اطلاعات تماس
  • 090460*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012055729718255

چطور میتوان از طرح صیانت بر نفع خودمان استفاده کنیم؟

کد: 140012055729718255

https://bit.ly/36Jijpj

، (اخبار رسمی): با تصویب شدن طرح صیانت عاقبت کسب و کارهای آنلاین چه میشود ؟ آیا میتوان بدون درآمد اینترنتی ادامه داد ؟

وبسایت یک محیط امن برای کسب و کارهاست.  به نقل از سایت آموزشی استاد دیجیتال درآمدزایی با سایت امنیت بالاتری دارد و میتواند به کسب  کارها کمک بزرگی کند.

با تصویب شدن طرح صیانت همه افراد دچار تنش و نگرانی شدید شدند که کسب و کارشان به طور کامل نابود میشود. همه ترسیدند و دیگر امیدی برای ادامه دادن ندارند. اما این ما انسان ها هستیم که باید برای هر اتفاقی یک فرصت طلایی برای خودمان بسازیم. نا امیدی در این مسیر فقط به ضرر ماست. لحظه ای تصور کنید از فردا دیگر اینستاگرامی نباشد . چه بر سر ما میاید ؟ اما کاریست که شده و کاری از دست ما برنمیاید. اگر دیگر اینستاگرامی نباشد همه به سمت وبسایت میروند. وبسایت یک محیط امن برای کسب و کارهاست چون حتی اگر گوگل هم از بین برود موتورجستجوی دیگری جایگزین میشود و همه میتوانند بدون دغدغه به درآمدزایی خود ادامه دهند.  به نقل از سایت آموزشی استاد دیجیتال درآمدزایی با سایت امنیت بالاتری دارد و میتواند به کسب  کارها کمک بزرگی کند.

چطور از طرح صیانت درآمدزایی کنم ؟

دوره طراحی سایت به شما کمک میکند تا در کمتر از 2 هفته این مهارت پولساز یاد بگیرید و به کسب و کار ها برای ادامه درآمدزایی کمک کنید. دوره طراحی سایت با وردپرس بدون کد نویسی میباشد و نگرانی بابت یادگیری نخواهید داشت. در کنار اینکه برای افراد مختلف سایت طراحی میکنید میتوانید برای خود هم یک منبع درآمدی ایجاد کنید. 

روش درآمدزایی از طراحی سایت به چه صورت است ؟

طراحی سایت برای شرکت ها 

فروشگاه ها و شرکت های زیادی نیاز به سایت دارند. وبسایت ها موجب اعتماد سازی ، برندسازی و فروش بهتر میشود بنابراین تقاضا کننده بیشتری هم دارد. فقط کافیست با استفاده از روش های درآمدزایی گفته شده در دوره شما با این شرکت ها و فروشگاه ها همکاری کنید. 

طراحی سایت برای خودتان

میتوانید برای خود یک وبسایت طراحی کنید و خدمات خود را در آن به بهترین شکل به دیگران ارائه دهید.

پشتیبان وبسایت

یکی دیگر از روش های درآمدزایی از دوره طراحی سایت پشتیبانی سایت ها میباشد. برخی از شرکت ها فردی را استخدام میکنند که مسلط به طراحی سایت باشد و بتواند پشتیبانی وبسایت را در وجود خطا و مشکل بررسی کند .

 ادمین سایت ها

همانطور که اینستاگرام نیاز به ادمین دارد وبسایت ها هم نیاز به ادمین دارند. میتوانید در شرکت هایی که آگهی استخدام ادمین قرار دادند مشغول به کار شوید و روزانه در سایت آنها محتواهایی منتشر کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت استاد دیجیتال

استاد دیجیتال در زمینه خدمات آنلاین ( ارائه آموزش های درآمدزا ، تبلیغات ، طراحی سایت و سئو ) فعالیت میکند. و هدف آن رونق کسب و کار ها در زمینه آنلاین و مجازی میباشد.

اطلاعات تماس
  • 090460*****
[نمایش اطلاعات]