اطلاعات تماس
  • 021221***** - 021221*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011235703018094

آشنایی با لیفت صورت

کد: 140011235703018094

https://bit.ly/33o3fw4

، تهران , (اخبار رسمی): بهترین کاندیدها برای جراحی لیفت صورت افرادی هستند که برخی از علائم پیری صورت را نشان می دهند اما هنوز خاصیت ارتجاعی پوست دارند.

لیفت صورت
لیفت صورت - دکتر مجید نداف کرمانی

بهترین کاندیدها برای جراحی لیفت صورت افرادی هستند که برخی از علائم پیری صورت را نشان می دهند اما هنوز خاصیت ارتجاعی پوست دارند. به طور کلی، این شامل افرادی می شود که بین 40 تا 70 سالگی خود هستند، اگرچه افراد مسن گهگاه نامزد می شوند. قبل از انجام لیفت صورت، باید در سلامت کامل باشید و انتظارات واقع بینانه داشته باشید. لیفت صورت سال های شما را به طور کامل پاک نمی کند. هدف این است که ظاهری شاداب و جوان تر داشته باشید.

 

مشاوره لیفت صورت شما

اگر تصمیم به بررسی لیفت صورت گرفته اید، با یک جراح مشورت کنید. در جلسه مشاوره، باید در مورد اهداف خود برای لیفت صورت با دکتر مجید نداف کرمانی صحبت کنید. به جراح خود بگویید چه چیزی را می خواهید تغییر دهید و چرا. شما همچنین در مورد سلامت فعلی خود، سابقه پزشکی خود، هر گونه نسخه یا مکملی که مصرف می کنید و اینکه آیا سیگار می کشید صحبت خواهید کرد.

جراح همه این موارد را در نظر می گیرد، صورت شما را معاینه می کند و در مورد گزینه های شما با شما صحبت می کند. ممکن است نیازی به لیفت صورت نداشته باشید، بلکه به یک روش جزئی تر نیاز نداشته باشید که به اهداف شما دست یابد. جراح شما همچنین ممکن است تغییرات جزئی دیگری مانند زاویه سازی چانه یا لیفت ابرو را پیشنهاد دهد. در جلسه مشاوره، دکتر در مورد خطرات و هزینه ها نیز با شما صحبت می کند.

 

 چگونه برای لیفت صورت آماده شویم؟

  • در روز جراحی باید لباس گشاد و راحت بپوشید. یک بلوز یا پیراهن دکمه دار بپوشید که نیازی به کشیدن روی صورتتان نباشد. برنامه‌ریزی کنید که شخصی همراهتان باشد که بتواند شما را به خانه برساند و 48 ساعت اول با شما بماند. در صورت امکان، می توانید پرستاری را استخدام کنید که بتواند در 24 ساعت اول پس از رسیدن به خانه از شما مراقبت کند. اگر سیگاری هستید، دستورات جراح خود را در مورد ترک سیگار دنبال کنید. ترک سیگار باعث بهبودی و تضمین بهبودی مناسب می شود. اگر به طور منظم آسپرین یا ویتامین‌ها یا مکمل‌های گیاهی خاصی مصرف می‌کنید، ممکن است جراح به شما دستور دهد که قبل و بعد از لیفت صورت، مصرف آن‌ها را برای مدت معینی متوقف کنید. یک منطقه ریکاوری در خانه خود راه اندازی کنید اگر کار می کنید، زمان مرخصی مورد نیاز خود را در نظر بگیرید. اکثر افراد می توانند در عرض دو تا سه هفته به سر کار بازگردند.

آنچه در طول لیفت صورت اتفاق می افتد

در طول لیفت صورت، جراح شما برش هایی را در ناحیه شقیقه در خط مو ایجاد می کند و در اطراف و پشت گوش شما ادامه می یابد. این برش ها به جراح اجازه می دهد تا به ماهیچه و سایر بافت های زیر پوست دسترسی پیدا کند. بسته به شرایط شخصی شما، لیفت صورت می تواند بین دو تا شش ساعت طول بکشد. جراح شما را با بخیه بسته و صورت شما را پانسمان می کند. دستورالعمل هایی در مورد نحوه مراقبت و نگهداری باند دریافت خواهید کرد. بسیار مهم است که دقیقاً آن دستورالعمل ها را دنبال کنید.

 

عوارض بالقوه لیفت صورت

مانند هر جراحی دیگری، خطر عوارض از جمله عفونت وجود دارد.

  • تب بالا دارید. ترشحات غیرطبیعی، از جمله چرک، از هر زخم جراحی دارید. احساس درد، حساسیت، تورم یا قرمزی در ناحیه بخیه‌ها قبل از برداشتن بخیه‌ها بیرون می‌آیند.

چه چیزی در طول دوره بهبودی انتظار می رود؟

پس از لیفت صورت، کبودی و تورم را تجربه خواهید کرد که حدود دو تا سه هفته طول می کشد. برخی از افراد سریعتر بهبود می یابند در حالی که برخی دیگر کندتر بهبود می یابند. حتی اگر در این مدت تمایلی به بیرون رفتن در انظار عمومی نداشته باشید، باید در چند روز اول پس از جراحی احساس خوبی داشته باشید. جراح شما چند روز پس از جراحی لیفت صورت، باندهای شما را برمی دارد. مطمئن شوید که تمام قرارهای بعدی خود را نگه دارید تا جراح شما بتواند پیشرفت شما را بررسی کند.

پزشک شما می خواهد چندین بار در طول دوره دو تا سه هفته ای شما را ببیند تا کبودی و تورم شما را بررسی کند و بخیه های شما را بردارد. اثرات ظاهر جدید شما به طور کلی باید پنج تا ده سال باقی بماند. شما بعد از لیفت صورت به پیر شدن ادامه خواهید داد، اما ممکن است هنوز پنج تا 10 سال جوانتر از آنچه که اگر لیفت صورت را انجام نمی دادید، به نظر برسید.

 

تاثیر انتخاب بهترین جراح لیفت صورت

هدف دکتر مجید نداف کرمانی، فوق تخصص جراحی پلاستیک از انجام این روش جراحی، دستیابی به نتایجی است که نه تنها طبیعی به نظر برسد، بلکه به طور طبیعی داراری ماندگاری بالا نیز باشد. در حالی که هیچ چیز نمی تواند روند پیری طبیعی را متوقف کند، اما بعد از عمل جراحی لیفت صورت می توان به مدت طولانی، جوان تر از آنچه که قبل از عمل جراحی بوده اید به نظر برسید..

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دکتر مجید نداف کرمانی

از فعالترین جراحان پلاستیک شهر تهران هستن . ایشان پس از طی دوره 7 ساله پزشک عمومی و دوره 4 ساله جراحی عمومی،دوره 3 ساله فوق تخصصی جراحی پلاستیک و ترمیمی را در دانشگاه شهید بهشتی بهترین مرکز جراحی پلاستیک ایران گذرانده اند .

اطلاعات تماس
  • 021221***** - 021221*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار