اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011195692718190

گفت و گو با مهدی حسینی، مدیر دلتابان رویال

هدف موتور جست و جوی «سه کلیک» ارزان فروشی است

کد: 140011195692718190

https://bit.ly/3GxwJ87

، کیش , (اخبار رسمی): سابقه شرکت دلتابان که هم اکنون به عنوان یک هلدینگ در حوزه خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فعالیت می‌کند، به سال ۱۳۷۵ باز می‌گردد. این مجموعه با ایجاد دپارتمان‌های اختصاصی فروش در مسیرهای مختلف، نسبت به طراحی و اجرای تخصصی تورهای مسافرتی در مسیرهای جذاب ۵ قاره اقدام کرده است.

هدف موتور جست و جوی «سه کلیک» ارزان فروشی است
هدف موتور جست و جوی «سه کلیک» ارزان فروشی است

مجموعه دلتابان همچنین توانست در سال‌های 94، 95 و 96 عنوان برند برتر ملی گردشگری شناخته شود.

 سابقه شرکت دلتابان که هم اکنون به عنوان یک هلدینگ در حوزه خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فعالیت می‌کند، به سال ۱۳۷۵ باز می‌گردد. این مجموعه با ایجاد دپارتمان‌های اختصاصی فروش در مسیرهای مختلف، نسبت به طراحی و اجرای تخصصی تورهای مسافرتی در مسیرهای جذاب ۵ قاره اقدام کرده است. دلتابان همچنین توانست در سال‌های 94، 95 و 96 عنوان برند برتر ملی گردشگری شناخته شود.

دلتابان برای تکمیل جامعه هدف خود در سال 99 برند دلتابان رویال را تاسیس کرد که کلیه امور قبل از سفر و رزرواسیون در محیطی آرام و لوکس برای میهمانان انجام می‌شود و مسافرین می‌توانند از بهترین پذیرایی‌ها و امکانات به شکل VIP بهره مند شوند.

پوشش اغلب مقاصد عمده گردشگری دنیا از جمله فرانسه، اسپانیا، سوئیس، ایتالیا، اتریش، مجارستان، آلمان، هلند و کشورهای حوزه اسکاندیناوی، مقاصد آسیای جنوب شرقی، مقاصد شرق دور و آسیا و همچنین مقاصد آفریقا در کنار تورهای لوکس داخلی از جمله ویژگی‌های این برند است. رزرواسیون هتل و بلیط هواپیمایی در اقصا نقاط جهان و برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی مسافرتی با برند آموزشی Deltaban school جهت ارتقای سطح آموزشی و اطلاعات همکاران صنفی با ارائه گواهینامه، برخی از دیگر از سرویس‌های هلدینگ دلتا است.

در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع ‌دستی تهران که از 9 تا 12 بهمن دایر بود فرصتی دست تا با مهدی حسینی، مدیر تورهای اروپا و واحد اقامتی شرکت دلتابان و سه کلیک گفت و گویی انجام دهیم تا با تازه ترین محصول دلتا به نام «سه کلیک» بیشتر آشنا شویم.

جناب حسینی لطفا خودتان را معرفی کنید و درباره تازه ترین تحولات مجموعه دلتا توضیحاتی ارائه فرمایید.

من مهدی حسینی هستم، مدیر تورهای اروپا و واحد اقامتی شرکت‌های دلتابان و سه کلیک. مجموعه دلتابان سال 1375 به همت آقای محمد صادق رنج کشان بنا نهاده شد و در این ۲۵ سال به یکی از بزرگترین مجموعه‌های برگزار کننده تورهای خارجی تبدیل شده است. این شرکت در سال‌های 1394 و 95 و 96 مفتخر به دریافت جایزه برند برتر گردشگری ایران شده است.

این شرکت تورهای خاص و لاکچری به مقصدهای فرانسه، اسپانیا، سوئیس، ایتالیا، هلند، آلمان، مجارستان، روسیه، انگلیس، امارات، مالزی، تایلند، سنگاپور و خیلی از مقاصد دیگر داشتیم.

سه کلیک قرار است در آینده به چه اهدافی برسد و چه جامعه هدفی را پوشش دهد؟‌

سه کلیک یک شرکت استارتاپی است که با تلاش آقای بهادر رنجکشان قائم مقام مدیر عامل بنا نهاده شد و از آن جا که هسته اصلی آن، شرکت دلتابان است، به پشتوانه دلتابان این سایت استارتاپی راه اندازی شده است.

همان طور که می‌بینید یک سیستم رزرواسیون آنلاین هوشمند  smart reservation system است که کلا بر پایه جذب منابع از تامین کنندگان مختلف بنا نهاده شده و در این موتور جست و جو همه عزیزانی که تامین کننده هستند داده‌هایشان را عرضه می‌کنند تا مشتریان بتوانند پایین ترین نرخ و بالاترین کیفیت را دریافت کنند.

نظرتان درباره نمایشگاه امسال چیست و حضورتان در نمایشگاه برای لانچ چه محصولاتی بود؟

صنعت گردشگری صنعت ترد و شکننده ای است و با کوچک ترین نیروهای وارد شده می‌شکند. ما به خاطر کرونا دو سال در نمایشگاه‌ها حضور نداشتیم ولی بعد از این فاصله، الان که حضور پیدا کردیم استقبال خیلی خوبی شد. مخصوصا از طرف آژانس‌های همکارمان که از سیستم رزرواسیون آنلاین ما خیلی استقبال کردند. همچنین تعامل‌های خوبی صورت گرفت تا بتوانیم همکاری‌های خوبی در آینده داشته باشیم.

هدف از حضور در نمایشگاه به طور عمده معرفی سه کلیک بوده است؟‌

همان طور که گفتم سه کلیک استارتاپی است که دو سال است راه اندازی شده و در این دو سال که اکثر آژانس‌ها تعدیل نیرو کرده اند، این استارتاپ گردشگری نه تنها تعدیل نیرو نداشته، بلکه به جذب نیروهای انسانی خبره  در حوزه برنامه نویسی و IT پرداخته و ایجاد شغل نموده است.

الان هم بهترین فرصت برای لانچ «سه کلیک» بود. همان طور که گفتم استقبال خیلی زیادی از سمت B2B‌ها و آ‌‌ژانس‌های همکار مواجه شده است. به هر حال ما در این جا توانستیم این موتور را در معرض دید عزیزان همکار بگذاریم تا از مزایای آن بهره مند گردند.

خدمات شما چه ویژگی‌هایی دارد که ممکن است در برند‌های مشابه نباشد؟

با توجه به این که سه کلیک سابقه همکاری طولانی با ایرلاین‌ها و تامین کنندگان، هتل‌ها، کروز‌ها و سیستم‌های آنلاین دنیا دارد، می‌تواند پایین ترین نرخ ممکن بازار را ارائه کند. یعنی سه کلیک یک سایت واسطه است که عملا به نفع مصرف کننده کار می‌کند. چون مصرف کننده می‌تواند از طریق همین موتور جست و جو پایین ترین نرخ موجود در بازار را تهیه نماید.

یعنی در واقع یک خلق ارزش 360 درجه ای در تولید این محصول مورد نظر بوده است؟‌

بله. دقیقا همینطور است. هم تور، هم هتل، هم بلیت  و البته جاذبه های گردشگری را که منحصراً در اختیار دارد با هم ارائه می‌کند. ما هیچ اولویتی نسبت به هیچ تامین کننده ای نداریم. بلکه هدف اصلی ما رساندن نرخ مناسب به دست مصرف کننده نهایی است.

سیاست‌های ارتباط با مشتری در درون دلتا به چه شکلی مدیریت می‌شود؟‌

ارتباط با مشتری توسط دو دپارتمان خاص صورت می‌گیرد. یعنی دپارتمان فروش مشتری را جذب می‌کند و دپارتمان CRM درخواست وی را پیگیری می نماید. بعنوان مثال تورهای اروپایی یا تورهای آسیایی ما که برگزار می‌شود پرسنل دپارتمان CRM بصورت رندوم با مشتریان تماس گرفته نظراتشان را جویا می‌شوند. ما این جا کال سنتر 24 ساعته داریم که مشتریان می‌توانند در تمام طول شبانه روز با این مرکز تماس بگیرند. همین طور پشتیبانی ۲۴ ساعته داریم که حتی استرداد آنلاین داریم که در کمتر از چند ساعت وجه مشتری را می‌توانیم مسترد کنیم.

آیا تفکیکی بین تورهای داخلی و خارجی قائل می‌شوید؟‌

ما هم تورهای داخلی و هم تورهای خارجی داریم. مجموعه، علاوه بر مالکیت دو هتل هتل هلیا و پارمیدا در کیش در بخش داخلی با موتور جست و جوی سه کلیک محل عرضه محصولات تامین کنندگان داخلی در فضایی رقابتی شده است تا محصولات تامین کنندگان و ایرلاین‌ها را به وسیله این سایت در اختیار مشتری قرار دهد.

از آن جایی که تمام محصولات و سرویس‌ها به طور همزمان در داخل سایت وجود دارد. لزومی بر تفکیک محصولات خارجی و داخلی وجود ندارد. در سه کلیک، همه محصولات گردشگری برای مشتری فراهم شده است و اوست که بسته به نیازش از این سبد گردشگری انتخاب می‌کند و بهره برداری می‌نماید. البته قبل از سه کلیک، دلتابان یکی از بزرگترین چارتر کنندگان پروازهای داخلی بود؛ یعنی علاوه بر این که در زمینه تورهای خروجی فعالیت داشت، در خصوص تورها و پروازهای داخلی هم فعالیت داشت.

الان هم تورهای ایرانگردی هفتگی به اقصا نقاط ایران زمین برای مشتریان وفادار خود برگزار می‌کنیم.

به نظر می‌رسد جامعه هدف شما کامل است؟‌

بله. هلدینگ دلتا از مجموعه‌های دلتابان، دلتابان رویال و سه کلیک تشکیل شده است که هر کدام جامعه هدف خاص خود را دارد. دلتابان رویال که مسئولیت آن برعهده بنده است، ارائه دهنده خدمات خاص به افراد وی آی پی جامعه میباشد، خدماتی از قبیل مشاوره و برگزاری تورهای لوکس اروپایی، آسیایی، آفریقایی و ...، مشاوره اقامتی و مهاجرتی و خدمات ویزای توریستی و تحصیلی. مجموعه دلتابان طیف متوسط جامعه را تحت پوشش دارد. اما هدف «سه کلیک» به طور کلی، ارزان فروشی و جذب همه اقشار جامعه میباشد.

راه ارتباطی با مجموعه شما به چه صورت است؟

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت ما به نشانیwww.3click.com مراجعه کرده و یا با شماره 02122222426 تماس بگیرند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]