اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011265710518027

مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ کانادا 2022

کد: 140011265710518027

https://bit.ly/3I5cDDI

، تهران , (اخبار رسمی): برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا تنها کافی است که یک ایده تجاری خلاقانه داشته باشید.ویزای استارتاپ کانادا (Start-up Visa) به شما این فرصت را می دهد تا برای راه اندازی یک بیزینس استارتاپی به کانادا مهاجرت کنید و اقامت دائم این کشور را به دست بیاورید.

مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ کانادا 2022
مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ کانادا 2022

ویزای استارتاپ کانادا (Start-up Visa) به شما این فرصت را می دهد تا برای راه اندازی یک بیزینس استارتاپی به کانادا مهاجرت کنید و اقامت دائم این کشور را به دست بیاورید.

برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا تنها کافی است که یک ایده تجاری خلاقانه داشته باشید.  

ویزای استارتاپ کانادا (Start-up Visa) به شما این فرصت را می دهد تا برای راه اندازی یک بیزینس استارتاپی به کانادا مهاجرت کنید و اقامت دائم این کشور را به دست بیاوریدشرایط مورد نیاز برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا 1-  داشتن یک ایده تجاری خلاقانه برای راه اندازی بیزینس  

2- تمکن مالی به اندازه یکسال در زندگی در کانادا

3- حداقل آیلتس 5

4- دریافت نامه حمایت از یک گروه سرمایه گذاری در کانادا

در ادامه به توضیح هر یک از شرایط بالا می پردازیم:

1- شرایط مربوط به ایده تجاری به طور کلی ایده تجاری شما در ویزای استارتاپ کانادا باید سه شرط اصلی زیر را داشته باشد:

  • « نوآورانه » باشد. «شغل» ایجاد کند. « قابلیت رقابت» داشته باشد

نکات مهم

1- حداکثر تا پنج متقاضی می توانند از طریق یک ایده و بیزینس استارت آپی اقامت دائم کانادا را به دست بیاورند.

یعنی پنج نفر می توانند با یک ایده برای دریافت اقامت دائم کانادا اپلای کنند. اما از بین انها یک یا بیشتر از یک نفر به عنوان عضو کلیدی انتخاب می شود.

اگر هر یک از اعضای کلیدی درخواست خود را پس بگیرند یا رد شوند، پرونده سایر متقاضیان نیز بسته خواهد شد.

2- هر متقاضی باید دارای 10٪ یا بیشتر از حق رای متصل به سهام شرکت باشد.

3- متقاضیان و گروه سرمایه گذار پشتیبان آنها، باید بیش از 50٪ از کل حق رأی متصل به کلیه سهام شرکت را به طور مشترک در اختیار داشته باشند.

2- هزینه های ویزای استارتاپ کانادا برای مهاجرت به کانادا از طریق ویزای استارت آپ باید چقدر تمکن مالی داشته باشیم؟ هر متقاضی باید ثابت کند که پس از ورود به کانادا پول لازم برای تأمین هزینه زندگی خود و افراد تحت تکفل خود را دارد.

توجه داشته باشید که دولت کانادا به مهاجران تازه وارد که با ویزای استارتاپ کانادا وارد این کشور شده اند کمک مالی نمی کند. شما باید برای زندگی در کانادا به اندازه کافی پول داشته باشید.

مقدار پول مورد نیاز به تعداد افراد تحت تکفل شما بستگی دارد. 

جدول زیر تمکن مالی مورد نیاز را با توجه به تعداد اعضای خانواده، طبق آخرین به روز رسانی اداره مهاجرت کانادا نشان میدهد:

توجه کنید که مزیت مهم ویزای استارتاپ کانادا این است که در این روش نیازی نیست که برای سرمایه گذاری از سرمایه شخصی خود استفاده کنید.

بلکه همانطور که گفته شد شما باید موافقت یک گروه تجاری که توسط دولت کانادا تایید شده است را به دست بیاورید تا در طرح شما سرمایه گذاری کند.

3- مدرک زبان لازم برای ویزای استارتاپ کانادا همانطور که گفتیم در این روش داشتن آیلتس 5 کافی است. در ادامه جزئیات بیشتری درباره مدرک زبان مورد نیاز می خوانیم:

در برنامه ویزای استارتاپ کانادا می توانید مدرک زبان انگلیسی یا مدرک زبان فرانسوی ارائه دهید.

حداقل تسلط شما در زبان انگلیسی باید در سطح CLB 5 یا در زبان فرانسوی در سطح NCLC 5 باشد.

توانایی شما در زبان با ارائه نتایج یک آزمون مورد تایید زبان اثبات می شود.

شما باید نتیجه آزمون را در هنگام اپلای ارائه دهید. جدول های زیر معادل سازی سطح 5 CLB و 5 NCLC با نمره آزمون آیلتس و TEF را نشان می دهند:

در ویزای استارتاپ کانادا شما باید ایده تجاری خلاقانه خود را به گروه های سرمایه گذار در کانادا ارائه دهید.

این گروه ها برای حمایت از ایده های استارت آپی توسط دولت کانادا تعیین شده اند.

در صورتی که بتوانید حداقل یک گروه سرمایه گذار را متقاعد کنید که از ایده تجاری شما پشتیبانی کند، یک «نامه حمایت» یا Letter of support (لتر آف ساپورت) برای شما ارسال می کند.

این نامه نشان می دهد که ایده تجاری شما تایید شده است. در هنگام اپلای باید نامه حمایت را برای اداره مهاجرت کانادا ارسال کنید.

گروه های سرمایه گذار برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا این سازمان ها که توسط دولت کانادا تعیین می شوند سه دسته هستند:

1- صندوق های سرمایه گذاری خطر پذیر (Venture capital funds)

2- گروه های سرمایه گذاری انجل (Angel investor groups)

3- اینکوبیتور های تجاری (Business incubators)

این سازمان های تعیین شده، برای سرمایه گذاری در استارت آپ هایی–که از طریق برنامه ویزای استارتاپ کانادا ارائه می شوند- تایید شده اند.

هر یک از انها پروسه خاص خود را برای دریافت ایده های تجاری دارند و معیارهایی که برای ارزیابی پروپوزال ها استفاده می کنند نیز در هر سازمان متفاوت است.

صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر اگر شما بتوانید موافقت یک « صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر » را در کانادا برای حمایت از ایده تجاری خود دریافت کنید، این گروه سرمایه گذاری باید در طرح استارت اپی شما حداقل به میزان 200000 دلار کانادا سرمایه گذاری کند.

لیست کامل این گروه های سرمایه گذاری در ادامه آمده است:

گروه های سرمایه گذاری انجل گروه های سرمایه گذاری انجل در طرح های استارت اپی کانادا سرمایه گذاری های کوچک انجام می دهند.

شما باید موافقت حداقل یکی از انها را برای سرمایه گذاری حداقل 75000 هزار دلاری در طرح تجاری خود به دست بیاورید.

کلاهبرداری استارتاپ کانادا برای گرفتن ویزای استارت آپ کانادا از یک وکیل مهاجرتی معتبر کمک بخواهید. دقت در انتخاب وکیل ویزای استارتاپ کانادا بسیار اهمیت دارد. چرا که تقاضای زیاد برای این ویزا باعث کلاهبرداری موسسات مهاجرتی نامعتبر شده است.

برای اینکه مورد کلاهبرداری استارتاپ کانادا قرار نگیرید مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه کنید، تفاوت نامه حمایت (لتر آف ساپورت) و ویزای استارتاپ است.

باید بدانید نامه حمایت ویزا نیست. اگرچه گرفتن آن برای دریافت ویزا ضروری است اما صرف اینکه لتر اف ساپورت دارید تضمین نمی کند که ویزای استارتاپ کانادا خواهید گرفت.

خیلی از کلاهبرداران مهاجرتی، بعد از اخذ لتر آف ساپورت در حالی که حق الوکاله را از متقاضی گرفته اند او را رها می کنند. در حالی که هنوز نود درصد مسیر برای دریافت اقامت کانادا باقی مانده است.

باید بدانید این این تنها روش کلاهبرداری استارتاپ کانادا نیست. کلاهبرداری در پرونده های استارتاپ کانادا توسط سودجویان با چند روش انجام می شود.

 کلاهبرداری استارتاپ کانادا  

نحوه دریافت ویزای کار در برنامه استارتاپ کانادا در برنامه استارتاپ کانادا شما می توانید قبل از اینکه نتیجه درخواست خود را برای دریافت اقامت دائم کانادا دریافت کنید (یعنی در زمانی که منتظر دریافت اقامت دائم هستید)، با دریافت اجازه کار به کانادا بیایید و بیزینس خود را راه اندازی کنید.

بررسی پرونده درخواست ویزای استارتاپ کانادا معمولا ۱۲ تا ۱۶ ماه طول می کشد و این همان فاصله زمانی است که شما می‌توانید برای « ویزای کار استارت آپ » اقدام کنید.

شرایط لازم برای دریافت ویزای کار در روش استارتاپ 1- هزینه توافق کارفرما را پرداخت کنید. این هزینه 230 دلار کانادا است.

2- باید یک گواهی تعهد و یک نامه حمایت از یک نهاد معتبر دریافت کنید که نشان می دهد حضور شما در کانادا ضروری است و برای ورود سریع شما به کانادا دلایل تجاری فوری وجود دارد.

3- پول کافی برای تامین هزینه های زندگی خود و خانواده خود را به مدت 52 هفته داشته باشید. این مبلغ به تعداد اعضای خانواده شما بستگی دارد.
مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کار – «نامه حمایت» یا “Letter of support” از یک گروه سرمایه گذار تایید شده در کانادا

گواهی اثبات تمکن مالی که نشان می دهد شما پول لازم برای تامین زندگی خود به مدت 52 هفته را دارید.

شماره پیشنهاد اشتغال (این شماره پس از اینکه «پیشنهاد استخدام» خود را ارسال کنید به شما داده می شود).

نتایج تست پزشکی

گواهی سو پیشینه

همراهی اعضای خانواده این امکان وجود دارد که با دریافت اجازه کار موقت ویزای استارتاپ کانادا بتوانید همسر (یا شریک زندگی) خود را با خود همراه کنید.

همسر (یا شریک زندگی) شما می تواند با دریافت « ویزای کار باز » یا “open work permit” در کانادا مشغول به کار شود.

اگر فرزندان شما قصد تحصیل یا کار را در کانادا دارند باید برای دریافت « اجازه تحصیل » ( study permit ) یا « اجازه کار » ( work permit ) اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون