اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012095738618336

راهنمای خرید نوار تست قند خون

نکات مهم در خرید نوار تست قند خون

کد: 140012095738618336

https://bit.ly/35oy1px

، (اخبار رسمی): کنترل قند خون از جمله مواردی است که برای حفظ سلامتی و چک آپ اهمیت ویژه ای دارد. البته این موضوع برای بیماران دیابتی که نیازمند کنترل بیشتر و دقیق تر قند خون هستند، اهمیت دوچندانی پیدا می کند. امروزه اندازه گیری قند خون به شکل های گوناگونی انجام می شود.

تکات مهم در خرید نوار تست قند خون
فروشگاه اینترنتی سلامت کالا

نوار تست قند یکی از شیوه های سریع در اندازه گیری قند خون بوده که استفاده بسیار راحت و آسانی نیز دارد.

نوار تست قند خون یکی از ابزارهای اندازه گیری قند خون است. این کار با استفاده از چکاندن قطره ای کوچک از خون فرد بر روی نوار و آنالیز آن توسط دستگاه انجام می شود.

نحوه عملکرد

برای اندازه گیری قند خون با استفاده از این نوار کار ساده ای در پیش دارید. در گام نخست قطره ای از خون خود را بر روی نوار می چکانید. ان مقدار معمولاً بین 0.3 تا 5 میکرولیتر است که این میزان بسته به نوع دستگاه متفاوت است.

دستگاه های جدیدتر اغلب از تکنولوژی بالاتری برخوردار بوده و به میزان خون کمتری برای آزمایش نیاز دارند. سپس خون با روکش الکتروشیمایی نوار، واکنش می دهد و در نهایت توسط دستگاه میزان قند خون نمایش داده می شود.

نکات مهم در خرید نوار تست قند خون

اگر قصد خرید نوار مناسب و باکیفیت دارید، این بخش را ازدست ندهید! همچنان شما می توانید با خیالی راحت و آسوده از فروشگاه اینترنتی سلامت کالا دستگاه و نوار تست قند خون معتبر خود را از هر کجای ایران که باشید سفارش داده و درب محل تحویل بگیرید.

سهولت در استفاده

همان گونه که اشاره شد، نوار تست قند خون، استفاده آسان و ساده ای دارد و تقریباً می توان گفت تمامی افراد با یکبار آموزش، به راحتی می توانند قند خون خود را اندازه بگیرند.

دقت نوار، کلیدی ترین عامل خرید نوار تست قند خون

هیچ تردیدی نیست که دقت اندازه گیری، مهمترین معیار خرید نوار تست قند است. بدون شک نتایج به دست آمده و اعداد نشان داده شده توسط نوار تست باید قابل اطمینان باشد. لذا سعی کنید از نمونه های باکیفیت ساخت بالا و معتبر استفاده کنید.

مشورت با پزشک و خرید از فروشگاه و مراکز قابل اطمنیان، از جمله راهکارهای مناسب برای خرید نوار با دقت مناسب است. البته درصدی از خطا تا حدی برای تمامی نوارها وجود دارد و قابل چشم پوشی است.

امکانات و قابلیت های جانبی

برای اندازه گیری قند خون نیاز به قابلیت خاصی ندارید و تمامی دستگاه های نوار تست، قادر به اندازه گیری قند خون شما هستند.

حفظ، ذخیره سازی و انتقال اطلاعات

برخی از نوار تست های قند خون قابلیت ذخیره سازی داده ها و نتایج را دارند. این امر برای مقایسه و بررسی نتایج در بازه های زمانی چند ماهه و بلند مدت بسیار مناسب است.

تعداد نوارهای تست

بسته های نوار دارای تعداد مختلفی از نوار هستند که بسته 25 عددی و 50 عددی رایج ترین آن هاست.

لذا با توجه به میزان استفاده خودتان، اینکه آیا هر روز نیاز به اندازه گیری دارید یا هر چند وقت یکبار و همچنین میزان بودجه ای که برای خرید دراختیار دارید، می توانید تعداد مناسب را برای خرید نوار تست قند خون در نظر بگیرید.

توجه به تاریخ

نوارهای تست قند خون اغلب دارای تاریخ تولید و انقضا هستند. لذا پیش از خرید حتماً به درج تاریخ بر روی بسته توجه نمایید.

جایگزین کردن محل تست خون

برای اندازه گیری قند خون معمولاً از خون نوک انگشت استفاده می شود. برخی از نوار تست ها امکان اندازه گیری قند خون در نمونه خونی که از سایر نواحی بدن نظیر پا گرفته شده است را نیز دارند.

برند سازنده نوار تست قند خون

این نوارها توسط برندها و شرکت های مختلفی تولید و عرضه می شود. بدون شک اعتبار برند از جمله مسائلی است که تأثیر مستقیم بر کیفیت و دقت نوار تست و البته بر روی قیمت آن دارد.

نکته مهم در این زمینه اطمینان از اصل بودن نوار است. برای این کار بهتر است از مراکز خرید و فروشگاه های اینترنتی معتبر و دارای گواهی نامه استفاده نمایید.

قیمت نوار تست قند خون

بدون شک قیمت خرید نوار تست قند خون از فاکتورهای مهم و تأثیرگذار برای خریدی مناسب و هوشمندانه است. قیمت نیز تابع عوامل مختلفی است که دقت بالاتر دستگاه، امکانات جانبی بیشتر، نوسانات بازار و اعتبار برند از جمله این موارد است.

پیش از خرید بهتر است قیمت دستگاه را در فروشگاه های اینترنتی معتبر بررسی نمایید. بسیاری از فروشگاه های معتبر، قیمت مقرون به صرفه تری را نسبت به مراکز ثابت خرید در شهر ارائه می کنند.

جمع بندی

اندازه گیری قند خون از جمله مواردی است که برای بسیاری از افراد از جمله بیماران دیابتی اهمیت ویژه ای دارد. این امر علاوه بر مراکز درمانی به کمک نوار تست قند به صورت شخصی نیز قابل انجام است.

خرید نوار تست قند خون نیازمند رعایت موارد مهمی است که باید هنگام بررسی و خرید آن مدنظر قرار گیرد. در این مطلب به بررسی مهمترین پارامترهای این زمینه نظیر میزان دقت، امکانات جانبی، قابلیت ذخیره سازی و انتقال اطلاعات و قیمت خرید پرداختیم. فروشگاه های اینترنتی معتبر و نظرات سایر خریداران نیز دو عامل مهم در انتخاب و خریدی هوشمندانه و اقتصادی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی