اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۲۲۲*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012075731718313

آشنایی با خشک شویی و پرده شویی نارون

کد: 140012075731718313

https://bit.ly/3snFSMQ

، (اخبار رسمی): خشک‌شویی یکی از روش‌های شستشو و پاک کردن لباس می‌باشد. از آنجا که در این روش از آب استفاده نمی‌شود خشک‌شویی نام گرفته‌است.

خشک شویی و پرده شویی نارون
آشنایی با خشک شویی و پرده شویی نارون

خشک‌شویی یکی از روش‌های شستشو و پاک کردن لباس می‌باشد. از آنجا که در این روش از آب استفاده نمی‌شود خشک‌شویی نام گرفته‌است.
در این روش لباس‌ها را درون دستگاه مخصوصی قرار می‌دهند و یک محلول شیمیایی را به آن اضافه می‌کنند. پس از تمام شدن مدت زمان شستشو، وقتی لباس را از داخل دستگاه بیرون می‌آورند، به‌طور کامل خشک است. خشک‌شویی‌ها برای برداشتن لکه روی لباس‌ها از اصول انحلال پذیری استفاده می‌کنند. این‌کار در دو مرحله انجام می‌گیرد، ابتدا لکه توسط یک جسم نرم‌کننده شل می‌شود سپس با فشار زیاد برداشته می‌شود.
با توسعه تکنولوژی شاهد ظهور استارت آپ های خشکشویی های آنلاین مبتنی بر فناوری های وب هستیم. این سیستم ها با تجمیع و ارائه خدمات در محل ، رقیب اصلی سیستم های سنتی خشکشویی بشمار می روند. 

نارون اکسپرس
خشکشویی نارون اکسپرس با بیش از ۳۰ سال تجربه وداشتن سابقه درخشان وکادر مجرب و دستگاه های پیشرفته وداشتن مجوز خشکشویی از اتحادیه با مدیریت حسین قربانی عضو و کارشناس اتحادیه درخدمت مشتریان محترم با خشکشویی انواع پرده های مخمل ،حریر وابریشم وتافته ،رومن،زبرا بادوده دوده زدایی وخشکشویی وسفید شویی تخصوصی انواع پردها به همراه بازونصب پرده وکلیه خدمات جیر ، چرم،کفش،دستکش،عروسک،آباژور.لبا س عروس ، لباس مجلسی، لباس سنگ دوزی وکارشده مانتو مجلس، کت وشلوار برند لباسهای مارک وبرند بصورت تضمینی با سرویس رایگان اماده خدمات می باشیم
ازپدیرفتن لباسهای آغشته به موی حیوانات معذوریم 

کامرانیه جنوبی ، خیابان بهمن پور ، پلاک ۴۲

http://instagram.com/Narvan_drycleaning

www.Naroonexpress.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۲۲۲*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی