اطلاعات تماس
  • 090460*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012145746518255

10 ترفند مخفی افزایش فالور اینستاگرام

کد: 140012145746518255

https://bit.ly/3INzQdZ

، (اخبار رسمی): افزایش فالوور اینستاگرام دغدغه اصلی کسب و کارها است. حتماً شما هم به بحث اینستاگرام علاقه مندید که وارد این صفحه شدید. همچنین می دانید که اینستاگرام یک ابزار قدرتمند برای دیده شدن است. ما در این صفحه 10 روش افزایش فالوور اینستاگرام به شما معرفی می کنیم.

فقط دوستانی که قصد دارند فالوورهای واقعی و علاقه مند به پیج اینستاگرام خود جذب کنند این مقاله را بخوانند. تا با آموزش اینستاگرام استاد دیجیتال بتوانند در این حوزه پولساز ، قوی عمل کنند.

اگر قصد دارید یک شبه فالوورهای پیج اینستاگرام خود را افزایش دهید این مقاله اصلا به درد شما نمی خورد. فقط دوستانی که قصد دارند فالوورهای واقعی و علاقه مند به پیج اینستاگرام خود جذب کنند این مقاله را بخوانند. تا با آموزش اینستاگرام استاد دیجیتال بتوانند در این حوزه پولساز ، قوی عمل کنند.

صفحه اینستاگرام خود را بهینه کنید

بهینه سازی صفحه کاری شما یک اصل مهم در افزایش فالوور اینستاگرام است . منظور من از بهینه سازی چیست؟ زمانی که کاربر وارد صفحه شما می شود باید در نگاه اول موضوع پیج شما را متوجه شود. باید برای این کار یک پروفایل در رابطه با برند خود قرار دهید در بیو پیج خود توضیحات کلی در رابطه با کسب و کار و ارائه می دهید یادداشت کنید. زمانی که مخاطب وارد پیج شما می شود نباید گیج و گمراه باشد.

نظم در تولید محتوا و انتشار پست ها

تولید محتوا در اینستاگرام اهمیت زیادی دارد .برای محتوا و پست های خود برنامه ریزی داشته باشید. ربات های اینستاگرام به فعال بودن پیج شما اهمیت میدهند و می خواهند که صفحه شما به طور مرتب فعالیت داشته باشد. پس یک برنامه کلی برای محتوا ها در نظر بگیرید.

حضور برند تان را در اینستاگرام اعلام کنید

شما برای دیده شدن نیاز دارید که برند خود را در همه جا اعلام کنید. شاید شما فالوور زیادی داشته باشید اما ممکن است خیلی از افراد به هر دلیلی از حضور برند شما اطلاعی نداشته باشد. پس برند خود را برای افزایش فالوور به دیگران معرفی کنید.


از تگ لوکیشن استفاده کنید

استفاده کردن لوکیشن در افزایش فالوور اینستاگرام بسیار می تواند تاثیر گذار باشد. این گونه که افراد با سرچ کردن خیلی راحت تر شما را پیدا می کنند و وارد صفحه کسب و کار شما می شوند.

استفاده از هشتگ ها

هشتگ ها معجزه می کنند. ولی اگر به درستی از آنها استفاده شود. شما باید محتوای خود را تعیین کنید در رابطه با همان محتوا از هشتگ ها استفاده کنید. البته تعداد آنها هم مهم است و نباید بیش از اندازه از آن استفاده کرد.

انتخاب تم و پست های مرتب

سعی کنید از یک تم مناسب برای پیج خود استفاده کنید. ظاهر شلوغ و نامرتب نه تنها فرد را جذب نمیکند بلکه آن را گیج و سردرگم هم میکند و باعث میشود مخاطب دیگر به سمت پیج شما نرود.

برگزاری مسابقه برای افزایش فالوور اینستاگرام

همه افراد در همه سنین به مسابقه علاقه مندند و اگر در پیجی مسابقه ای باشد حتما یک سری به آن میزنند. شما میتوانید با برگذاری مسابقات جذاب افراد را در پیج خود نگه دارید و با تکنیک های درست آنها را به مشتری تبدیل کنید.

بررسی منظم پیج

شاید با خود بپرسید که بررسی و تحلیل پیج چگونه باعث افزایش فالوور اینستاگرام میشود. شما با این کار میتوانید پست های برتر خود را مشاهده کنید و سپس در پست های بعدی خود از آن موضوع و سبک استفاده کنید. چون پست هایی با بازدید بالا حتما برای مخاطب جذابیت داشته است.

مسابقه و چالش

این مورد اهمیت زیادی دارد که هر پیجی با خلاقیت میتواند انجام بدهد. مثال :

1. یک پست بگزارید و آخر آن بگویید به قید قرعه 3 نفر از کسانی که 3 نفر از دوستان خود را تگ کنند جایزه میدهیم.

2. وقتی از شما خرید کردند بهشون بگید عکس محصولتان را که تحویل گرفتید در پیج شخصی خود با هشتگ و آیدی شما قرار بدهند تا وارد یک مسابقه با جایزه ویژه شوند.

3. بگویید در هر پستی که ارسال میشود روزانه به یک نفر از کامنت گذار ها جایزه میدهیم! 

و سایر موارد که با خلاقیت خود می توانید استفاده کنید.

در کل این را بدانید این کارها باعث میشود نرخ تعامل شما با کاربرها بیشتر شود و فالوور های جدیدتر دریافت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت استاد دیجیتال

استاد دیجیتال در زمینه خدمات آنلاین ( ارائه آموزش های درآمدزا ، تبلیغات ، طراحی سایت و سئو ) فعالیت میکند. و هدف آن رونق کسب و کار ها در زمینه آنلاین و مجازی میباشد.

اطلاعات تماس
  • 090460*****
[نمایش اطلاعات]