اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012095739118339

محصول تازه آرگون مدیکال رونمایی شد

ارائه دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم اصلی به بازار زیبایی

کد: 140012095739118339

https://bit.ly/3tqqaj0

، تهران , (اخبار رسمی): محصول تازهآرگون مدیکال با نام دستگاه لیزر تیتانیوم 2021 در آرگون مد رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم اصلی به بازار  زیبایی
ارائه دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم اصلی به بازار زیبایی

شرکت آرگون مدیکال به عنوان وارد کننده دستگاه های لیزر موهای زائد از معتبر ترین برندهای دنیا ، اینبار اقدام به واردات و عرضه دستگاه لیزر تیتانیوم 2021 که در سه مدل مختلف عرضه میشود نموده است.

به گزارش روابط عمومی آرگون مدیکال، سه شنبه، آرگون مد میزبان رونمایی از دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم اصلی، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه پزشکی و زیبایی  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر استفاده از سه طول موج مختلف ، سیستم خنک کننده اختصاصی و ... را ارائه کند تا این خدمت تازه تاثیر گذاری صد درصدی و عدم عوارض جانبی را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم اصلی دارای محاسنی است که اعم از استفاده از سه طول موج نور مختلف است و می‌تواند باعث تاثیرگذاری و عدم عوارض بر پوست ایرانیان شود.

. مدیرعامل آرگون مدیکال، تولید این محصول را نتیجه 3 سال کار در این مجموعه دانست و گفت: تحقیقات برای تولید این محصول از سال گذشته آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را فروردین 1400 اعلام و ادامه داد: این محصول به صورت نقد و اقساط به همراه یکسال گارانتی رسمی و ده سال خدمات پس از فروش توسط آرگون مدیکال ارائه میگردد. .

برای خرید این محصول به صورت اقساطی میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرگون مدیکال نمایندگی دستگاه لیزر تیتانیوم

وارد کننده انواع دستگاه های لیزر موهای زائد از معتبر ترین برندهای جهانی مانند تیتانیوم ، پلاتینیوم ، سوپرانو و دایود به همراه گارانتی 1 ساله و 10 سال خدمات پس از فروش ، فروش به صورت نقد و اقساطی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان