اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012045726918174

آسیاب نوا نیو فیس

کد: 140012045726918174

https://bit.ly/3Hbmo1Z

، (اخبار رسمی): نوشیدن قهوه یکی از کارهایی است که بسیاری از افراد در ابتدای روز انجام می دهند. برای داشتن قهوه خوب و تجربه قهوه خوب، بهتر است دانه های قهوه را روزانه آسیاب کنید. روش های زیادی برای آسیاب کردن قهوه وجود دارد که یکی از ساده ترین آنها آسیاب قهوه نوا 3660 نیوفیس است.

آسیاب نوا نیو فیس
آسیاب نوا نیو فیس

این به این دلیل است که روش های زیادی برای تهیه قهوه وجود دارد و هر روش دم کردن قهوه به درجه خاص خود از قهوه آسیاب شده نیاز دارد. اگر درجه تفاله قهوه برای روش دم کردن قهوه مناسب نباشد، نوشیدنی مورد نظر را دریافت نمی کنید. بنابراین اولین قدم در کار با آسیاب قهوه نوا 3660، دانستن درجه آسیاب قهوه برای تولید نوشیدنی مورد نظرتان است.

برای تهیه قهوه در دستگاه های قهوه ساز قطره ای باید از قهوه آسیاب شده از نسبتا درشت تا نسبتا ریز استفاده کنید. برای تهیه اسپرسو باید از قهوه با درجه آسیاب بسیار خوب استفاده کرد، به همین دلیل است که اکثر کارخانه های صنعتی مانند کارخانه نوا، آسیاب های قهوه داخلی با تنظیمات و آسیاب های مختلف طراحی و تولید می کنند.

نقش آسیاب قهوه نوا 3660 نیوفیس، طراحی جدید در تولید قهوه اسپرسو با کیفیت بالا:
 

همانطور که می دانید در تهیه قهوه اسپرسو دو عامل در وزن قهوه و اثر فشار قهوه (Tamp) نقش دارند، بنابراین آسیاب کردن و استفاده صحیح از آسیاب قهوه عامل مهمی است.

به طور کلی، هیچ استاندارد قطعی برای اندازه گیری عیار مناسب آسیاب قهوه برای تهیه اسپرسو وجود ندارد. یک راه و راه حل بسیار کاربردی برای تهیه بهترین و عالی ترین قهوه وجود دارد.

جهت خواندن ادامه مطلب وارد سایت اویل تک شوید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی