اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012035724818027

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنم؟

کد: 140012035724818027

https://bit.ly/3s9NceU

، تهران , (اخبار رسمی): مهاجرت یک حرکت بسیار مهم است! روش های مهاجرت به کانادامتفاوت است اما به هر طریق که عمل می کنید، مهاجرت را ساده نگیرید. تصور نکنید که مهاجرت معادل مسافرت به یک منطقه توریستی است. مهاجرت یعنی ترک یک دیار برای همیشه و زندگی در یک کشور دیگر تا آخر عمر. این تعریف کلی مهاجرت است.

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنم؟
مهاجرت به کانادا ، از سال 2020 تا 2025، کانادا چیزی بیش از یک میلیون مهاجر جدید را خواهد داشت

کانادا کشوری است که گزینه های مختلفی برای مهاجرت در آن وجود دارد. 80 روش مهاجرتی برای متقاضیان به کانادا در نظر گرفته شده است.

برنامه ریزی برای مهاجرت به کانادا

برنامه ریزی برای مهاجرت به کانادا مهمترین بخش کارهایی است که باید برای رفتن به کانادا انجام دهید، مراحلی که باید در این برنامه ریزی در نظر بگیرید را در اختیار شما قرار می دهیم:

 برقراری ارتباط با افرادی که به کانادا مهاجرت کرده اند و تجربیات واقعی در زمینه گرفتن اقامت دائم این کشور را دارند.

انتخاب یکی از روش های معمول برای مهاجرت .

 آماده سازی مدارک و اسناد با توجه به روش انتخاب شده در مرحله قبلی.

 استفاده از تخصص و تجربه یک وکیل مهاجرتی برای تضمین کردن موضوع اخذ ویزا.

 پرداخت هزینه هایی که با توجه به روش انتخاب شده می تواند متفاوت باشد.

 گرفتن ویزا.

 گرفتن Social Number در کانادا.

مهاجرت به کانادا بر حسب مدارک مورد نیاز انواع و روش های متفاوتی دارد

گرفتن اقامت کانادا از طریق کار

ویزای کار کانادا یکی از مهم ترین و محبوب ترین انواع ویزای کانادا به حساب می آید. کانادا همواره به دلیل رفاه بالای زندگی و جامعه رو به رشد، موقعیت های شغلی فراوانی را برای متقاضیان در هر رشته ای را فراهم آورده است. دولت کانادا از مردم تقاضا می کند که از طرق قانونی وارد این کشور شوند و برای ویزای کانادا مربوطه اقدام کنند.

گرفتن اقامت کانادا از طریق کارآفرینی

گرفتن اقامت کانادا از طریق کارآفرینی روشی است که شما در آن باید بتوانید کسب و کاری را در یکی از استانهای پرنس ادوارد، مانیتوبا و بریتیش کلمبیا راه اندازی کنید. شرایط ورود به بازار کار در این کشور به این صورت است که ابتدا شما باید با 300 هزار دلار کانادا سرمایه وارد اقتصاد این کشور کنید و تعهد بدهید که که بعد از سه سال درآمدتان حداقل به یک سوم درآمد یک کارآفرین یا تاجر کانادایی رسیده باشد و توانسته باشد که تعداد مناسبی کارمند استخدام کند.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری

سرمایه گذاری در کانادا یکی دیگر از راه‌های توصیه شده برای مهاجرت می‌باشد. زیرا نسبت به کشور آمریکا، انگلیس کشور‌های شرقی اروپا و استرالیا به سرمایه کم‌تری نیاز است.

گرفتن اقامت کانادا از طریق تحصیل

گرفتن اقامت کانادا از طریق  ویزای تحصیلی کانادا در این کشور یکی از روش های رایج مهاجرت به کانادا برای دانشجویان است. گذراندن دوره های آموزشی در این کشور علاوه بر اینکه دارای کیفیت بالایی است و در طول زمان تحصیل امکانات خوبی در اختیار شماست، برای زمانی که فارغ التحصیل شوید نیز گزینه های خوبی مانند ادامه تحصیل یا موقعیت های کاری را پیش روی شما می گذارد. در ضمن از این طریق شما می توانید اقدامات لازم را برای گرفتن اقامت دائم کانادا انجام دهید. در ضمن شما می توانید مدارک پذیرش تحصیلی در کشور کانادا را در بخش وبلاگ مطالعه کنید.

گرفتن اقامت کانادا از طریق اکسپرس اینتری

اکسپرس اینتری یا ورود سریع روشی برای مهاجرت به کانادا از طریق کار و تخصص است. هدف از برنامه اکسپرس اینتری انتخاب کارگران متخصص بر اساس مهارت ها و توانایی هایشان در جهت تعهد به اقتصاد کانادا است.

برنامه های مهاجرتی اقتصادی و تجاری کانادا عبارتند از:

_ برنامه نامزدی استانی

_ اکسپرس اینتری

_ برنامه مهاجرتی کبک

_ سرمایه گذاری در کانادا

_ برنامه های کارآفرینی و خود اشتغالی

_ و دیگر برنامه های مهاجرتی

دسته ای از دیگر برای مهاجرت به این کشور ، حمایت مالی خانوادگی است که به خانواده های شهروندان کانادایی که در این کشور اقامت دائم دارند تعلق می گیرد.

اعضای خانواده هایی که مقیم این کشور هستند می توانند حمایت مالی را از اعضای خانواده خود که در زیر قرار گرفته باشد.

_ همسر قانونی

_ فرزند خوانده

_ پدر و مادر

_ پدر و مادر بزرگ

ممکن است در برخی شرایط، خارج از دسته های فوق اعضای دیگر از خانواده حمایت از این روش مهاجرتی باشند. افرادی که واجد شرایط این روش مهاجرتی تحت شرایط خاصی می شوند شامل موارد زیر هستند.

_ خواهر یا برادر یتیم

_ خواهرزاده یا برادرزاده یتیم

_ نوه یتیم

برای مهاجرت به کانادا چقدر پول لازم است

برای مهاجرت به کانادا مقداری پولی که نیاز دارید با روش های مهاجرتی متفاوت کاملا متغیر است. بسیاری از برنامه های مهاجرت تنها مقداری پول برای بررسی درخواست شما احتیاج دارند. اما در برخی موارد دیگر شما باید هزینه ای را بابت سرمایه گذاری در این کشور بپردازید. برای سرمایه گذاری در کانادا از طریق صندوق سرمایه گذاری باید چیزی در حدود 200000 دلار سرمایه گذاری کنید.

مهاجرت به کانادا از طریق کار

برای مهاجرت کاری به این کشور باید در ابتدا پیشنهاد کاری داشته باشید. برای بیشتر مهاجرت های اقتصادی به کانادا باید تمکن مالی در طول اسکان خود در این کشور را داشته باشید. برای کار در کانادا شما باید تجربه کاری داشته باشید. داشتن مدرک زبان نیز می تواند شانس شما را برای اخذ پذیرش افزایش دهد. هزینه دریافت ویزای کار کانادا نیز چیزی در حدود 155 دلار کانادا می باشد.

بسیاری از افراد، مهاجرت به کشور کانادا از طریق تحصیل را یکی از ساده‌ترین راه‌های مهاجرت به این کشور می‌دانند. اما باید بدانید که شما صرف تحصیل در این کشور، نمی‌توانید اقامت دائم آن را دریافت کنید. مهاجرت تحصیل یه کانادا شامل یکی ویزای موقت می شود که شما با آن می توانید در این کشور تحصیل نیز کنید.

این بدان معنی است که ویزای تحصیلی شما بعد از اتمام تحصیل در کشور کانادا به پایان می‌رسد و شما موظف هستید که به محل زندگی خودتان بازگردید. تنها در صورتی می‌توانید اقامت دائم کانادا را دریافت کنید که ویزای تحصیلی خودتان را به یک ویزای دیگر، مانند ویزای کاری تبدیل کنید.

اما فراموش نکنید که با تحصیل در دانشگاه‌های کانادا نه‌تنها فرصت مطالعه در بهترین دانشگاه‌های دنیا را خواهید داشت، بلکه این شانس برای شما وجود دارد تا با زندگی در این کشور بیشتر با بازار کار آن آشنا شوید. همچنین با تحصیل در کانادا این شانس را پیدا می‌کنید که راحت‌تر در مصاحبه‌های کاری شرکت کرده و موقعیت‌های شغلی متفاوتی را کسب کنید. به یاد داشته باشید که صنعتگران و مدیران کانادایی به دنبال استخدام دانشجویان تحصیل‌کرده در کشور کانادا هستند.

تحصیل در کانادا فرصت‌های بزرگی را در اختیار شما قرار خواهد داد

شما این فرصت را دارید تا در برترین دانشگاه‌ها و معتبرترین آن‌ها تحصیل کنید. دیگر اهمیتی ندارد قصد ورود به چه رشته و چه مقطعی را دارید. دانشگاه‌های کانادا امکان تحصیل در هر مقطع تحصیلی از کارشناسی تا کارشناسی ارشد و دکتری را در اختیار دانشجویان خودش قرار خواهد داد. جالب است بدانید که کشور کانادا سالیانه میزبان بیش از 130 هزار دانشجو در دانشگاه‌های خودش است. بالا بودن سطح علمی دانشگاه‌ها، وجود اساتید خبره و امکان دریافت اقامت دائم از مهم‌ترین دلایل محبوبیت تحصیل در کانادا هستند.

برای مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل، در ابتدا باید دانشگاه‌های موردنظر خودتان را انتخاب کنید. بعد از آن باید برای دریافت پذیرش در این دانشگاه‌ها، اقدام کنید. برای مهاجرت تحصیل به این کشور پس از اینکه شما از یک دانشگاه پذیرش دریافت کردید با داشتن مدرک زبان می توانید برای تحصیل در این کشور اقدام کنید.

از مهم‌ترین مدارک موردنیاز برای کسب پذیرش دانشگاه‌های کانادا می‌توان به مدارک تحصیلی قبلی، نامه تمکن مالی، بیمه دانشجویی و… اشاره کرد. هزینه‌های تحصیل در کشور کانادا بسته به مقطع، رشته و دانشگاه شما می‌توانند متفاوت باشند. هزینه تحصیل در دانشگاه های کانادا چیزی بین 5000 تا 30000 دلار کانادا نیز متغیر است.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

 یکی از بهترین روش های مهاجرت ویزای تجاری و سرمایه گذاری در این کشور است. سرمایه گذاری می تواند در یک شرکت کانادایی باشد یا اینکه متقاضی ملزم است تا وام بدون بهره به دولت فدرال یا استان خود بپردازد. برای دریافت ویزای سرمایه گذاری شما باید حداقل 200000 دلار سرمایه گذاری کنید. اگر سرمایه گذاری از گروه فرشته کانادایی باشد شما باید چیزی در حدود 75000 دلار سرمایه گذاری کرده باشید.

مهاجرت به کانادا از طریق خانواده

کسی که در کانادا تابعیت و یا اقامت دائم داشته باشد می تواند همسر یا فرزندان خود را با خود به کانادا ببرد. برای مهاجرت از طریق خانواده به این کشور همیشه نیاز به حمایت مالی نیست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون