اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011275712418239

خرید ممبر تلگرام . خرید ممبر فیک تلگرام

کد: 140011275712418239

https://bit.ly/3sT4snO

، (اخبار رسمی): با خرید ممبر فیک تلگرام درامدتان را چندین برابر کنید

خرید ممبر فیک برای تلگرام

ممبر فیک در واقع اکانت هایی هستند که توسط ربات ساخته شده اند و در کانال شما عضو میشوند. با خرید ممبر فیک میتوانید کانال خود را بزرگ، معتبر و با سابقه نشان دهید که این امر تاثیر بسیار بالایی بر درامد شما از تبلیغات و یا فروش خواهد گذاشت.

تیم برنامه نویسی "سین ممبر" پس از نزدیک به یکسال تلاش موفق شده است برای اولین بار که اکانت هایی که بسازد که توسط تلگرام قابلیت شناسایی ندارند. این روش تنها روش حرفه ایی است و برخلاف همه روشها، بدون ریزش هستند و با بهترین کیفیت موجود را دارند.

خرید ممبر فیک تلگرام

چرا باید از ممبر فیک استفاده کنیم؟

با افزایش تعداد اعضای کانال و گروه خود میتوانید اعتبار و اهمیت رسانه خود را به مخاطب نشان دهید. فرقی نمیکند میخواهید محصولی بفروشید یا دنبال جذب مخاطب واقعی باشید! زمانی که کانال شما اعضای بیشتری داشته باشد مخاطب جدید راحت تر عضو میشود و مخاطب قدیم راحت تر خرید میکند.

پیشنهاد میکنیم با خرید ممبر فیک برای تلگرام با هزینه ناچیز درامدتان را چندین برابر کنید.

ریزش این نوع ممبر چقدر است؟

سین ممبر با توجه به ایجاد روشی خاص به تنها خدمات دهنده ممبر فیک بدون ریزش در کشور تبدیل شده است. ریزش این نوع ممبرها شاید کمتر از 3 4 عدد به ازای هر کا باشد.

پس از خرید ممبر فیک چگونه بهترین نتیجه را کسب کنم؟

پس از اتمام خرید، اگر کانال پر مخاطبی دارید تبریک میگویم درامدتان از تبلیغات افزایش پیدا خواهد کرد. اما  پیشنهاد میکنیم هم شما دوستان با سابقه و هم عزیزانی که به تازگی کانال تاسیس کرده اند، با خرید ممبر واقعی تلگرام درامدتان را دو چندان کنید چون این تنها روشی است که میتواند مشتری واقعی برایتان بیاورد.

مشتریان سین ممبر چه کسانی هستند؟

تیم برنامه نویسی سین ممبر با بیش از 4 سال سابقه در حوزه تبلیغات و بازاریابی و خدمات تلگرامی یکی از معتبرترین خدمات دهنده تلگرام و اینستاگرام است.

خدمات مشابه: ممبر فیک تلگرام ممبر فیک تلگرام رایگان ممبر فیک تلگرام ارزان ممبر فیک تلگرام چیست ممبر فیک تلگرام رایگان برای اندروید خرید 100 ممبر فیک تلگرام 1000 ممبر فیک رایگان تلگرام ممبر فیک تلگرام کاملا رایگان ممبر فیک تلگرام خرید ممبر فیک کانال خرید ممبر فیک کانال تلگرام ارزان

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]