اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011245703918218

حمید صارمی ‌مدیریت مجموعه ابنیه سازان آداک آفرند

ضمانت‌های بیست ساله قابل استناد ارائه می‌کنیم

کد: 140011245703918218

https://bit.ly/3gKLiL2

، تهران , (اخبار رسمی): در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه بین المللی خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون (میدکس) که از ۲۱ تا ۲۴ دی ماه ۱۴۰۰ برگزار شد، فرصتی پیش آمد تا با حمید صارمی، ‌مدیر مجموعه ابنیه سازان آداک آفرند گفت‌وگویی داشته باشیم و برخی از تحولات مربوط به صنعت ساختمان و چشم اندازهای این صنعت را بررسی کنیم.

ضمانت‌های بیست ساله قابل استناد ارائه می‌کنیم
ضمانت‌های بیست ساله قابل استناد ارائه می‌کنیم

در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه بین المللی خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون (میدکس) که از ۲۱ تا ۲۴ دی ماه ۱۴۰۰ برگزار شد، فرصتی پیش آمد تا با حمید صارمی، ‌مدیر مجموعه ابنیه سازان آداک آفرند گفت‌وگویی داشته باشیم و برخی از تحولات مربوط به صنعت ساختمان و مسائل مربوط به آینده و چشم اندازهای این صنعت را بررسی کنیم. این گفتگو را در ادامه می‌خوانید:‌

آقای صارمی ‌به عنوان سوال اول، لطفا درباره تاریخچه و نحوه شکل گیری شرکت توضیح مختصری دهید.

شروع کار شرکت از سال ۱۳۹۵ به مدیریت جناب اقای مهندس حضرتی می باشد. مجموعه ما هلدینگی است که چند دپارتمان یا بخش دارد که شامل بخش تولید پارکت لمینیت و کفپوش پی وی سی ، دپارتمان ابنیه و معماری است.

لطفا ابتدا درباره‌ دپارتمان تولید توضیح مختصری ارائه دهید و وظایف این بخش را در ساختار سازمانی خودتان تشریح کنید.

 بخش تولید در حال حاضر در تولید سه برند نقش دارد:

  • آداک فلور سوپر داچ داک پروفیل

علاوه بر این در حوزه پخش نیز فعال هستیم و چند محصول جانبی داریم. از جمله کاغذ دیواری،کفپوش پی‌وی‌سی (PVC)، ام‌دی‌اف (MDF)،‌ وتمام ملزومات دکوراسیون داخلی با توجه به لینک‌های موجود فعال هستیم و با توجه به کارخانه‌های موجود و امکانات، پارکت لمینت‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند. کارخانه این بخش در اشتهارد واقع شده است که دو برند آداک فلور در ۱۴ طرح و رنگ و نیز برند سوپر داچ در هشت رنگ تولید می‌کند.

این دو برند کیفیت و ماندگاری بالایی دارند به‌طوری‌که برای برند سوپر داچ ۱۰ سال و برند آداک فلور ۲۰ سال گارانتی در نظر گرفته شده است. این گارانتی قابل استناد بوده و تضمین اجرایی می‌دهد که این محصول دارای کیفیت عالی است و آن را جزء برترین‌های کشور کرده است.

در دپارتمان معماری به طور اختصاصی چه فعالیتی انجام می‌گیرد؟

در حوزه معماری علاوه بر کار طراحی، مشاوره، اجرا ، پروژه های بازسازی و مشارکت در ساخت انجام می‌شود. این بخش متشکل از چند مهندس است که مدیریت این بخش با اینجانب است.

عمده پروژه‌های شما در چه شهرها و استان‌هایی انجام می‌شود؟ آیا در کل شهرهای ایران فعالیت دارید؟

خیر، عمده‌ پروژه‌های ما در سطح شهر تهران و کرج است که در این شهرها کار بازسازی هتل ومراکز سیاحتی و مجتمع های مسکونی و همچنین مشارکت در ساخت ویلاهای لوکس را انجام می‌دهیم.

لطفا از بخش سوم، حوزه خدمات نیز توضیح اجمالی بفرمایید.

دپارتمان سوم ما «شهرپارکت» نام دارد که آنجا مسئولیت پخش تجهیزات دکوراسیون داخلی را برعهده داریم. علاوه بر پخش و فروش محصولات داخلی برند خودمان، فروش محصولات نمایندگی‌های دیگر را اخذ کرده ایم. همچنین در حوزه خدمات، کار نصب، توزیع و پخش ابزار آلات را انجام می‌دهیم. دفتر این بخش در سهروردی است که با هفت کارمند مشغول به فعالیت است.

آیا صفر تا ۱۰۰ محصولات عرضه شده تولید داخلی و دستاورد مجموعه خودتان است؟

خیر، اچ‌دی‌اف(HDF) محصولات خریداری می‌شود، چرا که کارخانه اچ‌دی‌اف نداریم! کاغذ دکور وارداتی است. اسمبل، نوار زنی، آغشته سازی، بسته بندی، انبارداری و اتفاقات دیگر در کارخانه خودمان انجام می‌شود.

آیا در این حوزه رقیب نیز دارید؟ در صورت پاسخ مثبت وجه تمایز محصولات شما با آن‌ها در چیست؟

در حوزه ی تولید پارکت لمینیت و کفپوش تعداد انگشت شماری فعال هستند. وجه تمایز محصولات ما، کیفیت محصولات و به پشتوانه کیفیت ، گارانتی معتبر آن ها است. متاسفانه گارانتی های نامعتبر ارائه شده ی سایر تولیدکنندگان باعث ایجاد عدم اعتماد خریداران به گارانتی ها شده است. اما محصولات سوپرداچ با گارانتی 10 ساله و آداک فلور با گارانتی 20 ساله بصورت کتبی و قابل استعلام برای تمامی خریداران عرضه می شود.

آیا در این حوزه صادرات‌ نیز دارید؟

بله، به کشور عراق صادرات داشتیم. در حال حاضر پروژه‌ای برای صادرات به آذربایجان، ازبکستان و قرقیزستان داریم.

هدف‌تان از حضور در نمایشگاه چه بود؟

در این پنج سال، دومین بار است که در نمایشگاه شرکت کرده‌ایم، آن هم برای لانچ محصول جدید (آداک فلور) نه صرفا تبلیغات، چرا که مجموعه ما به علت سطح تبلیغات گسترده در کشور تقریبا شناخته شده است و در حال حاضر بالغ بر ۳ هزار همکار فعال در حوزه دکوراسیون داخلی جذب کرده است. با اطمینان می‌توانم بگویم که در سطح دکوراسیون داخلی به اندازه مجموعه ای که ۲۰ سال در این حوزه کار می‌کند شناخته شده‌ایم و تنها دلیل آن کیفیت محصولات و ارائه خدمات پشتیبانی پس از فروش است.

چه استراتژی و برنامه‌ای برای آینده مجموعه خود در نظر گرفته‌اید؟

مهم‌ترین هدف ما گسترش سبد کالایی خود به عنوان یک منبع در سطح کشور است. همچنین تمایل داریم در حوزه دکوراسیون داخلی بتوانیم سایر برند‌های وارداتی را در داخل کشور تولید کنیم و نمایندگی آن‌ها را در ایران اخذ کنیم. در حوزه ی معماری نیز ساخت مجموعه هایی هوشمند و با کیفیت جهت بالا بردن طول عمر ساختمان ها و کاهش هزینه های نگهداری و جلوگیری از هدررفت انرژی را مد نظر داریم.

راه ارتباطی با شرکت شما به چه صورت است

در حال حاضر 3 وبسایت فعال برای معرفی محصولات و 2 وبسایت فروشگاهی برای ارائه خدمات و فروش محصولات راه اندازی شده است.

همچنین علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و اخذ نمایندگی با شماره 09122307189 یا 02188815419 تماس گرفته و یا به دفتر مرکزی شرکت به نشانی؛ تهران، بلوار نلسون ماندلا، بن بست نور، پلاک 3، واحد 10 مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه