اطلاعات تماس
  • 021430*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011275711018235

بیتبد ؛ نابغه بازار کریپتو

کد: 140011275711018235

https://bit.ly/3rODgaq

، (اخبار رسمی): بیتبد بیشتر به واسطه‌ی فعالیت و دستاوردهایش در بازار کریپتو شناخته می‌شود اما کم لطفی است اگر نبوغ را او در برندسازی نادیده بگیریم. نابغه‌ی 24 ساله‌ی ایرانی دنیای کریپتو در آستانه‌ی تولد بیست و پنج سالگی‌اش قصد دارد که شهرت و محبوبیتی فراتر از مرزها کسب کند. اما باربد معصومی چگونه به بیتبد رسید؟

بیتبد ؛ نابغه بازار کریپتو
بیتبد ؛ نابغه بازار کریپتو

اگر علاقه‌ای به دنیای کریپتو دارید یا مهارت برندینگ بیتبد برایتان جذاب است، شرکت در وب سمینار پیش رو (با ایلان ماسک در 13 مارچ 2022 در دبی) فرصت بی نظیری است که دانش خود را در این دو زمینه گسترش دهید.

باربد معصومی که این روزها با نام بیتبد شناخته می‌شود، از نوابغ دنیا در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال است. برند شخصی بیتبد که تنها یک سال از شروع کارش می‌گذرد، سر و صدای زیادی در خاورمیانه به پا کرده است. این برند برجسته‌ی بازار ارزهای دیجیتال در همین زمان کوتاه موفقیت‌های چشمگیری به دست آورده و طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است.

 

از باربد تا بیتبد

بیتبد بارها و بارها در صفحات اجتماعی‌اش در مورد مسیری که از باربد بودن تا بیتبد شدن پیموده صحبت کرده است. بیتبد از 14 سالگی وارد بازار کار شد. اولین شغل کارورزی در کارخانه‌ی پدرش بود اما زندگی شغلی او پس از ورشکستگی و بحران مالی خانواده وارد مسیر جدیدی شد و باربد ابتدا به عنوان یک فروشنده و سپس به عنوان کارمند در سازمان‌های دولتی مشغول به کار شد. هر چند که این مشاغل تنها می‌توانست هزینه‌های زندگی روزمره و دانشجویی او را تأمین کند ولی تجربه‌هایی که او در این سال‌ها به ویژه به عنوان فروشنده کسب کرد، به برندسازی او بسیار کمک کرد.

رفتن به باشگاه و ورزش از دلخوشی آن روزهای باربد بود. روزی در میان همین دلخوشی، در باشگاه او به طور اتفاقی با واژه‌ای به اسم بیت کوین آشنا می‌شود و تغییر باربد به بیتبد از همین واژه و همان لحظه شروع شد.

البته مسیر او با موفقیت شروع نشد اما شکست‌ها و ضررهایی که تجربه می‌کرد برایش معنی شکست نداشت. همین نقطه یکی از بزرگترین تفاوت انسان‌های موفق و غیر موفق را رقم می‌زند، شکست برای آن‌ها معنی ندارد. آن‌ها یا موفق می‌شوند یا درس می‌گیرند و در هر دو صورت هم برنده هستند. باربد به تلاش‌های خود ادامه داد، دانشگاه را رها کرد و در نهایت تصمیم گرفت با اطلاعات زیادی که در این حوزه کسب کرده به مشاوره سرمایه‌گذاری در این حوزه بپردازد.

نابغه‌ی دنیای کریپتو روزی بر این می‌شود تا آنچه را آموخته با علاقمندان به ارزهای دیجیتال به اشتراک بگذارد و آن روز برند بیتبد متولد می‌شود.

 

فعالیت و دستاوردهای برند بیتبد از دیروز تا امروز

برند بیتبد مؤثرترین برند در ایران بود که توانست آگاهی عمومی در زمینه‌ی ارزهای دیجیتال را به طور چشمگیری گسترش دهد و فرصت‌های سرمایه‌گذاری و درآمدزایی زیادی را به عموم معرفی کند. به عنوان نمونه می‌توان به معرفی ارزهای شیبا و فگ اشاره کرد که سودهای بزرگی را نصیب دارندگان این ارز کرد. این دو ارز برای اولین بار توسط بیتبد شناسایی و معرفی شدند که البته تنها دو مورد از ده‌ها فرصتی است که دنبال‌کننده‌های بیتبد توانستند از آن بهره ببرند.

برند بیتبد فعالیت خود را از اینستاگرام شروع کرد و بعدها ارتباطات گسترده‌تری از طریق تلگرام با مخاطب‌هایش ایجاد کرد. این برند در حال حاضر حدود یک میلیون دنبال کننده در اینستاگرام و نیم میلیون عضو در تلگرام دارد.

بیتبد در سمینارهای زیادی به عنوان سخنران دعوت شده و شرکت کرده است از جمله این سمینارها می‌توان به سمینار نسل زد، خوب دشمن عالی و ... اشاره کرد. مصاحبه‌ی یاهو فایننس با او نیز توجهات زیادی را به خود جلب کرد. اما در این میان وبسمیناری که قرار است با ایلان ماسک (بنیان‌گذار، مدیرعامل و مهندس ارشد اسپیس‌اکس؛ سرمایه‌گذار، مدیرعامل و طراح محصولات تسلا، آی‌ان‌سی.؛ بنیان‌گذار د بورینگ کمپانی؛ و یکی از بنیان‌گذاران مشترک نیورالینک و اوپن‌ای‌آی) در 13 مارچ، سالروز تولدش برگزار نماید، خودنمایی می‌کند.

 

درس‌هایی غیر کریپتویی از بیتبد

اگر دقت کرده باشید گفتیم که جرقه‌ی تغییر باربد از لحظه‌ای زده شد که او در باشگاه از لابلای گفتگوی با بیت کوین و ارزدیجیتال آشنا می‌شود و پس از آن بیتبد تصمیم می‌گیرد تا اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کند. باز هم اگر تا اینجای مقاله را خوب خوانده باشید گفته شد که آن زمان بازار ارزهای دیجیتال چندان شناخته شده نبود و کسی توجه چندانی به این بازار نداشت. هدف از این یادآوری‌ها این است که بگوییم فرصت هر لحظه در اطراف شما است، کافی است گوش دهید و ببینید. به عبارتی چشم و گوشتان برای شنیدن و دیدن و شناسایی فرصت‌ها باز باشد. همینطور به خاطر داشته باشید که اگر فرصتی را شناسایی کردید دنبال تأیید عمومی آن نمانید.

در نهایت این را فراموش نکنید که هر یک از ما بیتبدی در درون خود داریم که در انتظار دیده شدن و کشف شدن است. برای شناخت خود، رشد خود و تنهاییتان زمان خرج کنید تا بتوانید منحصر به فرد و خلاق باشید. راز نبوغ و خلاقیت خودتان بودن است، اگر مثل دیگران باشید، کپی کنید و در دام تکرار بیفتید، موفقیت سهم شما نیست. بیتبد را الگو قرار دهید به خاطر رویکردهایش در مواجه با مسائل و این به این معنی نیست که از او تقلید کنید. بیتبد را بشناسید، مسیر بیتبد شدن را بشناسید ولی قرار نیست بیتبد شوید، قرار است خود را دریابید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021430*****
[نمایش اطلاعات]