اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012085735618299

چطور یک دستگاه دیزل ژنراتور اضطراری با قیمت مناسب نیازمان خریداری کنیم؟

کد: 140012085735618299

https://bit.ly/3vmXrhH

، تهران , (اخبار رسمی): دستگاه‌های دیزل ژنراتور اضطراری همانند کلیه تجهیزات و ماشین‌آلات مهم و ضروری کسب و کارها، قیمت‌های متفاوتی دارند و سالیانه مطابق با افزایش قیمت کارخانه سازنده قیمت‌شان بالاتر می‌رود.

چطور یک دستگاه دیزل ژنراتور اضطراری با قیمت مناسب نیازمان خریداری کنیم؟
چطور یک دستگاه دیزل ژنراتور اضطراری با قیمت مناسب نیازمان خریداری کنیم؟

این در حالیست که به این هزینه خرید اولیه، هزینه‌های نصب، تهیه سوخت، نگهداری و تعمیرات نیز اضافه می‌شود. در اینجا باید به فکر خرید مهندسی دستگاه دیزل ژنراتور مطابق با پروژه خود باشید. کسب و کارها برای اینکه بدون وقفه و روی روال کارشان پیش رود، در هنگام قطع برق نیاز مبرم به دستگاه‌های دیزل ژنراتور دارند. درحقیقت، اگر کسب و کاری دارید که قطع مکرر و یا طولانی مدت برق ممکن است ضرر و زیان‌های قابل توجهی به بار آورد، داشتن ژنراتور دیگر انتخاب نیست بلکه یک ضرورت است! حال با این اوصاف که داشتن ژنراتور برای کسب و کارتان مثل هوا برای نفس کشیدن لازم است، چه فاکتورهایی را باید در زمان خرید دیزل ژنراتور درنظر بگیرید؟ جای هیچ نگرانی نیست، ما به شما کمک می‌کنیم مناسب‌ترین و ایده آل‌ترین خرید دیزل ژنراتور را داشته باشید.

بهتر است بدون مقدمه‌چینی مستقیم برویم سر نکات اصلی خرید ژنراتورهای اضطراری با قیمت مناسب که هم به لحاظ قیمتی مناسب باشد و هم عملکرد مناسبی در یک پروژه داشته باشد.

هنگام خرید دستگاه دیزل ژنراتور چه فاکتور هایی را باید در نظر بگیرید؟

معمولا، هزینه و بهای ژنراتورهای اضطراری بسته به موارد مختلفی فرق می‌کند که در ادامه آورده‌ایم:

  • سازنده یا همان کشور تولیدکننده دیزل ژنراتور
  • مدل دیزل و ژنراتور
  • سایز و یا قدرت دیزل ژنراتور
  • کیفیت دیزل و کیفیت ژنراتور
  • وضعیت دستگاه دیزل ژنراتور (اینکه دیزل ژنراتور نو است یا دست دوم یا تعمیری)
  • سال ساخت دستگاه

از آنجا که فاکتورهای زیادی در قیمت دیزل ژنراتور دخیل هستند، بهترین کار این است که پیش از خرید کاملا تحقیق کنید و اطلاعات جمع‌آوری کنید. وقتی سطح انتظارتان را در برخی موارد مثل شرکت سازنده و مدل دستگاه پایین می‌آورید یا سراغ خرید ژنراتور دست دوم یا تعمیری می‌روید، از نظر خودتان دستگاه مناسبی به لحاظ فنی و مالی خریده کرده‌اید و مقداری از پولتان را ذخیره کرده‌اید. در نظر داشته باشد که به هوای صرفه جویی و پرداخت هزینه کمتر، از کیفیت دستگاه نزنید! چرا که در آینده همان مقداری که صرفه‌جویی اقتصادی کرده‌اید را باید هزینه یک دستگاه دست دو کنید و این کار یک اشتباه محض و جبران ناپذیر است! کارایی و طول عمر دستگاه دیزل ژنراتور مستقیما به کیفیت، نوع استفاده و نگهداری بستگی دارد. فراموش نکنید که هدف صرفه جویی است نه صرفا اینکه هزینه کمتری برای خرید پرداخت کنید و آن وقت برای جبران نداشته‌ها هزینه بیشتری کنید!

ژنراتور را با قدرت مناسب انتخاب کنید

همه ما به دنبال بهترین هستیم و دیزل ژنراتوری را می‌خواهیم که علاوه بر روشنایی و سیستم‌های گرمایش و تهویه هوای مطبوع، برق تمام دستگاه‌ها، تجهیزات و ماشین‌آلات را نیز تامین کند. توصیه ما این است که حداکثر میزان برق مصرفی دستگاه‌ها و ماشین‌آلات مهم و ضروری برای کسب و کارتان را محاسبه کنید و متناسب با آن دستگاه دیزل ژنراتور را تهیه کنید، به طور معمول روی توان مورد نیاز 20 الی 25 درصد مازاد قدرت درنظر گرفته می‌شود. برای این منظور باید میزان وات مورد نیاز برای روشن شدن و به کار افتادن هر کدام از این دستگاه‌ها را بدانید، چرا که میزان برق مصرفی برای شروع بسیار بیشتر از میزان وات مصرفی برای روشن نگه‌داشتن تجهیزات است. ممکن است در آینده نزدیک دستگاه‌ها و ماشین‌آلات دیگری هم اضافه شوند، پس حتما حواستان باشد که هرگونه افزایش بار برقی ناشی از اضافه کردن ماشین‌آلات را هم درنظر بگیرید. حال رقم تقریبی میزان برق مورد نیازتان را به شرکت تامین کننده دیزل ژنراتور بگویید و براساس همین عدد و راهنمایی های فروشنده، مناسب ترین ژنراتور را خریداری کنید. در نظر داشته باشید کارشناس فروش دیزل ژنراتور باید شما را به لحاظ فنی و مالی راهنمایی نماید که مناسب ترین خرید را داشته باشید.

خرید ژنراتور دست دوم

همانطور که اشاره کردیم، یکی از بهترین روش‌ها برای پایین آوردن هزینه خرید دیزل ژنراتور، خرید دستگاه دست دوم است. البته فراموش نکنید که وقتی سراغ جنس دست دوم می‌روید قطعا ژنراتورتان طول عمر کمتری خواهد داشت. البته جای نگرانی نیست، اگر ژنراتور دست دومی که می‌خواهید بخرید از یک برند مشهور و شناخته شده باشد مثل دیزل ژنراتور کامینز پاور، کاترپیلار، پرکینز، ولووپنتا، بنز و... خرید از برند معتبر یعنی تضمین اینکه بررسی‌ها و آزمایش‌های اولیه انجام شده‌اند و آن تولید‌کننده برای حفظ جایگاهش میان مشتریان، تقریبا برای هر مشکلی راه‌کار دارد. در نظر داشته باشید هر چقدر کمپانی تولید‌کننده دیزل ژنراتور معروف و مورد اطمینان باشد، باید ببینید چطور و چند ساعت از آن دستگاه استفاده شده است!

اگر در ایران هستید و قصد خرید ژنراتور دست دوم دارید اما نمی‌دانید که پیش از خرید چه پارامترهایی را باید درنظر بگیرید، نگران نباشید! ما به شما کمک می‌کنیم تا فاکتورهایی را در هنگام خرید دستگاه دیزل ژنراتور دست دو در نظر بگیرید:

  • سال ساخت دیزل ژنراتور
  • کمپانی سازنده دیزل و ژنراتور
  • میزان ساعت کارکرد دستگاه دیزل ژنراتور
  • برنامه زمانی تعمیر و نگهداری دیزل ژنراتور
  • رتبه آژانس حفاظت محیط زیست (EPA)
  • تست دستگاه دیزل ژنراتور بوسیله Load bank.

وقتی این اطلاعات دقیق را در اختیار فروشنده قرار می‌دهید، فروشنده متوجه می‌شود که دقیقا چه دستگاهی با چه ویژگی‌ها و چه رنج قیمتی می‌خواهید و کمک می‌کند تا بهترین تصمیم را بگیرید. به علاوه اینکه حتما برای خرید سراغ فروشنده‌های مجرب و معتبر بروید.

در نظر داشته باشید اگر امکان دارد کمی بودجه خریدتان را بیشتر کنید و سراغ ژنراتورهای دست دومی بروید که هنوز ضمانت دارند، در این صورت اگر قطعه‌ای هم خراب شود مشمول ضمانت شده و در هزینه تعویض قطعات هم صرفه جویی می‌کنید!

دیزل ژنراتوری انتخاب کنید که سوخت کمتری مصرف می کند

وقتی نوبت به انتخاب دیزل ژنراتور اضطراری می‌رسد میزان مصرف سوخت و هزینه‌های تامین آن از موارد مهم بشمار می‌آید. طبیعتا بهترین گزینه دیزل ژنراتورهایی هستند که سوخت‌شان گاز طبیعی یا گازوئیل است. گاز طبیعی ارزان‌تر است؛ اما گازوئیل باعث می‌شود که ژنراتور بهتر کار کند، بنابراین به سلیقه خودتان و بسته به اینکه کدام یک از این سوخت‌ها راحت تر در دسترس هستند یکی از این مدل‌ها را انتخاب کنید.

حالا که همه‌چیز را درباره خرید ژنراتور اضطراری مقرون به صرفه برای کسب و کارتان می‌دانید، نوبت آن است که مطابق با مشاوره‌های فروشنده به دنبال گزینه موردنظرتان بگردید. بسته به نیاز برق مصرفی‌تان، برند، مدل و نوع دیزل ژنراتور مورد نیازتان می‌دانید که چه مبلغی را می‌خواهید برای خرید ژنراتورها هزینه کنید، در نهایت توجه داشته باشید که آیا رقم بدست آمده با برآورد اولیه‌ای که در ذهن داشته‌اید مطابقت دارد یا خیر. اگر که رقم مطابقت نداشته باشد باید هزینه‌های اضافی را کسر کنید یا اینکه از فروشنده بخواهید که ژنراتوری متناسب با بودجه شما معرفی کند. جا دارد این موضوع را مجددا تکرار کرد که ژنراتور اضطراری به جهت برق اضطراری استفاده می‌شود و خرید دستگاه دست دوم یک ریسک است، در نتیجه در انتخاب آن دقت کنید و از کارشناسان متعهد و مجرب مشورت بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید