اطلاعات تماس
  • 044462*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012035725218296

هدفمند خرید کنید

کد: 140012035725218296

https://bit.ly/3HpRtzj

، (اخبار رسمی): ماشین‌ظرفشویی هایسنس H14DWF با ظرفیت ۱۴ نفره و ۶ برنامه شستشو ، رنگ نقره ای و مصرف انرژی ++A

هدفمند خرید کنید با قیمت مناسب و جنس اورجینال  در بانه ملل
ظرف‌شویی هایسنس

۱۴ نفره ۶ برنامه شستشو برنامه شستشو با تاخیر دارای برنامه پیش شستشو جنس در تمام استیل رده انرژی A++ دو بازوی آب باش قفل کودک قابلیت ضد نشت آب قفسه ها ضد زنگ سبد آسانسوری با قابلیت تنظیم ارتفاع

ماشین‌ ظرفشویی هایسنس H14DWF سریع تصور کنید که یک مهمانی شام ترتیب دهید و ظروف غذای اصلی در مدت زمانی که برای سرو دسر صرف می‌شود تمیز شوند. یک برنامه سریع ۲۰ دقیقه ای با عملکرد Speed Wash ظرف‌های شما را تنها در ۱۵ دقیقه پاک می‌کند. ایده آل برای رسیدگی به حجم ظروف ایجاد شده با حضور چند مهمان در خانه.

سبدها مجهز به عناصر متحرک برجسته و یک طرح سبد قابل تنظیم برای بارگیری آسان هستند. سیستم بسیار ساده تنظیم سبد سه سطحی به شما امکان می‌دهد حتی بزرگترین دیگ‌ها و بشقاب‌ها را جا دهید. قفسه بشقاب در سبد پایینی را می‌توان به راحتی تا کرد تا فضای بیشتری برای وسایل بزرگتر فراهم کند. کارد و چنگال‌ها را می‌توان به خوبی روی یک سینی مخصوص مرتب کرد. قطعات کارد و چنگال به طور جداگانه قرار می‌گیرند تا خراشیده نشوند و کاملا خشک شوند. تمام جزئیات با دقت طراحی شده‌اند تا جابجایی تا حد امکان آسان باشد.

فضای بیشتر برای ظروف کثیف ماشین‌ظرفشویی هایسنس H14DWF

ماشین‌ظرفشویی هوشمند هایسنس با ارتفاع ۸۶ سانتی‌متر برای آشپزخانه‌هایی با ارتفاع میز کار تنظیم‌شده برای کاربر مناسب است. وان ۵۶ سانتی متری کاملا اینوکس، یکی از بزرگ‌ترین وانهای موجود در بازار، فضای کافی برای تمام نیازهای شما را در خود جای می‌دهد. حتی بشقاب‌های ۳۵ سانتی متری در XXL و ۳۱ سانتی متری درH14DWF های اندازه استاندارد!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 044462*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی