اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011245704118080

انواع شامپو برای انواع موی سر

کدام شامپو برای جنس موی های شما مناسب است؟

کد: 140011245704118080

https://bit.ly/3JncLPe

، تبریز , (اخبار رسمی): مو یکی از مواردی است که همه ما فارغ از جنسیت به زیبایی آن اهمیت میدهیم. به دنبال آن هستیم که از محصولاتی استفاده کنیم، یا نکاتی را رعایت کنیم که در سلامت و زیبایی موهایمان موثر هستند. از محصولاتی که تقریبا همه ما برای مو های خود استفاده می کنیم شامپو ها هستند.

کدام شامپو برای جنس موی های شما مناسب است؟
کدام شامپو مناسب جنس موهای شماست

تعریف شامپوی خوب از نظر هرکسی متفاوت است. دلیل آن هم این است که نوع موهای افراد با یکدیگر متفاوت است. در واقعا شامپوی خوب برای هر فردی آن شامپویی است که متناسب با نوع موهایش باشد.

تا بحال شده در هنگام انتخاب شامپو مناسب برای موهای خود به مشکل برخورد کنید و ندانید که چه نوع شامپویی باید انتخاب کنید؟ یا تابحال شده به این فکر کنید که شامپویی که قصد خریدش را دارید، شامپویی خوب است یا نه؟ قطعا این اتفاقات برای شما هم افتاده است. در این مطلب قصد داریم در مورد ویژگی های شامپوی خوب و خرید آن صحبت کنیم. پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید

شامپوی خوب برای مو

تعریف شامپوی خوب مثل خیلی چیزا ها نسبی است. یعنی تعریف شامپو خوب از نظر هرکسی متفاوت است. دلیل آن هم این است که نوع موهای افراد با یکدیگر متفاوت است. در واقعا شامپوی خوب برای هر فردی آن شامپویی است که متناسب با نوع موهایش باشد. میتوان گفت اولین قدم برای انتخاب شامپوی خوب شناختن نوع موهایتان است. در ادامه به توضیح  انواع موی سر می‌پردازیم؛

انواع موی سر:

  • موی نرمال:

این نوع مو، به موهایی گفته می‌شود که ضخامت معمولی و متوسطی دارند. موی معمولی پس از رنگ شدن یا دکلره ضخیم می شود.

  • موی ضخیم:

موی ضخیم به مویی گفته می‌شود که؛ ضخیم تر نوع معمولی است. در این مدل، ضخامت زیاد مو با لمس حس می‌شود.

  • موی نازک:

موی نازک به موهایی گفته می‌شود که؛  از حالت طبیعی نازک‌تر هستند، این نوع نیز با لمس دست قابل تشخیص‌ هستند. .

دسته بندی دیگری که برای مو وجود دارد، تقسیم بندی مو بر اساس حالت آن است.  در این دسته بندی مو ها به ۴ دسته تقسیم بندی می‌شوند‌. این دسته بندی به شرح زیر است:

  • موی صاف

موی صاف، همانطور که از اسمش پیداست، صاف است و هیچ حالت و پیچ و تابی ندارد. موی صاف خیلی زود تر و بیشتر از سایر مدل های مو چرب می‌شود. دلیل آن نیز این است که روغن طبیعی موها به راحتی پایین می‌ریزد.  نگهداری از موی صاف نسبت به نوع های دیگر  کاری تقریبا آسان تر است.

  • موی مواج

موی مواج، حالت فر دارد اما فرها درست هستند. فرها در این نوع مو شکلی شبیه حرف s دارند. موی مواج اکثرا حالت تعادل دارد، یعنی نه خیلی چرب می‌شود نه خیلی خشک.

  • موی فرفری

موی فرفری،  فرهای بیشتری نسبت به نوع مواج دارد. از ویژگی های این نوع مو می‌توان به خشکی و مستعد شوره بودن آن اشاره کرد. 

  • موهای وزوزی

مدل مو خیلی فر یا وز، کاملا زبر و ضخیم‌تر از سه نوع اول است، نگهداری از آن نیز نسبت به بقیه نوع ها سخت‌تر است.

پس از شناخت نوع موی های خود دومین گام برای انتخاب شامپوی خوب و مناسب برای مو، آشنایی با مشکلات موهایتان است. مثلا برخی مو ها شوره دارند یا چرب و خشک و... هستند. شناخت مشکل مو به شما کمک می‌کند تا شامپوی مناسب موی خود را راحت تر پیدا کنید. در زیر به چند مورد از مشکلات مو اشاره کرده ایم:

شوره سر:

شوره سر از مشکلات رایج موها است که در سنین مختلف اتفاق می‌افتد. این شوره‌ها معمولا ضرری ندارند و عارضه‌ای برای شما ایجاد نمی‌کنند. اما خب از نظر زیبایی و نظافت برای ما دردسر ساز هستند. راه حل برای رفع شوره سر: برای از بین رفتن شوره سر بطور منظم استحمام کنید و  تمام قسمت‌های مو را با شامپو بشویید. معمولا شامپو مناسب برای شوره سر، شامپو خشک است.

خشکی مو:

خشکی مو باعث میشود، مو رطوبت کافی جذب نکند و یا رطوبت خود را از دست بدهد. مو های خشک معمولاً همواره مات، شکننده و آسیب‌پذیر هستند. برای این مشکل از شامپو های مرطوب کننده استفاده کنید.

چربی مو: 

چربی مو باعث میشود مو دائما چرب باشد، و احساس ناخوشایندی در ما ایجاد کند. در مورد این مشکل توجه داشته باشید که از نرم کننده استفاده نکنید.

گره افتادن در مو:

اگر جز افرادی هستید که مدام گره در مو هایتان می افتد، بهتر است از سرم مو یا نرم کننده مو استفاده کنید.

ریزش مو:

ریزش مو یکی از مشکلاتی است که دلایل بسیاری میتواند داشته باشد. اما اگر ریزش مو دارید و به دنبال انتخاب شامپو مناسب برای این مشکل هستید، تقویت کننده را فراموش نکنید.

مو خوره:

موخوره عارضه‌ای است که در اثر آسیب‌های فیزیکی به ساقه مو اتفاق می‌افتد. این مشکل معمولا به صورت چند شاخه شدن انتهای موها یا بروز شکاف طولی در آن‌ها رخ می‌دهد. در واقع مجموعه عواملی که به موها آسیب رسانده و باعث خشکی یا شکنندگی آن می‌شوند، در نهایت باعث بروز موخوره در موها خواهند شد. برای این نوع مشکل شامپو تقویت کننده گزینه مناسبی است.

ضعیف شدن تارهای مو و شکنندگی آن‌ها:

برای این مشکل میتوانید از شامپو مغذی و تقویت کننده استفاده کنید.

زبری و ضخیم شدن مو ( در اثر رنگ کردن مداوم یا دکلره و رنگساژ):

توصیه ما به شما این است که پس از رنگساژ، به طور مداوم از تقویت کننده و نرم کننده استفاده کنید.

کم‌پشت شدن موها:

کم پشت شدن مو ها از دیگر مشکلاتی که است که ممکن است برای موسر بیفتد. شامپو حجم دهنده و تقویت کننده مو بهترین گزینه برای این مشکل است.

پس از شناخت نوع مو و مشکلات مو های خود می‌توانید با خیالی راحت تر شامپو مناسب برای موهای خود انتخاب کنید و از زیبایی مو های خود لذت ببرید. اگر هنوز در انتخاب شامپوی مناسب برای موهای خود دو دل هستید می توانید با کارشناسان ما در شرکت نرمین کف تیم رگنوم در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان بهرمند شوید.

ما در فروشگاه اینترنتی نرمین کف، محصولات مناسب و باکیفیت برای مو را عرضه میکنیم. در صورت تمایل میتوانید به فروشگاه اینترنتی ما به آدرس https://narminkaf.ir/shop سر بزنید و از محصولات ما دیدین کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت نرمین کف

شرکت تولیدی آرایشی بهداشتی نرمین کف آذر سال ۱۳۸۱ با هدف تولید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی مراقبت از پوست و مو با کیفیت بالا وفرمولاسیون های تخصصی فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت با دارا بودن دانش و تخصص لازم برای فرمولاسیون محصولات با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و به روز دنیا توانسته است همواره محصولات جدید کاراتر و موثرتری را در حوزه صنایع آرایشی وبهداشتی به بازار عرضه کند که با استقبال بسیار خوب مشتریان همراه بوده است. در محصولات تولیدی شرکت نرمین کف همواره رضایتمندی مشتری و رعایت حقوق مصرف کننده سرلوحه کار بوده و از اصول اساسی این شرکت بحساب می آید که این واحد را بر آن داشته تا همیشه در راستای تولید محصولات مشتری پسندتری گام بردارد. در طول سالهای فعالیت این شرکت، مجوزهای لازم از سازمان ملی استاندارد و همچنین معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی برای محصولات تولیدی اخذ شده و رعایت اصول تولید محصول خوب (GMP) و چک لیست ارزیابی پیش نیازهای تولید (PRPS) در اولویت های کاری قرار گرفته است. شرکت نرمین کف درگام اول برای واحدهای بازرگانی و تجاری و برای تکمیل سبد محصول برای شرکت های تولیدی بطور قراردادی اقدام به تولید نمود. در این راستا اقلام تولیدی خود را روز به روز نسبت به سفارش مشتریان افزایش داده که با توسعه کارخانه وافزایش خطوط تولید اینک با تولید بیش از ۵۰ نوع محصول در لیست پر محصول ترین شرکت های تولید محصولات آرایشی و بهداشتی قرار میگیرد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان