اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012025722518027

صفر تا صد مهاجرت به کانادا

کد: 140012025722518027

https://bit.ly/3h2XpDo

، تهران , (اخبار رسمی): برای مهاجرت به کانادا در ابتدا می بایست هدف خود از مهاجرت را مشخص کنید. آیا می خواهید به عنوان یک توریست به کشور کانادا سفر کنید، یا تمایل دارید به طور دائم در این کشور به تحصیل، کار و زندگی بپردازید.در واقع می توان گفت تمامی ویزاها در ابتدا نوعی ویزای موقت می باشند.

صفر تا صد مهاجرت به کانادا
صفر تا صد مهاجرت به کانادا

یکی از راه هایی که می تواند افراد را به اقامت دائم کانادا برساند داشتن یک پیشنهاد شغلی معتبر و یا جاب آفر از کارفرمایی در کشور کانادا می باشد.

صفر تا صد مهاجرت تحصیلی به کانادا

افرادی که قصد ادامه تحصیل در کانادا را دارند در صورتی که مدت زمان تحصیل آنها در کانادا بیشتر از ۶ ماه باشد به ویزای تحصیلی معتبر و مجوز تحصیلی احتیاج خواهند داشت.

اما در صورتی که بخواهند برای دوره های ۶ ماهه زبان به این کشور سفر کنند نیازی به داشتن ویزای تحصیلی نخواهند داشت و می توانند با استفاده از ویزای توریستی نیز در این دوره ها شرکت کنند.

برای تحصیل در مدارس و یا دانشگاه های کانادا در ابتدا می بایست از یکی از مدارس و یا دانشگاه های این کشور نامه پذیرش دریافت شود و بعد از داشتن نامه پذیرش برای ویزای تحصیلی اقدام شود.

افراد برای گرفتن پذیرش از دانشگاه های کانادا و دریافت ویزای تحصیلی می بایست مهارت و توانایی کافی در زبان انگلیسی و یا فرانسوی داشته باشند.

یکی از مسائل بسیار با اهمیت در زمینه اخذ پذیرش دانشگاه های کانادا عدم وجود فاصله زیاد بین مقاطع تحصیلی دانشجو می باشد.

صفر تا صد مهاجرت کاری به کانادا

کار در کانادا یک گزینه جذاب برای بسیاری از کارگران ماهر خارجی از سراسر جهان می باشد. هر ساله نزدیک به ۲۰۰ هزار کارگر ماهر خارجی برای دریافت مجوزهای موقت کار در کانادا اقدام می کنند.

برای دریافت ویزای کاری و گرفتن اقامت دائم از این طریق چند روش وجود دارد.

یکی از روش های داشتن جاب آفر از سوی کارفرمایی در کانادا می باشد که از این طریق افراد می توانند درخواست ویزای کاری داشته باشند.

روش دیگر از طریق ثبت نام در سیستم امتیازبندی اکسپرس اینتری است.

در این سیستم افراد با توجه به تحصیلات و سابقه کاری خود امتیاز به دست می آورند و در صورت به دست آوردن امتیاز بالا می توانند واجد شرایط یکی از شغل های موجود در لیست مشاغل مورد نیاز کانادا باشند.

روش دیگر از طریق ویزای کارگر ماهر کانادا می باشد که کسانی که دارای مهارت های خاص در یک شغل باشند می توانند برای این ویزا درخواست دهند. که هر استان کانادا برنامه اسکیل ورکر خاص خود را دارد و امتیازبندی هر استان با استان دیگر متفاوت می باشد.

هر یک از روش های مهاجرتی شرایط خاص خود را دارند.

اما از مهم ترین شرایطی که تقریبا در تمامی روش های مهاجرتی از اهمیت یکسانی برخوردار می باشند شرایطی مانند سن، مدرک تحصیلی، مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی، سابقه کار و میزان سرمایه می باشد.

برخی از این موارد در بعضی روش های مهاجرتی با اهمیت تر و در بعضی روش ها کم اهمیت تر هستند.

البته همانطور که گفته شد شرایط های دیگری نیز لحاظ می شوند.

به طور مثال برای مهاجرت تحصیلی به کانادا سن افراد اهمیت ویژه ای دارد؛ در صورتی که در روش سرمایه گذاری در کانادا و مهاجرت از این طریق سن افراد اهمیت کمتری خواهد داشت و مسئله مهم میزان سرمایه افراد خواهد بود.

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق تخصص

می توان گفت یکی از اهداف اصلی سازمان مهاجرت کانادا، جذب نیروهای متخصصی است که باعث رشد و پیشرفت اقتصادی کانادا شوند.

نیروهای متخصص می توانند با توجه به مهارتی که دارند به راحتی اقامت کانادا را به دست آورند.

افرادی که قصد دارند از طریق تخصص به کانادا مهاجرت کنند چندین گزینه را با توجه به شرایط خود می توانند انتخاب کنند.

به طور مثال می توانند از طریق برنامه نیروی متخصص فدرال اقدام کنند که مختص کسانی است که دارای سابقه کار در حوزه های خاصی هستند و قصد اقامت در هر یک از استان ها و مناطق کانادا به غیر از کبک را دارند.

یا می توانند از طریق برنامه نیروی متخصص کبک اقدام نمایند که مختص افرادی است که قصد مهاجرت و کار در استان کبک را دارند.

و یا افراد می توانند از طریق برنامه نیروی متخصص استانی کانادا اقدام نمایند که این استان ها برای کسانی که قصد کار و زندگی در آن منطقه را داشته باشند برنامه های کاری ویژه ای ایجاد کرده اند.

در بسیاری از موارد گفته شده فرد می بایست دارای پیشنهاد کاری از یک کارفرما در یکی از استان های کانادا باشد.

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

برای سرمایه گذاری در کانادا و مهاجرت از این طریق می توان از سه روش استفاده کرد که عبارتند از:

مهاجرت از طریق برنامه های سرمایه گذاری در استان های کانادا

مهاجرت از طریق خوداشتغالی

مهاجرت از طریق ویزای استارتاپ کارآفرینی

مبلغی که متقاضیان می بایست برای سرمایه گذاری در کانادا در اختیار داشته باشند با توجه به نوع برنامه مهاجرتی متفاوت می باشد اما معمولا مبلغی حدود ۱ ملیون دلار کانادا مورد نیاز می باشد.

برای گرفتن ویزای سرمایه گذاری کانادا افراد می بایست حداقل دارایی خالص مورد نیاز خود را به اثبات برسانند. که این مبلغ با توجه به برنامه های مهاجرتی متفاوت است و حداقل ۳۰۰ هزار دلار کانادا می باشد.

این افراد می بایست حداقل ۲ سال سابقه مدیریت در کسب و کار خود را داشته باشند و قصد سرمایه گذاری یا خرید بیزنس در یکی از کسب و کارهای خدماتی و یا تولیدی را داشته باشند.

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

در صورتی که شخصی با فردی که دارای اقامت دائم و یا شهروندی کانادا باشد ازدواج نمایند می تواند جهت اقامت دائم کانادا درخواست نماید.

شخصی که می خواهد همسرش را برای مهاجرت به کانادا معرفی نماید می بایست یک سری شرایط هایی داشته باشد.

به طور مثال این زوج می بایست به طور رسمی ازدواج کرده باشند و با مدارک معتبر ثابت کنند که ازدواج آنها واقعی می باشد.

شخصی که دارای اقامت و یا شهروندی کانادا می باشد در واقع اسپانسر همسر خود می باشد و می بایست تمکن مالی خود را به اثبات رساند.

متقاضیانی که قصد اسپانسر نمودن همسر خود را دارند می بایست به همراه همسر خود به مدت حداقل ۲ سال، از روزی که همسر اقامت دائم کانادا را دریافت میکند، در یک رابطه قانونی و مشترک زندگی نمایند.

شخص اسپانسر می بایست حداقل ۱۸ سال سن داشته باشد.

روش های مهاجرت به کانادا

راه ها و روش های بسیاری برای مهاجرت به کانادا وجود دارد.

در واقع می توان چنین گفت که بیش از ۵۰ برنامه و روش مهاجرتی برای رفتن به این کشور وجود دارد که هر شخص نسبت به شرایط و هدفی که دارد می تواند از طریق یکی از این برنامه ها اقدام کند.

از بین این روش ها می توان به روش های پرطرفداری چون مهاجرت از طریق خرید ملک، مهاجرت از طریق استارتاپ، مهاجرت از طریق اسپانسرشیپ، مهاجرت از طریق جاب آفر و مهاجرت از طریق اکسپرس اینتری اشاره کرد.

مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

نکته قابل توجه این است که خرید ملک در کانادا به منظور اخذ اقامت دائم و یا شهروندی این کشور نمی باشد. و این کار تنها به منزله راه انداختن کسب و کار و یا کسب درآمد از ملک خود می باشد.

به افرادی که مقیم کشور کانادا نباشند و بخواهند در این کشور ملکی خریداری کنند وام مسکن تعلق خواهد گرفت. اما گرفتن وام نیز شرایط خاص خود را دارد.

با اینکه خرید ملک در کانادا منجر به اخذ اقامت دائم این کشور نمی شود، اما می توان به طور قطع اینگونه بیان کرد که بزرگترین مزیت خرید ملک در کانادا این است که باعث افزایش امکان اقامت شخص در این کشور می شود و باعث می شود این فرد راحت تر بتواند کارهای مربوط به کسب اقامت دائم خود را از روش های دیگر به سر انجام برساند.

پس بهتر است که افراد از طریق ویزاهای تحصیلی، کاری و یا سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی در کانادا نسبت به گرفتن اقامت دائم خود اقدام کنند.

مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ

ویزای استارتاپ کانادا مختص کارآفرینان اتباع خارجی می باشد که بتوانند ایده ای نو و خلاقانه ارائه دهند و کسب و کاری در کانادا راه اندازی کنند که قبلا در کانادا وجود نداشته و یا اگر وجود داشته طرح آنها در جهت توسعه و پیشرفت طرح قبلی ارائه شده باشد.

برای واجد شرایط بودن برای ویزای استارتاپ لازم است که افراد ۴ شرط ویژه را داشته باشند:

این افراد می بایست طرح و شغل پیشنهادی مناسب و خلاقانه ای داشته باشند.

نامه حمایت یکی از سازمان های مورد تایید اداره مهاجرت به کشور کانادا را داشته باشند.

دارای مهارت و توانایی کافی در زبان انگلیسی و یا فرانسوی باشند.

جدا از هزینه های راه اندازی کسب و کار خود تمکن مالی برای تامین هزینه های زندگی خود و خانواده را در کانادا داشته باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون