اطلاعات تماس
  • 021444*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011195694418170

انواع طراحی سایت کدامند؟

کد: 140011195694418170

https://bit.ly/3rAiXgG

، (اخبار رسمی): طراحی سایت دارای دو بخش فرانت اند (Frontend) و بک اند (Backend) میباشد. به زبان ساده قسمت فرانت اند یا سمت کاربر همان قسمت هایی از سایت است که قابل مشاهده بوده و کاربر و ادمین ها با آن ارتباط برقرار میکنند. ظاهر سایت برای توسعه پیدا کردن، به کدنویسی نیاز دارد که با زبان های CSS، HTML و ....

انواع طراحی سایت کدامند؟
انواع طراحی سایت کدامند؟
انواع طراحی سایت کدامند؟
انواع طراحی سایت کدامند؟

طراحی سایت دارای دو بخش فرانت اند (Frontend) و بک اند (Backend) میباشد. به زبان ساده قسمت فرانت اند یا سمت کاربر همان قسمت هایی از سایت است که قابل مشاهده بوده و کاربر و ادمین ها با آن ارتباط برقرار میکنند. ظاهر سایت برای توسعه پیدا کردن، به کدنویسی نیاز دارد که با زبان های CSS، HTML و جاوا اسکریپت انجام میگیرد.

قسمت بک اند و سرور همان قسمتی است که ارتباط بین رابط کاربری و سرور را برقرار میکند. متخصص طراحی بک اند، وظیفه کدنویسی برای ساختار اصلی وب سایت را بر عهده دارد. این کدها بخش هایی را تشکیل میدهند که کاربر نمیتواند آن ها را ببیند و نقش مهمی در راه اندازی سایت و عملکرد آن دارد. در این قسمت برای کدنویسی از زبان های ASP، Python و PHP استفاده میشود.

  • طراحی سایت شما میتواند به صورتهای زیر انجام پذیرد:
  • طراحی سایت اختصاصی با قالب آماده
  • طراحی سایت اختصاصی با طراحی ظاهر اختصاصی
  • طراحی سایت با CMS آماده و قالب آماده
  • طراحی سایت با CMS آماده و ظاهر اختصاصی

عوامل موثر در قیمت طراحی سایت

هر وبسایت با اهداف و کارایی های متفاوتی طراحی میشوند. ممکن است طراحی برخی بسیار پیچیده تر و حرفه ای تر باشد و برخی ساده تر، که میتوانند هرکدام در قیمت طراحی سایت تاثیر گذار باشند. از جمله عواملی که در هزینه های طراحی موثر هستند شامل:

روش طراحی سایت بسیار مهم است که به صورت اختصاصی انجام شده باشد یا با سیستم مدیریت محتوا (CMS).

نوع طراحی وبسایت از عوامل مهمی است که در قیمت موثر است. همانطور که میدانیم انواع سایت ها میتوانند شامل سایت شرکتی، سایت خبری، سایت فروشگاهی و غیره باشند و هرکدام نسبت به فضای هاستی که در اختیار دارند، هزینه آن ها نیز محاسبه میشود.

رابط کاربری (UI) یکی از عامل های مهم در سایت به حساب می آید که مربوط به ظاهر سایت و هرچیزی که کاربر روی سایت میبیند، میشود مثل تصویر، فیلم و غیره. هرچه رابط کاربری در سایت جذاب تر طراحی شده باشد روی هزینه تاثیر دارد. البته این بستگی به هدف شما و سلیقه شما دارد.

تجربه کاربری (UX) مربوط به تمام کدها و دستوراتی است که کار راه اندازی سایت را انجام میدهند. باید طوری طراحی شوند که باعث سردرگمی کاربران نشده و آن ها بتوانند به راحتی در سایت کار خود را انجام دهند.

سایت شما باید به صورت ریسپانسیو طراحی شود که بتواند روی دیگر دستگاه ها مثل موبایل و تبلت به راحتی نشان داده شود.

سفارش طراحی سایت

یکی از اصلی‌ترین راه‌ها برای پیشرفت در زمینه شغلی کسب و کار آنلاین و رسیدن به درآمدهای عالی، سفارش طراحی سایت می‌باشد.

همانطور که می‌دانید برای اینکه بتوانید به واسطه ربات‌های گوگل به عنوان یک سایت مفید و کارآمد شناخته شوید، باید یک سایت کاملا حرفه‌ایی را سفارش دهید تا افراد به واسطه سرچ یک سری کلمات کلیدی، سایت شما را در صفحه اول گوگل مشاهده کنند؛ پس به همین علت لازم است که هزینه مشخصی برای طراحی سایت صرف کنید.

در واقع رمز موقفیت در کارهای تجاری، داشتن یک وبسایت حرفه‌ایی می‌باشد. در ادامه به نکات مهم سفارش طراحی سایت و موضوعات مربوط به آن پرداخته می‌شود.

جهت آشنایی بیشتر با طراحی وب سایت میتوانید به سایت وب مهر مراجعه نمائید: https://webmehr.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021444*****
[نمایش اطلاعات]