اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011275711618238

تابلو چلنیوم، شناسنامه تابلو سازی مدرن

کد: 140011275711618238

https://bit.ly/3sJB9Eb

، (اخبار رسمی): امروزه بازاریابی و تبلیغات به روش‌های مختلفی انجام می‌شود و پر واضح است که ارتباط میان مشتری و صاحبان کسب و کار دارای اهمیت ویژه‌ای خواهد بود.

تابلو چلنیوم، شناسنامه تابلو سازی مدرن
تابلو چلنیوم، شناسنامه تابلو سازی مدرن

همانطور که می‌دانید از جمله مهم‌ترین راه‌های تبلیغات، استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی است که در حال حاضر از تابلو چلنیوم بعنوان یکی از پیشرفته‌ترین و محبوب‌ترین تابلوها به جهت معرفی کسب و کار یاد می‌شود. 

این نوع تابلو تبلیغات بیشتر از دو دهه است که معرفی شده و با توجه به ویژگی‌های فوق العاده‌ای که دارد از جمله روش‌های جذاب تبلیغات به شمار می‌رود. به همین جهت ما در این مقاله قصد داریم به طور کاملا اختصاصی موارد با اهمیتی را در خصوص تابلو چلنیوم بیان کنیم تا اگر هنوز از این تابلو تبلیغاتی استفاده نکرده‌اید، آن را در دستور کارتان قرار دهید.

تابلو تبلیغاتی چلنیوم چیست؟

حروف های برجسته در تابلو سازی به تابلو هایی گفته می شود که به صورت برجسته ساخته می شوند و یکی از آنها نیز که در تابلو سازی بسیار مطرح است تابلو چلنیوم نام دارد. این تابلو حروف برجسته پس از ورود به بازار تابلو سازی تحول بسیار شگرفی را در بخش تبلیغات محیطی ایجاد کرده به طوری که در حال حاضر و پس از گذشت چند دهه، هنوز هم از آن در انواع مختلفی استفاده می‌شود. گفتنی است که از این نوع تابلو در بسیاری از مغازه‌ها، پاساژها و مواردی از این دست استفاده می‌شود.

مزیت‌های استفاده از تابلوهای چلنیوم

همانطور که گفتیم استفاده از این نوع تابلو روز به روز در حال گسترش است و دلیل این امر مزیت‌های بی‌شماری است که این تابلو تبلیغاتی دارد که در ادامه به مهم ‌ترین آنها اشاره خواهیم کرد:

طول عمر بسیار عالی

پر واضح است که برای تابلوهای تبلیغاتی که ممکن است در شرایط جوی مختلف قرار بگیرند، دارای اهمیت است که از جنس و مقاومت مناسب برخوردار باشند تا بتوان سال‌ها از آن بهره برد که چلنیوم هم از این امر جدا نیست.

کاهش مصرف انرژی

از دیگر مزیت‌های تابلو چلنیوم کاهش چشم‌گیر مصرف انرژی است که در نهایت منجر به کاهش هزینه‌ها خواهد شد. این موضوع سبب شده است تا صاحبان کسب و کار به تعویض تابلوهای فعلی‌شان اقدام کنند.

تنوع داشتن

تابلوهای چلنیوم را می‌توان در انواع مختلفی تولید کرد. حتی انتخاب اندازه و رنگ نیز در آن هیچ گونه محدودیتی ندارد. بنابراین همه‌ی افراد به راحتی می‌توانند از این نوع تابلو بهره ببرند.

نورپردازی مناسب و عالی

این نوع تابلوها با توجه به اینکه نور پردازی می شوند جذابیت خاصی به محیط اطراف می‌دهند و به همین دلیل برای صاحبان کسب و کار سودآوری بیشتری نیز بهمراه خواهند داشت.

قابلیت سرویس آسان

تابلو های چلنیوم در صورت خرابی به راحتی امکان سرویس و تعمیر را دارند که این امر هم از مزیت های تابلو چلنیوم می باشد.

مراحل ساخت تابلوهای چلنیوم

ساخت این نوع تابلوهای تبلیغاتی در یک تابلو سازی نیاز به در نظر گرفتن مراحل مختلف دارد که ما در ادامه به طور خلاصه به آنها خواهیم پرداخت:

ابتدا به بازدید محل پروژه پرداخته می‌شود تا اندازه و طول و عرض تابلو مشخص شود.
سپس با استفاده از برنامه‌ کورل طرح اولیه تابلو چلنیوم انجام می گیرد. (تعین اندازه حروف، فونت، ضخامت و مواردی از این دست).
در مرحله بعد، پس از قیمت ‌گذاری، تابلو مورد تایید کارفرما قرار می گیرد.
در مرحله‌ ی بعدی حروف طراحی شده با استفاده از دستگاه لیزر روی پلکسی گلاس برش داده شده و سپس لبه‌ ی چلنیوم دور تا دور پلکسی چسبانده می شود.
پس از انجام این موارد نوبت به نورپردازی حروف می‌رسد که طبیعتاً از لامپ‌های اس ام دی بکارگیری می‌شود.
با اتمام چیدمان لامپ‌ها، حروف‌ها بر روی زیرسازی که ممکن است از انواع مختلف مانند سنگ، کامپوزیت و مواردی از این دست باشد، نصب خواهد شد.
در انتها نیز تابلو چلنیوم آماده شده به محل مورد نظر ارسال می‌شود تا مراحل نصب آن انجام شود.

انواع تابلو تبلیغاتی چلنیوم

در حال حاضر از جمله تابلوهای چلنیوم که بیشترین استفاده از آنها می‌شود به موارد زیر دسته بندی خواهد شد:

تابلو کریستالی چلنیوم

روی پلکسی گلاس این نوع از حروف چلنیوم دانه های کریستال و پلکسی گلاس است. زیبایی بیش از اندازه‌ی این نوع تابلو تبلیغاتی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن است که به صورت تک رنگ و یا حتی تمام رنگ در نظر گرفته خواهد شد.

تابلو RGB چلنیوم

اس ام دی‌های در نظر گرفته شده در این نوع تابلو چلنیوم RBG هستند که جهت راه اندازی اس ام دی ها از کنترلر مخصوص استفاده می‌شود. به طور کلی این نوع تابلو تبلیغاتی دارای 7 رنگ متفاوت خواهد بود.

تابلو پلکسی دوبل چلنیوم

استفاده از دو پلکسی گلاس برای تولید این نوع تابلو در نظر گرفته می‌شود که در بیشتر اوقات دارای رنگ‌های مختلفی هستند. با این حال بسته به نظر مشتری امکان در نظر گرفتن چندین پلکسی با رنگ‌های گوناگون نیز وجود دارد.

تابلو پانچ چلنیوم

از تولید این نوع تابلو چلنیوم از فناوری‌های جدیدتر استفاده می‌شود، به طوری که نور اس ام دی از بخش‌های برش زده تابلو عبور داده می‌شود و به دلیل شکست نور، زیبایی منحصر بفردی دارد.

تابلو فول کالر چلنیوم

استفاده از برد مخصوص در تولید تابلو چلنیوم فول کالر که با ریموت کنترل می‌شود، این نوع تابلو تبلیغاتی را محبوب کرده است. استفاده از امکان نمایش 16 میلیون رنگ صاحبان کسب و کارها را مجاب به بکارگیری از این نوع تابلو کرده است تا تبلیغاتی متفاوت و مدرن را تجربه کنند.

ساخت تابلو چلنیوم در تابلو سازی نوین لایت

حال با توجه به موارد گفته شده در این مطلب، چنانچه برای کسب و کارتان نیاز به در نظر گرفتن تابلو تبلیغاتی دارید، پیشنهاد می‌کنیم که برای اثربخشی بهتر و درآمد بیشتر از تابلوهای چلنیوم بهره ببرید. برای این منظور استفاده از تیم تخصصی نوین لایت می‌تواند بهترین خدمات را در این خصوص ارائه دهد.
از مزیت‌های بکارگیری از خدمات گروه تابلو سازی نوین لایت می‌توان به کاهش هزینه‌های خرید تابلو و همچنین کیفیت فوق العاده‌ی آنها اشاره کرد. به طور کلی این مجموعه با در نظر گرفتن متخصصان امر توانسته است در تولید انواع تابلو چلنیوم یکه ‌تاز بازار شود که نتیجه‌ ی آن کسب رضایت اکثریت مشتریان بوده است. حال برای بکارگیری از کلیه‌ی خدمات این تیم تخصصی می توانید به آدرس اینترنتی https://novinlight.com مراجعه کنید و با کارشناسان این شرکت ارتباط بگیرید.

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]