اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011305714518249

گفت‌وگو با امیرعباس طاهریان راد مدیریت هلدینگ بهینه فناوری

هدف تموک کمک به توسعه کسب و کارهای ایرانی در دوره بحران است

کد: 140011305714518249

https://bit.ly/3sOzDjX

، اصفهان , (اخبار رسمی): تموک، نوعی پلتفرم شبکه اجتماعی هوشمند است که ارتباط بین خریدار و فروشنده را به ساده ترین شکل ممکن فراهم می کند. نام تموک برگرفته از ابتدای کلمات "تامین مواد و کالا" بوده و در فارسی به معنای تیری است باپیکانی پهن که از کمان رها شده و به سوی هدف در حال حرکت است.

هدف تموک کمک به توسعه کسب و کارهای ایرانی در دوره بحران است
هدف تموک کمک به توسعه کسب و کارهای ایرانی در دوره بحران است

 این پلتفرم در واقع یک شرکت مجازی در اختیار صاحبان کسب و کار با تمام ویژگی های روش های سنتی در بستر آنلاین قرار می دهد. ثبت عرضه و تقاضا، امکان صدور پیش فاکتور، تقاضای تخفیف و سایر مختصات یک معامله جزئی یا کلی در تموک به سادگی فراهم است. برای اطلاع بیشتر درباره عملکرد و اهداف این پلتفرم منحصر به فرد، با امیرعباس طاهریان راد، مدیر عامل هلدینگ بهینه فناوری گفت و گویی انجام داده ایم که می خوانید:‌

 

آقای طاهریان لطفا درباره تموک و نوع خدماتی که ارائه می‌دهد، ‌توضیح اجمالی بفرمایید.

سامانه تموک یک شبکه اجتماعی تخصصی کسب و کار با تمرکز بر چرخه تامین کالا و خدمات از تولیدکنندگان تا مصرف‌کنندگان نهایی می‌باشد. هدف اصلی سامانه آن است که هریک از عناصر درگیر در چرخه تامین مواد و کالا به بهینه‌ترین شکل و در کمترین زمان ممکن بتوانند تامین‌کنندگان کالاها و خدمات مورد نیاز خود را بیابند و نیز بازارهای بالقوه فروش محصولات و خدمات خود را شناسایی نمایند. همچنین بتوانند کسب و کار خود را بصورت آنلاین مدیریت نمایند. به همین منظور برای هریک از فعالان اقتصادی که اقدام به ثبت‌نام و ورود در سامانه نمایند، پیج یا صفحه‌ای اختصاصی در نظر گرفته شده است که می‌توانند آنچه برای فروش دارند را به عنوان عرضه‌ و کالاها یا خدماتی که نیاز دارند را در این شبکه اجتماعی به عنوان تقاضا ثبت کنند. عرضه و تقاضاهای ثبت شده به صورت هدفمند به کاربران مرتبط نمایش داده می‌شود و همچنین استعلام قیمت و ارسال پیش فاکتور بر روی آن‌ها  امکان‌پذیر است.

تموک می‌کوشد با فراهم کردن بهترین و هدفمندترین پیشنهادها، مرزهای تجارت فعالان اقتصادی را گسترش داده تا کیفیت بالاتر، حق انتخاب بیشتر و صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها را برای کسب‌وکار آن‌ها به ارمغان آورد.

 

آیا برای توسعه این سامانه، تبلیغاتی غیر از فضای مجازی هم دارید؟‌

ما اعتقاد داریم سامانه ای که بتواند نیاز افراد را برطرف کند و متفاوت از پلتفرم های موجود باشد نیاز آنچنانی به تبلیغات گسترده نداشته و این خود کاربران هستند که با استفاده از این بستر و پی بردن به مزایای سامانه، آن را به دوستان خود و دیگران پیشنهاد می دهند. از این جهت تنها رویکرد فعلی ما معرفی اولیه این پلتفرم بوده و از آنجایی که کلیه خدمات این بستر رایگان می باشد این اطمینان وجود دارد، بدون تبلیغات گسترده نیز  این سیستم راه خود را ادامه خواهد داد.

 

با توجه به وجود فروشگاه های آنلاین بسیار در ایران، چه خلائی احساس کردید که به ایجاد تموک منجر شد؟

همانطور که از سوال شما پیداست فروشگاه های آنلاین زیادی وجود دارد که همگی به یک شکل در حال فعالیت هستند، اما با توجه به اینکه صنعت بیمار است و نیاز به حمایت دارد. لازم بود کسی برای آن در فضایی خارج از روش سنتی  جایگاه اختصاصی ایجاد کند، اما این وظایف دولت ها نیست که به این شکل و بصورت اجرایی از کسب و کارها در فضای مجازی حمایت کنند. و کسب و کارها و تولید کنندگان ناشناخته ای هستند که برای مراودات تجاری خود با مشکلات زیادی روبرو می شوند، پلتفرمی‌ برای معرفی آن‌ها و اینکه از این بستر بتوانند 24 ساعته کسب و کار خود را مدیریت نمایند وجود ندارد. لذا جایگاه اختصاصی ای لازم است تا بدون اتلاف وقت بتواند سربار هزینه‌ها را کاهش دهد. هزینه‌هایی مثل نیروی انسانی در خرید، فروش و بازرگانی، اجاره یا تهیه مکان کسب و کار، نوشت افزار، تحریر و بایگانی و ... را کاهش دهند.

بنابراین با سیستم تموک،‌ مدیریت آنلاین در دست خود مدیران و صاحبان کسب و کار‌هاست. در این سامانه حتی امکان تبادل نظر و  مذاکره بین خریدار و فروشنده نیز وجود دارد.

ارتباط تموک به فرانچایز چیست؟

تموک بر اساس سیاستی که دارد نیاز به مدیریت بهتر کاربران خود داشته تا در پیشبرد هرچه بهتر این سامانه به کاربران کمک نماید، از این جهت برای داشتن ارتباط بهتر با کاربران قصد ایجاد دفاتر نمایندگی در سراسر کشور را داریم و ضمن معرفی این پلتفرم فرانچایز این شبکه در سراسر کشور انجام خواهد شد.

در این حوزه چه موفقیتی کسب کرده اید؟

در همین نمایشگاه اخیر تا کنون با 17 نماینده در 12 استان قرار داد همکاری بستیم.

وضعیت فرانچایز را در ایران و حوزه کسب و کار خودتان به چه صورت می‌بینید؟

فرانچایز در ایران سنتی است و مردم با آن آشنایی ندارند.

هدف شما از حضور در نمایشگاه فرانچایز چه بود؟

معرفی خود به کسب و کارها و ایجاد تعامل و ارتباط با مخاطبین و توسعه فعالیت ها در کل کشور  از طریق اعطای نمایندگی

راه ارتباطی با شما به چه صورت است؟

عزیزانی که درخواست نمایندگی و یا همکاری با مجموعه را دارند می توانند از طریق شماره پشتیبانی 34009-031 با ما تماس بگیرند و یا برای استفاده از خدمات سامانه تموک از طریق وب سایت ما نشانی https://www.tamuk.ir/  وارد تموک شده و از همانجا اقدام به نصب اپلیکیشن نمایند. و نیز می توانند به صفحه اینستاگرام ما با  نشانی  https://www.instagram.com/tamuk.ir/ مراجعه  و ما را از نظرات خود بهره مند سازند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار