اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012075732618316

استخراج اتریوم (آموزش + معرفی دستگاه ماینر اتریوم)

کد: 140012075732618316

https://bit.ly/35cAROf

، (اخبار رسمی): اتریوم بعد از بیت کوین قرار دارد. در واقع در مورد این پلتفرم باید بیان کنیم که نسل دوم ارز دیجیتال است. در حقیقت این پلتفرم با هدف هوشمند سازی تولید شده است در واقع یک پلتفرمی است که بر فناوری بلاک چین مبتنی است.

استخراج اتریوم (آموزش + معرفی دستگاه ماینر اتریوم)
استخراج اتریوم (آموزش + معرفی دستگاه ماینر اتریوم)

پلتفرم اتریوم توسعه دهندگان می توانند برنامه های غیر متمرکز خود را بر روی آن پیاده کنند. در واقع این پلتفرم شباهت بسیار زیادی با بیت  کوین دارد، اما کاربرد آن با بیت کوین بسیار متفاوت است. همچنین باید بیان کنیم که به عنوان ارز دسته بندی می شود. در واقع با آن می توانید به پول دیجیتال دسترسی آزاد داشته باشید. علاوه بر این، این پلتفرم با توجه به فناوری تولید شده است و به همین علت می  توان گفت این پلتفرم یک فناوری توسعه یافته است که کاربردهای بسیار زیادی دارد.

 

این نوع از فناوری غیر متمرکز است و قابلیت های دیگری هم دارد. همین علت مورد توجه اکثر افراد قرار گرفته است. این پلتفرم توسط شخصی به نام ویتالیک بوترین بنیان گذاری شده است. در واقع در مورد تاریخچه آن باید بیان کنیم که این تکنولوژی در سال ۲۰۱۳ میلادی توسط یک برنامه نویس ارائه شده است. شما می توانید برای خرید اتریوم به مرجع خرید اتریوم مراجعه کنید. در واقع در این مرجع اقدام به خرید و فروش اتریوم می کنند. در حقین در مورد این پلتفرم باید بیان کنیم که یک ارز دیجیتال می باشد که قابل حمل است. این ارز دیجیتال تجاری برای پرداخت هزینه تراکنش نرم افزار استفاده می شود. بنیانگذار این پلتفرم برای انتخاب نام آن مقاله ای را در ویکی پدیا مطالعه کرد. آن مقاله در مورد عناصر ادبیات داستانی علمی بود سپس بعد از گذشت چند مدت نام اتریوم را انتخاب کرد. 

 

قرارداد هوشمند چیست و چه عملکردی دارد؟

در ابتدا در مورد قرارداد هوشمند باید بیان کنیم که قرارداد هوشمند یک پروتکلی است که برای تنظیم قرارداد از آن استفاده می شود. در واقع در این مورد باید ذکر کنیم که برای تایید اجرایی قرارداد های خاص از آن استفاده می کنند. در واقع این پروتکل بسیار هوشمند و پرکاربرد است. زیرا در آن معامله ها و قراردادهای خاص را به صورت کاملا تضمینی ضمانت شده و حتی بدون حضور شخص ثالث شکل می  گیرد. علاوه بر این باید بیان کنیم که هر فعالیتی که در پروتکل قرارداد هوشمند انجام می گیرد، قابل پیگیری هستند. بنابراین باید بیان کنیم که تمام معامله ها و قراردادها به صورت خودکار در این پروتکل هدف گذاری می شوند. حال در مورد عملکرد قرارداد هوشمند باید بیان کنیم که این پروتکل همه فعالیت هایی که انجام می دهد به صورت خودکار است. یعنی هر معامله و قردادهایی که در پروتکل هوشمند ثبت می  شوند، کاملاً به صورت خودکار می باشد و به افراد یا سازمان خاصی وابسته نیستند.

در واقع پروتکل هوشمند می تواند به صورت خودکار اجرای قرارداد را پردازش کند و در صورت صحیح بودن آن قرارداد را تایید کند و فعالیت های لازم را انجام دهد. در واقع پروتکل هوشمند دستورالعمل های داده شده را به صورت خودکار اجرا می  کند. همان طور که مشاهده کردید، قرارداد هوشمند بدون نیاز به شخص خاصی است و می تواند کار خود را به صورت خودکار با بهترین عملکرد انجام دهد. در واقع قرارداد هوشمند مانند دستگاه های خودکار هستند که شما به هنگام خرید با آن مواجه می  شوید. مثلاً هنگامی که به فروشگاه می روید و قصد خرید یک محصول غذایی را دارید، با دستگاه های مواجه می شوید که عمل کرد واریز پول را به صورت خودکار انجام می دهند. یعنی دیگر شما نیاز به وارد کردن مبلغ برای پرداخت محصول خود نخواهید بود. در واقع عملکرد پروتکل هوشمند هم به همین صورت است. 

 

معرفی کیف پول های اتریوم

افرادی که آشنایی با لرز دیجیتال ندارند و قصد دارند تا در این زمینه اطلاعات زیادی کسب کنند، بهتر است در قدم اول با استفاده از کیف پول در اولین فرصت به طور مستقیم اتریوم خریداری کند. در مورد این کیف پول ها باید به کیف پول Rainbow و کیف پول Argent و کیف پول portis و کیف پول Dharma اشاره کرد. افرادی که در این زمینه تجربه بسیار بالایی دارند و از گذشته تا به حال در زمینه ی ارز دیجتال مشغول به فعالیت هستند همواره سعی می  کنند تا مقادیر قابل توجهی از این نوع کیف پول هایی که بیان کردیم را نگهداری کند و آن را با هم مبادله می کنند. در واقع این افراد اقدام به خرید و فروش اتریوم می  کنند. زیرا این کیف پول هایی که بیان کردیم از نوع کیف پول های سخت افزاری به حساب می  آید و امنیت بالاتری نسبت به کیف پول های نرم افزاری دارند.

این کیف پول های دیجیتالی قابل حمل هستند و به سادگی مانند کیف پول های نرم افزاری قابل هک کردن و کلاهبرداری نیستند. مثلاً در مورد کیف پول های نرم افزاری و کیف پول های سخت افزاری باید بگوییم که کیف پول Ledger از نوع کیف پول سخت افزاری به حساب می آید. علاوه بر این کیف پول Trezor هم جزو کیف پول های سخت افزاری است. اما کیف پول های Status و کیف پول im Token جزو کیف پول های نرم افزاری هستند. کیف پول هایی که بیان کردیم جزو محبوب ترین و شناخته شده ترین و امن ترین کیف پول های دیجیتالی هستند. شما می توانید در این زمینه اقدام به استخراج ارز دیجیتال و استخراج اتریوم کنید و در این زمینه موفقیت زیادی کسب کنید. در حقیقت خرید و فروش اتریوم می  تواند به شما کمک کند تا در این زمینه پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته باشید. در ارز دیجیتال کیف پول من مانند یک حساب بانکی است که می تواند در آن دارای خود را ذخیره و ارسال کنید. 

 

مزایا و معایب اتریوم

امروزه افراد بسیار زیادی اقدام به خرید و فروش بیت کوین و استخراج ارز دیجیتال و استخراج ارز اتریوم می  کنند. زیرا عقیده دارند که این کار برای آنها می  تواند سود زیادی به همراه داشته باشد. ما در این مقاله در مورد مزایا و معایب آن مطالبی را می دهیم تا شما در مورد این پلتفرم اطلاعات گسترده ای داشته باشید. در واقع باید بیان کنیم که این پلتفرم یک شبکه بزرگ و قدرتمند است که توانسته در طول سال های زیاد با انجام تراکنش های موفق میزان گستردگی و قدرت خود را به کاربران ثابت کند. در این صورت توانسته مورد توجه و مورد اعتماد کاربران قرار بگیرد. مثلاً از مزایای این پلتفرم می  توانیم به کاربرد زیاد آن اشاره کنیم. در واقع این پلتفرم عملکردی به مانند بیت کوین دارد. علاوه بر این باید بیان کنیم که این پلتفرم قابلیت پردازش انواع تراکنش های مالی را دارد.

علاوه بر این می تواند قراردادهای هوشمند را اجرا کند. به علاوه دارای قدرت ذخیره ارزش است و می تواند برای کاربردهایی نظیر ذخیره داده برای آن دسته نرم افزار های غیر متمرکز را دارا باشد. علاوه بر این پلتفرم قابلیت توسعه یافتگی را دارد. به همین جهت توسعه دهندگان آن همواره به دنبال این هستند تا بتوانند این شبکه را توسعه دهند و نرم  افزارهای جدید ایجاد کنند. علاوه بر این باید بیان کنیم که امروزه افراد زیادی علاقه دارند تا بدون واسطه اقدام به تنظیم قرارداد کنند. به همین علت باید بیان کنیم که این پلتفرم این امکان را به کاربران داده تا بتواند بدون وکلا و و حتی بدون بانک ها اقدام به تنظیم معامله و اقدام به انجام تراکنش کنند و بتواند از قراردادهای هوشمند استفاده کنند. از معایب آن می توانیم به افزایش کارمزد تراکنش اشاره کنیم. علاوه بر این باید بیان کنیم که این پلتفرم امکان تورم دارد. 

 

معرفی انواع ماینر اتریوم

در ابتدا در مورد ماینر باید بیان کنیم که ماینر یکسری از تجهیزات برای ساخت ارز دیجیتال به حساب می  آیند. در واقع ماینر یک دستگاه است. برای خرید این دستگاه هم باید به نکات مهم توجه کنید تا بتوانید یک دستگاه مناسب خریداری کنید. در این مقاله می  خواهیم به معرفی انواع دستگاه ماینر بپردازیم. در واقع دستگاه ماینر انواع مختلفی دارد. یکی از انواع دستگاه ماینر شامل ریگ ماینینگ است. در مورد ماینینگ باید بیان کنیم که یک کامپیوتر بسیار پیشرفته و ارتقا یافته است که برای استخراج اتریوم استفاده می شود. این دستگاه دارای کارت گرافیک است که برای حل معادلات شبکه ارز دیجیتال از آن استفاده می کنند. علاوه بر این دارای قابلیت های بسیار زیادی است و می تواند کاربرد زیادی برای استخراج اتریوم داشته باشد. اما این دستگاه مانند سایر دستگاه های دیگر دارای مشکلاتی است. از این مشکلات می توانیم به قیمت بالای کارت گرافیک اشاره کنیم.

زیرا اگر بخواهید استخراج کنید باید تعداد زیادی کارت گرافیک بخرید و در این صورت ممکن است خرید کارت گرافیک برای شما گران در بیاید. از نوع دیگر دستگاه ماینر می توانیم به دستگاه اسیک ماینینگ اتریوم اشاره کنیم. این دستگاه اقدام به استخراج ارز دیجیتال می کند. البته باید بیان کنیم که هزینه کار کردن با این دستگاه بسیار بالا است. زیرا هزینه برق بالایی دارد. به علاوه باید بیان کنیم که دستگاه ریگ ماینینگ اتریوم هزینه کمتری نسبت دستگاه اسیک دارد. اما توان دستگاه آیسیک ماینینگ اتریوم بیشتر از دستگاه ریگ ماینینگ است. همانطور که تا به اینجا مشاهده کردید این دو دستگاه تفاوت کوچکی با یکدیگر داشتند، اما کاربرد آنها یکی است. یعنی هر دو اقدام به استخراج می کنند. در واقع شما می توانید با استفاده از دستگاه آیسیک سود بیشتری کسب کنید این دستگاه نسبت به سایر دستگاه ها عملکرد بهتری دارد اما دارای محدودیت هایی هم نیز هست. در واقع این محدودیت ها باعث شده تا افراد به سراغ سایر دستگاه های استخراج بروند. 

 

مزیت های استخراج با GPU

از مزایای استخراج با GPU می توانیم به خرید آسان آن اشاره کنیم. در واقع شما می توانید برای خرید کارت گرافیک و مادربرد و حتی رم هیچ مشکلی نداشته باشید و بتوانید این محصولات را با کیفیت بالا در بازار خریداری کنید. علاوه بر این از دیگر مزیت های آن می  توانیم به فروش آسان اشاره کنیم. کارت گرافیک کاربرد بسیار زیادی دارد، مثلا از کاربرد آنها می توان در زمینه گیمینگ و گرافیک اشاره کرد. شما می توانید کارت گرافیک را در کوتاه  ترین زمان بفروشید. در واقع افراد زیادی هستند که اقدام به خریداری نوع دست دوم آن می کنند. البته شما می توانید دیگر قطعات آن هم در کوتاه ترین زمان و با قیمت مناسب بفروشید. این ها مصرف برق کمتری دارند و در این صورت نمی تواند به شما ضربه بزند. همانطور که می دانید بسیاری از دستگاه هایی که برای استخراج اتریوم استفاده می شود، مصرف برق بالایی دارند، اما کارت های گرافیک برای دستگاه ماینینگ برق کمتری مصرف می کند.

از دیگر مزایای آن می  توان به خدمات پس از فروش و گارانتی آن اشاره کرد. این گونه از کارت های گرافیک دارای ضمانت نامه طولانی مدت هستند. علاوه بر این از دیگر مزایای آن دایره انتخاب گسترده شما در انتخاب آن است. به علاوه صدای کمتری دارد و گرمای آن پایین تر است. در واقع یکی از هدف های تولید کنندگان این است که بتوانند بهترین محصولات را با مزایای بسیار بالا تولید کنند تا این محصول صدای کمتری داشته باشد. علاوه بر آن گرمای کمتری از خود تولید کند. به همین دلیل است که تولید کنندگان با گذاشتن قابلیت مکانیزم خنک کنندگی در کارت های گرافیک باعث شده اند تا انواع کارت  های گرافیک کاهش دما داشته باشند و در کوتاه مدت گرم نشوند. در حقیقت این موضوع باعث شده تا افراد بتوانند از این تجهیزات در محیط خانه هم استفاده کنند. 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار