اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011235701518183

رونمایی از تخفیفات شگفت انگیز اینچند به مناسبت جشنواره بهاره

کد: 140011235701518183

https://bit.ly/3sA5NzN

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه اینترنتی اینچند به مناسبت سال نو، از تاریخ یکشنبه 1 اسفند تا 1 فروردین 1400، جشنواره تخفیفات شگفتانه خود را برگزار خواهد کرد.منافع شرکت در این جشنواره نه تنها شامل مشتریان این‌چند خواهد بود، بلکه فروشندگان هم می‌توانند علاوه بر سود فروش، از امتیازات ویژه‌ همکاری با این‍‌چند برخوردار شوند.

رونمایی از تخفیفات شگفت انگیز اینچند به مناسبت جشنواره بهاره
رونمایی از تخفیفات شگفت انگیز اینچند به مناسبت جشنواره بهاره

به گزارش روابط عمومی سایت فروشگاهی اینچند، جشنواره فروش ویژه امسال از تاریخ 1 اسفند تا اول فروردین 1400 با هدف افزایش دامنه فروش تامین کنندگان و پربار کردن سبد خرید مشتریان این‌چند برگزار خواهد شد و گروه‌های کالایی گسترده‌تری را نسبت به سایر جشنواره‌های فروش این سایت شامل می‌شود.

بنابراین گزارش؛ با توجه به نیازسنجی صورت گرفته و حجم بالای خرید شب عید در برخی از گروه‌های کالایی خاص، درصدهای حراج در دسته‌های پوشاک، آرایشی و بهداشتی، تجهیزات سفر و خوار و بار  بیش از سایر دسته‌بندی‌ها اعمال گردیده است. برای این منظور می‌توانید به چند نمونه از تخفیفات شگفت‌انگیز این سایت نگاهی بیندازید:

لباس و پوشاک (تخفیف تا 60 درصد)

اولین خرید عیدانه خود در دسته پوشاک زنانه را می‌توانید با تخفیفات 10 تا 60 درصدی و در گروه پوشاک مردانه با تخفیف 5 تا 45 درصدی انجام دهید.

 لوازم آرایشی (تخفیف تا 64 درصد)

لوازم آرایشی از دیگر دسته‌بندی‌های پرتخفیف اینچند است، که با در برداشتن محصولات متنوع بیش از 120 برند شناخته شده و تخفیفات شگفت‌انگیز 5 تا 64 درصدی، به عنوان یکی از محبوبترین دسته‌بندی‌های این سایت برای خانم‌ها به شمار می‌رود.

عطر و ادکلن (تخفیف تا 70 درصد)

اگر می‌خواهید عطر خود را به مناسبت سال جدید تغییر دهید، یا در فکر تهیه هدیه سال نو هستید، می‌توانید از تخفیفات 10 تا 70 درصدی گروه عطر و ادکلن اینچند دیدن کنید.

 تجهیزات سفر (تخفیف تا 40 درصد)

چنانچه قصد مسافرت دارید و در فکر خرید تدارکات سفرتان هستید، نگاهی به دسته‌بندی تجهیزات سفر اینچند بیندازید. در این گروه می‌توانید علاوه بر بازدید از متنوع‌ترین گروه‌های کالایی سفر، از تخفیفات 5 تا 40 درصدی جشنواره بهاره اینچند بهره‌مند شوید. این وب سایت با داشتن بالغ بر 80 برند معتبر تجهیزات سفر همچون استنلی، پکینیو، سیگ و کچوا، به عنوان مرجعی برای تهیه این تجهیزات به شمار می‌رود.

رسول زندیان مدیرعامل سایت اینچند در خصوص جزئیات این جشنواره خاطر نشان ساخت: از آنجایی که خریدهای عیدانه در دسته خریدهای عمده و ضروری هر سال هستند و گاهی، بسته به ضرورت خریداران مجبور به انتخاب کالاهای ارزان ولو بی کیفیت می‌گردند، اینچند در برگزاری جشنواره بهاره کیفیت کالا را شرط اساسی مشارکت فروشندگان و تامین کنندگان قرار داده است.

وی با ذکر این نکته که اینچند در نظر دارد به عنوان مرجعی برای خرید و فروش کالای باکیفیت، مناسب قیمت و تضمین شده بر گروه‌های کالایی خود بیفزاید، اظهار داشت: بازار اینترنتی اینچند برای تامین کنندگانی که قادر به ارائه کالا و خدمات در دسته‌بندی‌های جدید هستند پیشنهاداتی ویژه‌ در نظر دارد.

مدیرعامل اینچند خاطر نشان ساخت: جشنواره مذکور هر ساله تحت عنوانه عیدانه یا جشنواره فروش بهاره توسط فروشگاه اینترنتی اینچند برگزار می‌شود. تجربه فروش سایر فروشندگان نشان داده در صورتی که تامین کنندگان در ارائه محصولات خود از تنوع کافی برخوردار باشند فروش پرباری را تجربه می‌کنند، اگر شما هم در دسته این فروشندگان قرار دارید می‌توانید شانس فروش بیشتر خود را در فروشگاه اینترنتی اینچند محک بزنید.

علاقه‌مندان جهت اطلاع از جزئیات بیشتر می‌توانند با روابط عمومی و بخش پشتیبانی فروشگاه اینترنتی اینچند به آدرس www.inchand.com ارتباط برقرار کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

این چند

اینچند یک بازار اینترنتی می باشد که شما می توانید انواع کالاهای مختلف مانند لوازم منزل ، لوازم الکترونیک ، مد و پوشاک و ... را در آن بیابید و براساس مقایسه قیمت ، ارزان ترین را انتخاب کنید . سایت اینچند در حوزه های مختلف کالا تامین کنندگانی دارد که سفارشات را تهیه و ارسال می کنند و البته اینچند به خریداران این ضمانت را می دهد که دقیقا همان کالای مورد نظر به دست آنها می رسد. در غیر اینصورت کلیه وجه پرداختی به همراه هزینه ارسال عودت داده می شود

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]