمان زخم نیلسار با تمرکز ویژه بر آموزش برای پیشگیری، مانع از عود های مکرر زخم، در افراد مستعد ( High Risk ) می شود. متخصصان این مرکز، با سابقه درخشان در درمان زخمهای حاد و مزمن آماده ی مشاوره اولیه رایگان به بیماران عزیز می باشد.

مرکز درمان زخم پای دیابتی درمان زخم پای دیابتی یکی از پیچیده ترین و پرهزینه ترین درمان ها محسوب می شود، چرا که بیمار متحمل هزینه های بسیار زیادی همانند بستری های طولانی مدت در بیمارستان، از کار افتادگی های دائم و موقت و در نهایت تجربه از دست دادن قسمتی از پا و یا کل پا را در طول زندگی خود خواهد داشت. توصیه سازمان جهانی بهداشت برای بیماران دیابتی این خواهد بود که پیشگیری بهتر از درمان می باشد و در درمان بیماران مبتلا به پای دیابتی، کنترل قند خون به طور مستمر، بررسی عروق از لحاظ گرفتگی به صورت سالانه و بررسی روزانه تمامی انگشتان و پوست پا و تغذیه مناسب بسیار حائز اهمیت می باشد.

بهترین کلینیک درمان زخم پای دیابتی کلینیک نیلسار، از پیشرفته‌ترین و بهترین مراکز درمان زخم پای دیابتی در اصفهان می باشد که با درمان های همه جانبه و تیم پیشرفته به بیماران دیابتی خدمات رسانی می کند. در مرکز درمان زخم نیلسار همه ی بررسی های لازم مربوط به بیماران دیابتی که شامل تست پای دیابت، اسکن از پای دیابتی است برای مشخص کردن نقاط فشار و… انجام می شود. در این مرکز نحوه صحیح پانسمان های زخم پای دیابتی بر اساس آخرین متد درمان انجام می گیرد.

نجات پای بیشتر نجات زندگی بیشتر اقدام برای برای جلوگیری از ابتلا به زخم مزمن دیابتی 1.سطح قند خون خود را کنترل کنید. 2.زخم ایجاد شده را تمیز و بانداژ کنید. 3. تا زمان بهبود، زخم را روزانه با استفاده از پانسمان زخم تمیز کنید. 4.از پابرهنه راه رفتن جدا خودداری کنید. تشخیص و درمان زخم بهترین نتیجه در درمان زخم پا، زمانی حاصل می‌شود که درمان به موقع صورت می گیرد. هرچه زخم سریعتر بهبود یابد، احتمال عفونت کمتر است. چندین فاکتور اصلی در درمان مناسب زخم پای دیابتی وجود دارد: · پیشگیری از عفونت · برداشتن فشار از منطقه · از بین بردن پوست و بافت های مرده · استفاده از دارو یا پانسمان بر روی زخم · کنترل قند خون و سایر مشکلات سلامتی همه زخم ها آلوده و عفونی نیستند ولی با این حال، اگر متخصص عفونت را تشخیص دهد، یک برنامه درمانی آنتی بیوتیک، برای بیمار تجویز می‌شود. در شرایط حاد تر، برای بیمار، بستری در بیمارستانتجویز می شود.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091360*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی