اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012085736118223

گوشت خروس سیاه گوشتی با خواص فراوان

کد: 140012085736118223

https://bit.ly/3HwuJNU

، (اخبار رسمی): وقتی اسم خروس سیاه به میان می آید، شاید تصور کنید این نوع خروس ها فقط پرهای سیاهی دارند. البته اگر باور کنید که وجود دارند و فتوشاپ و افسانه نیستند

گوشت خروس سیاه گوشتی با خواص فراوان
گوشت خروس سیاه گوشتی با خواص فراوان

وقتی اسم خروس سیاه به میان می آید، شاید تصور کنید این نوع خروس ها فقط پرهای سیاهی دارند. البته اگر باور کنید که وجود دارند و فتوشاپ و افسانه نیستند!! در هر حال، واقعیت این است که خروسهای سیاه وجود دارند... تمام وجود این پرندگان سیاه است.... از پرها گرفته تا نوک و تاج و پا و حتی قلب آنها... تنها چیزی که در خروس های سیاه،سیاه نیست، خون آنهاست.

این نوع خروس، در شمال کشور ایران زندگی میکند و کاربردهای درمانی بسیاری دارد. گوشت خروس سیاه، خواص انرژی بخشی دارد. علاوه بر این، سرشار از آهن است.

سوپ خروس سیاه برای زنان باردار و مادرانی که به تازگی زایمان کرده اند بسیار مناسب و مقوی است.

شاید تعجب کنید ولی در اروپا غذایی به اسم بشقاب خروس سیاه با شکلات سرو میشود. البته فقط خروس سیاه نیست که مطلقا سیاه است، مرغ ها هم از این قافله جا نمانده اند و سیاه شده اند.

 

کمیابی این نوع گوشت باعث گرانی آن شده است.

خروس سیاه، مجموعه ی کاملی از مواد مغذی یک خروس بالغ و سالم سیاه تقریباً 1.5 کیلوگرم وزن دارد. گوشت سیاه آن طعمی قوی و متمایز دارد و حاوی پروتئین بیشتری (تقریباً 25٪) نسبت به گوشت مرغ سفید (تقریباً 18٪) است. این پرنده ی سیاه و با شکوه، سرشار از ویتامین‌های B1، B2، B6، B12، C و E، نیاسین، کلسیم، فسفر و آهن است و میزان چربی آن تنها 0.73 تا 1.03 درصد است در حالی که در سایر نژادهای مرغ ، این مقدار تقریباً 25 درصد است.

گوشت خروس سیاه، حاوی 18 نوع اسید آمینه است که 8 مورد آن برای بدن انسان ضروری است. علاوه بر این، گوشت سیاه نسبت به گوشت مرغ معمولی سالم‌تر است چون حاوی 24 درصد اسید لینولئیک است، در مقابل 21 درصد موجود در مرغ سفید.

علاوه بر این، میزان کلسترول در خروس سیاه تنها 184.75 میلی گرم در 100 گرم است در حالی که سطح کلسترول 218.12 میلی گرم در 100 گرم در سایر گونه های مرغ وجود دارد. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که گوشت و تخم‌مرغ کادکنات برای سلامتی بسیار مطلوب باشد.

گوشت و خون خروس سیاه توسط افراد مبتلا به بیماری ها و اختلالات مزمن مانند کم خونی مصرف می شود. از آنجایی که کلسترول پایین تری دارد، افراد مبتلا به فشار خون بالا می توانند آن را مصرف کنند.

رنگدانه ملانین موجود در خون خروس سیاه و گوشت آن برای افراد مبتلا به ویتیلیگو مفید است که در آن به دلیل کمبود ملانین، رنگ پوست به صورت لکه‌هایی نابرابر تغییر می‌کند.

اعتقاد بر این است که گوشت خروس سیاه علاوه بر داشتن خواص تقویت کننده جنسی، به تنظیم چرخه قاعدگی کمک می کند. تخم‌های کاداکناث که «تخم ‌مرغ رژیمی» نیز نامیده می‌شود، به کاهش سردردهای شدید، غش کردن، آسم و نفریت کمک می‌کند. اعتقاد بر این است که گوشت و تخم مرغ آن برای بیماران مبتلا به سل مفید است. مطالعات انجام شده توسط موسسه تحقیقات فناوری غذایی مرکزی (CFTRI)، میسور، نشان می‌دهد که گوشت این پرنده برای بیماران قلبی مفید است زیرا خون رسانی به قلب را افزایش می‌دهد.

سوپ مرغ سیاه را می توان به عنوان یک غذای بهشتی بعد از جراحی در نظر گرفت. می پرسید چرا؟ مرغ سیاه دارای فوایدی برای سلامتی است که سلامت جسمی را بهبود می بخشد و با اثرات پس از جراحی مقابله می کند. کلاژن، لیزین و پرولین به بدن کمک می کنند تا جای زخم را ایجاد نکند و باعث ساخت بافت شود. جدا از فواید، طعم نفیس آن می تواند به بهتر شدن روحیه و رفع خستگی کمک کند.

فسفر موجود در گوشت خروس سیاه، به استخوانها هم کمک میکند.

به علت خواص پزشکی گوشت خروس سیاه، تقاضای این نوع گوشت  در هند بسیار زیاد است.

 

طول عمر مرغ و خروس سیاه، بین 6-8 سال است.

انواع غذا با گوشت خروس سیاه همانطور که در بالاتر اشاره شد، سوپ خروس سیاه، یکی از رایج ترین غذاها است. البته سرخ کردن آن هم ایده بدی نیست.کباب گوشت سیاه هم فراموش نشود!! برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و گرفتن راهنمایی در زمینه انواع غذا با گوشت خروس سیاه میتوانید به فروشگاه تخصصی گوشت قبادی مراجعه نمایید.

قیمت گوشت خروس سیاه نمیشود در مورد گرانترین گوشت ها صحبت کنیم ولی حرفی از قیمت گوشت خروس سیاه نزنیم!! مرغ و خروس سیاه، به لامبورگینی پرنده ها معروفند!! همانطور که در بالاتر بیان شد، قیمت این نوع گوشت، زیاد است و چیزی در حدود 2000 تا  5000 دلار به ازای هر کیلوگرم است!!  برای مشاهده قیمت گوشت خروس سیاه در سایت آمازون، کلیک کنید. طعم گوشت خروس سیاه همانطور که در بالاتر اشاره شد، گوشت خروس سیاه سیاه است. نه تنها گوشت بلکه استخوان آن هم سیاه است. ولی طعم آن تفاوت خاصی با گوشت های سفید معمولی ندارد. فروشگاه گوشت درمانی قبادی به عنوان فروشگاه تخصصی فروش گوشت خروس سیاه را می توان مرجع مناسبی برای خرید آن دانست.

نتیجه گیری دلیل اینکه چرا باید مرغ سیاه را در رژیم غذایی سالم خود اضافه کنید. مرغ سیاه سرشار از ویتامین‌های ضروری، پروتئین‌های فراوان و آنتی‌اکسیدان‌هایی است که سلامت بدن را ارتقا می‌دهند. انتی اکسیدانها، به بهبود و تقویت بینایی فرد هم کمک میکنند. با کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی، سرطان و سایر موارد مرغ سیاه به عنوان گوشتی ایده آل برای مصرف یک سبک زندگی سالم و حفظ شده مناسب است.

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی