اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011185689718180

گفتوگو با امیر زال‌پور، مدیر عامل مجموعه صنایع غذایی برند کول‌کاپ

قصد داریم فرانچایزمان را در ایران و کشورهای همسایه توسعه دهیم

کد: 140011185689718180

https://bit.ly/34hMZx8

، تهران , (اخبار رسمی): برند کول کاپ برای اولین بار در صنعت فست فودهای زنجیره ای، غذایی سالم با طعم و مزه منحصر به فرد بدون استفاده از سوسیس و کالباس تولید و سرو کرد. از شاخصه های بارز این مجموعه می توان به تولید انحصاری محصولات به صورت کاملا صنعتی برگرفته از مرغ، گوشت و سبزیجات اشاره کرد.

قصد داریم فرانچایزمان را در ایران و کشورهای همسایه توسعه دهیم
قصد داریم فرانچایزمان را در ایران و کشورهای همسایه توسعه دهیم

برند کول کاپ برای اولین بار در صنعت فست فودهای زنجیره ای، غذایی سالم با طعم و مزه منحصر به فرد بدون استفاده از سوسیس و کالباس تولید و سرو کرد. از شاخصه های بارز این مجموعه می توان به تولید انحصاری محصولات به صورت کاملا صنعتی برگرفته از مرغ، گوشت و سبزیجات اشاره کرد .این امر موجب شده است که حاشیه سود نمایندگی ها بالاتر رفته و از نظر کمیت و کیفیت دائما در حال کنترل باشند. همین طور هزینه های سربار آماده سازی مواد اولیه از چرخه فروش و سرو غذا خارج شده و فضای مفید برای سرو غذا را افزایش داده است. نیمه آماده بودن مواد اولیه کول کاپ و عدم آماده سازی باعث شده است که این غذا را بتوان حتی در فضای حدود ۶ متر هم سرو نمود و بازدهی بالایی از سرو این محصول به دست آورد . مدل ظروف و سرو این غذا نیز از نکات قوت آن است که در نوع خود خلاقانه است. به این مناسبت با امیر زالپور، مدیر عامل برند کول کاپ گفت و گویی انجام داده ایم که در ادامه می خوانید:

آقای زالپور لطفا درباره برند و نوع خدماتتان توضیح مختصری ارائه دهید.

برند کول‌کاپ تنها برند صنایع غذایی است که علاوه بر اسم و برند خود، یک سبک خاص سرو ثبت شده برای ارائه محصول دارد و آن هم لیوان دو منظوره ماست. این لیوان در ایران و اروپا تاییدیه گرفته است. به استناد صحبت‌های معاون وزیر صنعت آقای پاک روان، که از غرفه ما بازدید کرد، قرار بر این شد در کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز برند خود را ثبت کنیم. لیوان دو منظوره بدین شکل است که بر روی آن محصولات غذایی مختلف و زیر آن نوشیدنی قرار می‌گیرد. این لیوان فقط مختص فست فود نیست و در سبک های مختلف می‌توان از آن استفاده کرد.

فعالیت شما در حوزه فرانچایز به چه صورت است؟

ما در ۶ ماه گذشته پس از اینکه برند خود را ری‌برند کردیم تا الان توانستیم ۱۵ فرانچایز به نمایندگی‌ها تقدیم کنیم. عمده فعالیت ما در جنوب کشور است و قصد توسعه به سراسر ایران و کشورهای خلیج فارس را داریم.

همچنین خوب است بدانید که با کشور کره شمالی هم در حال رایزنی هستیم تا محصولات غذایی را به صورت خام و نیمه آماده برای آن‌ها ارسال کنیم!

نظر شما در مورد صنعت فرانچایز در ایران و نیز کسب و کار خودتان چیست؟

فرانچایز در ایران صنعت بسیار نوپایی است. برند کول کاپ ۱۲ سال است که کار خود را شروع کرده، اما بی مهری‌های زیادی نسبت به آن شده است. امیدوارم فرانچایز در ایران به سمت و سوی خوبی برود و مردم بیشتر به جای اینکه به سمت کپی برداری گام بردارند، به سمت فرانچایز و خلاقیت پیش روند.

منظورتان از فرانچایز خلاقیت چیست؟

یعنی،‌ ما برای نمایندگی‌ها مواد اولیه را می‌فرستیم، از آن‌ها می‌خواهیم آن را بومی‌سازی کنند، طعم‌ها و ذائقه‌هایی را که فکر می‌کنند در شهر و فرهنگ آن‌ها پسندیده است به ما اطلاع دهند تا خدمات را گسترش دهیم. حتی همین ظرف‌های ما قابلیت استفاده در مهمانی‌ها و مجالس دارد. در واقع کول‌کاپ بنگاه عظیم اقتصادی است که هر کس آن را درک کند می‌تواند از آن بهره مند شود.

یکی از عزیزان فرانچایز گرفتن را به چاه نفت تشبیه کرده بود، چاهی که سالیان سال می‌توان از آن استفاده کرد؛ اما نکته ای که فراموش شده، این است که ایجاد چاه نفت نیاز به هزینه‌های اولیه زیاد و تاسیس پالایشگاه دارد، اما کول‌ کاپ کاری کرده است که شما می‌توانید با کمترین هزینه به این چاه نفت برسید. شعار همیشگی ما این است که «ما حامی‌همه کسانی هستیم که از ما فرانچایز می‌گیرند» چرا که ادامه دار با آن‌ها کار می‌کنیم.

چه موفقیتی در حوزه فرانچایز کسب کردید؟

وقتی افراد زیادی سمت ما می‌آیند این یعنی همان شناخت، اعتماد و وسیع شدن دیدگاه افراد که این موارد، به نوعی موفقیت برای ما محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها در ایران نسبت به فرانچایز متفاوت است وقتی یک دکتر و مهندس و فارغ التحصیل فدراسیون بین المللی انجمن مخترعان اینجا حاضر می‌شود و از اهمیت این لیوان صحبت می‌کند و اهمیت لیوان کول کاپ را درک می‌کند که با کمترین هزینه یک استارتاپ کوچک می‌تواند کلی پول ساز باشد، برای ما جای بسی خرسندی و افتخار است.

نمایشگاه امسال را در حوزه فرانچایز چهطور دید؟

پیشرفت در این حوزه کاملا مشهود است و این باعث افتخار است که کول کاپ توانست جزء پیشرو ترین استارتاپ ها باشد

چه برنامهای برای آینده متصور هستید؟

در آینده نزدیک تصمیم داریم برند کول کاپ علاوه بر صنعت مواد غذایی در حوزه‌های دیگر هم دارد شود و همچنین تمایل به گسترش صادرات و فرانچایز داریم.

راه ارتباطی با مجموعه شما به چه صورت است؟

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت ما به نشانی https://coolcup.ir/ مراجعه کرده و یا با شماره  77759412-021 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]