اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012085735918325

کولر گازی گری

کد: 140012085735918325

https://bit.ly/36LQCMB

، (اخبار رسمی): شرکت های مختلفی شروع به تولید آن کرده اند و برند های زیادی از آن در بازار پیدا می شود که تصمیم گیری را برای مشتریان سخت می‌کند. با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی های کولر گازی گری آشنا کنیم.

کولر گازی گری
کولر گازی گری
کولر گازی گری
کولر گازی گری
کولر گازی گری
کولر گازی گری

امروزه کولر گازی گری، جز لوازم خانگی اساسی هر خانه ای به شمار می رود و در اکثر خانه ها یافت می شود. افزایش مقدار قابل توجه ی دما نسبت به سال‌های قبل، خرید کولر گازی را ضروری کرده است و همین باعث شده است که بیشتر خانواده‌های ایرانی به فکر خرید آن باشند. شرکت های مختلفی شروع به تولید آن کرده اند و برند های زیادی از آن در بازار پیدا می شود که تصمیم گیری را برای مشتریان سخت می‌کند. با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی های کولر گازی گری آشنا کنیم.

کولر گازی یا کولر آبی

با گرم شدن هوا بیشتر مردم برای خنک سازی خانه هایشان از کولر استفاده می‌کنند اما سوالی که برای برای کاربران درست می شود، آیا کولر گازی بخرند یا آبی ؟ در کولر های آبی تولید هوای سرد به وسیله آب انجام می شود. کولر آبی برای مناطق خشک مناسب است ولی برای مناطقی که شرجی و رطوبت بالایی دارند اصلا توصیه نمی شود.

کولرهای آبی برق کمتری مصرف می‌کنند ولی دارای معایب زیادتری هستند. یکی از مشکلات اصلی آنها وارد کردن آلودگی و ذرات گرد و غبار به محیط خانه است. کولرهای آبی را معمولاً در پشت بام ها قرار می دهند و به محض آلودگی هوا ذرات معلق و آلوده وارد خانه می شود. همچنین پوشال های آن منبعی برای رشد قارچ ها و ویروس هاست و افراد را در معرض بیماری های گوناگون و حساسیت و... قرار می‌دهد.

از دیگر معایب کولر های آبی، مصرف زیاد آب است، بخصوص امروزه که کمبود آب یکی از مشکلات اساسی است. کولر های آبی نیاز به تعویض مرتب پوشال ها و سرویس کردن دارند و باعث تولید بوی نامطبوع و سروصدای زیاد می شوند. کولر گازی گری برخلاف کولر های آبی این معایب را ندارد.

این کولر ها رطوبت محیط خانه را افزایش نمی دهند و به همین دلیل در مناطق شرجی بیشتر از آن ها استفاده می شود. این کولر ها همان هوای داخل خانه را خنک می کنند، به همین دلیل احتمال بروز بیماری نیز خیلی کمتر است. همچنین کولر گازی باعث کاهش مصرف آب می شود. خرید کولر گازی گری خیلی مناسب تر و بهتر از کولر های آبی می باشد.

خرید کولر گازی گری

امروزه کولر گازی، بیشترین نوع کولر استفاده شده در خانه ها است. مزایای زیاد آن، باعث شده که اکثر مردم را به فکر خرید آن بیندازد. انواع مختلفی از آن در فروشگاه های لوازم خانگی پیدا می شود. انتخاب نوع مناسب آن باعث به حداقل رساندن مصرف برق و انرژی می شود. کولر گازی گری یکی از محبوب ترین و معتبرترین برند ها محسوب می شود.کولر گازی گری توانسته با کسب اعتماد مردم، خود را به پرفروش ترین نوع مدل کولر گازی تبدیل کند. همچنین قیمت کولر گازی گری نسبت به بقیه مدل های دیگر، خیلی مناسب تر است.

یکی از نکات مهم هنگام خرید کولر گازی گری، که باید به آن دقت شود، اصل یا تقلبی بودن آن است. امروزه در فروشگاه های لوازم خانگی، تعداد زیادی از انواع کالاهای های تقلبی با لوگو و برچسب های معتبر یافت می شود. سعی کنید از سایت ها و فروشگاه های معتبر خرید بکنید. توصیه ما به شما خرید از سایت خانه سفید است. می توانید در آنجا انواع کولر گازی گری اصل، با کیفیت و درجه ۱ را پیدا کنید و با خیالی آسوده از آنجا خرید هایتان را انجام دهید.

یکی از نگرانی های زیاد مردم در رابطه با کولر گازی گری، مصرف برق است. باید به میزان مصرف انرژی و برچسب آن توجه کنید. البته انتخاب نوع مناسب، نصب خوب، سرویس به موقع و نگهداری از آن مصرف برق را کاهش می دهد. همچنین لازم به نگرانی نیست خوشبختانه شرکت گری توانسته مدل های جدیدی از کولر گازی اینورتر را تولید نماید که باعث کاهش ۷۰ درصدی مصرف برق می شود.کولر گازی گری دارای برچسب انرژی A می باشد که نشانه مصرف کم می باشد.

انواع کولر گازی گری

گری انواع مختلفی از کولرگازی ها از جمله ایستاده، دیواری، داکت، پرتابل و پنجره ای و..را تولید می‌کند. کولر گازی نوع ایستاده وزن بیشتری نسبت به نوع دیواری دارد. کمپرسور و تجهیزات داخل آن نیز از نوع دیواری بزرگتر می باشد. کولر گازی ایستاده فضای بزرگی از خانه را به خود اختصاص می‌دهد. نوع ایستاده مزایایی دارد از جمله اینکه خیلی سریع تر فضای داخل خانه را خنک می کند و سریع تر هوای خنک را به افراد می رساند. دمپر نوع ایستاده تنگ تر از نوع دیواری می باشد و باعث پرتاب بیشتر هوا می شود و دمنده آن نیز بزرگتر است. در عوض کولر گازی دیواری انرژی کمتری نسبت به ایستاده مصرف می‌کند و صدای آن نیز کمتر از نوع ایستاده می باشد. نوع دیواری برای فضاهایی با متراژ کوچک مناسب است و قابل حمل هم است.

کولر گازی گری ایستاده در دو مدل تک فاز و سه فاز، اینورتر یا بدون اینورتر تولید می شود. کولر گازی گری ایستاده ۳ فاز با گاز ۴۱۰، گزینه ای مناسب برای خنک کردن فضاهایی با متراژ بالا است. کمپرسورهای روتاری استفاده شده در آن، با مصرف برق کمتر و  تولید صدای کمتر، هوای خنکی را برای شما فراهم می کنند.

کولر گازی گری دیواری در مدل های D-matic، S-matic، Q-matic، I cool-H، Q4-matic، S4-matic و... تولید می شود. کولر گازی گری داکت، به دو شیوه کاستی و کانالی وجود دارد. از مزایای این سیستم، چرخش باد در ۴ جهت محیط می باشد.

امکانات ویژه آن

در‌ کولر گازی گری نسبت به بقیه مدل ها، امکانات ویژه وجود دارد از جمله اینکه دارای دیفراست و ضد برفک است، مجهز به سیستم عیب یاب می باشد و به صورت خودکار بعد از قطع و وصل شدن برق روشن می شود و... کولر گازی گری دارای انواعی از فیلتر های مختلف از جمله هپا، ویتامین سی و کربن و.. می باشد.

جهت مشاهده انواع مدل ها و خرید کولر گازی گری، می توانید به سایت www.white-home.com  مراجعه کنید. آنجا می توانید انواع مختلفی از کولر گازی گری را بهترین کیفیت، کارایی و همچنین مناسب ترین قیمت نسبت به سایت های دیگر خریداری کنید. همچنین کلیه محصولات دارای ضمانت و گارانتی معتبر می باشد و اجناس را با سلامت کامل فیزیکی درب منزل تحویل می گیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار