اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011185691118186

چه مواردی باعث باطل شدن گارانتی محصولات هایک ویژن می‌شود؟

کد: 140011185691118186

https://bit.ly/3spMTeE

، (اخبار رسمی): در این مطلب سعی داریم شما را با لیست قیمت دوربین هایک ویژن، نمایندگی هایک ویژن و مواردی که باعث باطل شدن گارانتی هایک ویژن می‌شود آشنا کنیم، با ما همراه باشید.

 چه مواردی باعث باطل شدن گارانتی محصولات هایک ویژن می‌شود؟
چه مواردی باعث باطل شدن گارانتی محصولات هایک ویژن می‌شود؟

وقتی پای تجهیزات حفاظتی و امنیتی در میان باشد همه افراد تمایل دارند بهترین و با کیفیت‌ترین برند را برای حفاظت از سرمایه و دارایی خود به کار گیرند. برند هایک ویژن (hikvision) با ارائه طیف گسترده‌ و متنوعی از محصولات قابل استفاده در خانه‌های مسکونی تا کارخانه‌های عظیم، در طی سال‌ها تولید با کیفیت محصولات و ارائه قیمت‌های منصفانه توانسته اعتماد خریداران و متخصصان حوزه‌ی امنیت و نظارت را کسب کند.

در این مطلب سعی داریم شما را با لیست قیمت دوربین هایک ویژن، نمایندگی هایک ویژن و مواردی که باعث باطل شدن گارانتی هایک ویژن می‌شود آشنا کنیم، با ما همراه باشید.

لیست قیمت دوربین هایک ویژن

به طور کلی برای راه اندازی هر سیستم امنیتی در وهله اول هزینه‌ای که باید صرف شود برای خریدار حائز اهمیت است. به همین دلیل اطلاع از لیست قیمت دوربین هایک ویژن که قرار است در سیستم امنیتی نظارتی مورد استفاده قرار بگیرد، بسیار مهم است.

لیست قیمت دوربین هایک ویژن، بسته به اینکه دوربین، آنالوگ است یا تحت شبکه حدود قیمتی متفاوتی خواهد داشت. در دسته‌بندی جزئی‌تر لیست قیمت دوربین هایک ویژن را می‌توان به دوربین IP، دوربین 5 مگاپیکسل، دوربین 8 مگاپیکسل، دوربین تحت شبکه بیسیم، دوربین پلاک خوان، توربو HD، اسپید دام‌ها، انواع NVR، DVR، آیفون‌های تصویری، کابل‌های شبکه و لوازم جانبی آن تقسیم بندی کرد.

طبق بررسی‌های انجام شده لیست قیمت هایک ویژن با ویژگی‌هایی که این محصولات ارائه می‌دهند، نسبت به محصولات مشابه با همین کارایی بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی به شمار می‌آید. هر کدام از محصولات هایک ویژن بسته به ویژگی‌های خود حدود قیمتی متفاوتی دارند.

 برخی از عوامل تاثیرگذار بر لیست قیمت دوربین هایک ویژن شامل: راحتی و سختی نصب، ظاهر، کیفیت تصویر، نوع کاربرد دوربین، ویژگی‌های دوربین و… می‌شود. تنوع دوربین‌های مداربسته این برند باعث شده تا هیچ صنفی دست خالی از نمایندگی هایک ویژن خارج نشود چرا که این برند متناسب با تمام صنف‌ها و طبق خواسته‌های خریداران انواع تجهیزات حفاظتی را طراحی کرده است.

از جمله دوربین‌های مداربسته این برند شامل:

  • دوربین‌های مداربسته آنالوگ
  • دوربین مداربسته تحت شبکه
  • دستگاه‌های ضبط تصاویر آنالوگ
  • ذخیره سازهای تحت شبکه

قیمت‌های منصفانه‌ی هایک ویژن تنها محدود به دوربین‌های مداربسته نیست و از جمله تولیدات این شرکت می‌توان به دستگاه  NVR، دستگاه  DVR، سرورهای ویدیویی دیجیتال و کارت‌های فشرده سازی نیز اشاره کرد. برند هایک ویژن به عنوان بهترین برند دوربین مدار بسته دنیا، یکی از کامل‌ترین لیست محصولات را دارد. برند هایک ویژن در جهت افزایش رضایت مشتری‌ها و شفاف سازی برای داشتن خریدی بهتر همواره لیست قیمت‌های خود را اعلام می‌کند. تا خریداران با بررسی قیمت‌ها و مقایسه بین برندهای مختلف بهترین انتخاب را داشته باشند.

خریداران این محصولات می‌توانند تجهیزات مورد نیاز خود، شامل دوربین‌های مداربسته تحت شبکه یا سایر محصولات را از طریق شرکت‌های مختلفی به نام نمایندگی هایک ویژن در ایران، تهیه کنند. محصولات برند هایک ویژن دارای گارانتی شرکت پارس ارتباط می‌باشند.

نمایندگی هایک ویژن در ایران

فروش دوربین هایک ویژن در ایران توسط شرکت‌های مختلف تحت عنوان نمایندگی هایک ویژن (https://hikvision-cctv.com/namayandegi-hikvision/) انجام می‌شود. نمایندگی هایک ویژن در ایران محصولات را برای ۲ سال ضمانت می‌کند.  ضمانت می‌تواند این اطمینان را برای خریداران ایجاد کند که محصولات  از کیفیت لازم برخوردار هستند.

با کمی جست و جو در اینترنت می‌توانید بهترین نمایندگی هایک ویژن در ایران را بیابید. چه به دنبال تامین امنیت خانه خود باشید و چه به دنبال تامین امنیت کارخانه و شرکت خود باشید، هنگام مراجعه به نمایندگی هایک ویژن با دریافت مشاوره از فروشندگان و مشاوران حاضر در نمایندگی هایک ویژن می‌توانید بهترین محصول که متناسب با شرایط محیطی و مالی شما باشد را خریداری کنید.

با خریدن محصولات مورد نیاز در جهت تامین امنیت و حفاظت خود و اموالتان از نمایندگی هایک ویژن نه تنها ضرر نمی‌کنید بلکه این سرمایه‌گذاری در طولانی مدت می‌تواند حافظ امنیت شما و اموالتان باشد.

از جمله مزایای خرید دوربین‌های مداربسته اصل از نمایندگی هایک ویژن شامل:

  • دوربین‌های مدار بسته هایک ویژن تصاویری با کیفیت بیش از 1080 پیکسل را به صورت HD ضبط می‌کنند و برخی از این دوربین‌ها قابلیت عکس برداری در شب را دارند.
  • دوربین‌های مداربسته قابلیت عکس برداری از فاصله‌ی ۲۰ تا ۱۰۰را در شب دارند. اما برخی دوربین‌ها که به همین دلیل طراحی و تولید شده‌اند میتوانند بیشتر از این فاصله را نیز عکس‌برداری کنند. دوربین‌های مداربسته هایک ویژن میتوانند دید بازی را از محیط ارائه دهند.
  • نصب و استفاده‌ از این دوربین‌ها بسیار ساده است و حتی در صورتی که مانیتور نداشته باشید می‌توانید از گوشی‌های موبایل برای مشاهده‌ی تصاویر استفاده کنید.
  • از جمله جالب‌ترین مزایای دوربین‌های مداربسته هایک ویژن، امکان انتقال تصاویر است، بدین معنا که می‌توان در هر مکانی بر تصاویر ضبط شده نظارت داشت.
  • نمایندگی هایک ویژن انواع دوربین‌های مداربسته به لحاظ شکل ظاهری و کارایی حتی دوربین‌های بی‌سیم را به بازار عرضه می‌کند.
  • لیست قیمت دوربین هایک ویژن نسبت به محصولات مشابه مقرون به صرفه است.
  • یکی از مهم ترین مزیت‌هایی محصولات هایک ویژن ضمانت 24 ماهه است.

 شرکت هایک ویژن

شعبه اصلی برند هایک ویژن که به عنوان بهترین برند دوربین مدار بسته در دنیا، فعالیت می‌کند، در چین مستقر است. اما هایک ویژن به عنوان یک شرکت معتبر در سایر نقاط دنیا نیز نمایندگی‌هایی دارد. هایک ویژن که از بهترین  سیستم‌های امنیتی در جهان است، به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات علاقه‌مندان بسیاری را در سراسر جهان پیدا کرده است.

این کمپانی چینی که در حوزه تولید تجهیزات نظارت تصویری و امنیتی در دنیا فعالیت می‌کند برای اولین بار در سال 2001 فعالیت خود را با تولید دوربین و دستگاه‌های ضبط تصویر شروع کرد و خیلی زود توانست با تولید محصولات موردنیاز جامعه جایگاه ویژه‌ای در بازار دوربین‌های مداربسته چین و پس از آن در سراسر جهان برای خود کسب کند.

 از جمله دلایلی که برند هایک ویژن توانسته تاکنون در بیش از 100 کشور دنیا محصولات خود را به فروش برساند، تولید محصولات با کیفیت، با قیمت مناسب و دارای گارانتی بوده. اما شرایط گارانتی دوربین‌های مدار بسته هایک ویژن به چه صورت است؟ چه مواردی باعث باطل شدن گارانتی محصولات هایک ویژن می‌شود؟

اولین نکته‌ای که باید درباره‌ی محصولات هایک ویژن بدانید، این است که این شرکت در ایران محصولاتش را برای ۲۴ ماه ضمانت می‌کند. قبل از خرید محصولات هایک ویژن باید از پلمپ بودن جعبه سیستم مطمئن شوید.دقت کنید که باز کردن پلمپ لاعث می‌شود محصول از ضمانت خارج شود پس اجازه دهید این کار توسط کارشناسان نمایندگی هایک ویژن انجام شود.

به یاد داشته باشید برخی از قطعات دوربین‌های هایک ویژن مانند پایه‌ی نگه دارنده و آدابتور، کابلPOE شامل گارانتی نمی‌شود. توجه داشته باشید که درصورتی که سریال درج شده بر روی بسته بندی سیستم مفقود یا خراب و یا نا‌خوانا شده باشد گارانتی شامل محصول نمی‌شود.

دقت کنید درصورتی که دستگاه به صورت غیر حرفه‌ای و ناصحیح نصب شود و سیستم مدار بسته خراب شود یا آسیب ببیند همچنین اگر موقع نصب و تنظیم سیستم از قطعات نامرغوبی مانند کابل‌های بی کیفیت استفاده شود گارانتی محصول باطل می‌شود. تعمیر و دستکاری قسمت‌های الکترونیکی دوربین توسط افراد غیر حرفه‌ای و به روز رسانی سیستم از طریق نسخه‌های بی‌کیفیت و تقلبی باعث باطل شدن گارانتی هایک ویژن می‌شود.

کلام آخر

فرقی ندارد دوربین‌های مداربسته را برای کجا خریداری می‌کنید، هدف از خرید و استفاده‌ی دوبین‌های مداربسته حفاظت از جان و اموالتان در برابر خطرات و سرقت‌ها است. با خرید تجهیزات امنیتی از برند معتبر هایک ویژن می‌توانید این اطمینان را داشته باشید که محصول شما از لحاظ کیفیت و کارایی دارای استاندارد‌هایی جهانی است و به لحاظ قیمتی، میتوان با مقایسه‌ی لیست قیمت دوربین هایک ویژن از منصفانه بودن آن نیز مطمئن شوید. اگر شما هم تجربه‌ی خرید از تجهیزات حفاظتی هایک ویژن دارید لطفا با ما به اشتراک بگذارید.

برای اطلاعات بیشتر به وبسایت هایک ویژن (hikvision-cctv.com) مراجعه کنید.

آدرس: میدان آرژانتین، خیابان خالد اسلامبولی، خیابان چهاردهم، نبش هشتم، پلاک ۳۶ مراجعه کنید.

شماره نمایندگی هایک ویژن: 02154871000

ایمیل هایک ویژن: info{@}ddcpersia.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید