اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012115742118346

تو این فصل‌ها کیش بیشتر خوش می‌گذره

کد: 140012115742118346

https://bit.ly/35K8CpV

، (اخبار رسمی): جزیره کیش با برخورداری از جلوه‌های طبیعی بی‌نظیر و با قرارگیری در دل آب‌های فیروزه‌ای خلیج فارس یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایران به حساب می‌آید.

تو این فصل‌ها کیش بیشتر خوش می‌گذره
تو این فصل‌ها کیش بیشتر خوش می‌گذره

هر سال، تعداد بسیار زیادی از گردشگران از اقصا نقاط ایران و جهان راهی مروارید خلیج فارس می‌شوند تا یکی از دلپذیرترین و پر خاطره‌ترین سفرهای زندگی خود تجربه کنند. طبیعتا، اهالی تبریز هم از این قاعده مستثنا نیستند. مردمان شهر زیبا، تاریخی و اصیل تبریز از دیرباز عاشق سیر و سیاحت و مسافرت بوده‌اند.

در فصول مختلف سال، طیف گسترده‌ای از تبریزی‌های خوش‌ذوق و خوش‌سفر را می‌توان دید که برای سپری کردن اوقاتی فراموش‌نشدنی به خاک طلایی این جزیره قدم می‌گذارند. با این حال، با توجه به شرایط آب‌وهوایی ویژه و با در نظر گرفتن رویدادهای مختلفی که در جزیره کیش برگزار می‌شود، بهترین فصول برای سفر از تبریز به کیش برای هر سلیقه‌ای می‌تواند متفاوت باشد. در این مطلب، قصد داریم مناسب‌ترین زمان مسافرت به این جزیره را از دیگاه‌های مختلف بررسی کنیم. پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید.

بهترین فصول برای تور کیش از تبریز

همان‌طور که پیش‌تر هم گفته شد، بهترین فصول برای سفر از تبریز به کیش تا اندازه زیادی به سلایق، علایق و اهداف گوناگون افراد بستگی دارد. برخی از افراد دوست دارند به مکانی خلوت و کم هیاهو سفر کنند. این در حالی است که برخی دیگر ترجیح می‌دهند برای خرید و بهره بردن از تخفیف‌های استثنایی به کیش بروند.

از سوی دیگر، گروهی از افراد هم وجود دارند که عاشق مکان‌های پر جمعیت بوده و می‌خواهند رویدادهای جذاب جزیره را تجربه کنند. خبر خوب این است که سلیقه و خواست شما هر چه که باشد در مواقع گوناگون سال می‌توانید به این شهر زیبا مسافرت کرده و بسته به میل خویش اوقات بی‌نظیری را سپری کنید. برای این منظور، لازم است با شرایط گوناگون جزیره کیش در فصول مختلف سال آشنایی یابید. در مجموع، مناسب‌ترین بازه‌های زمانی مسافرت به جزیره زیبای کیش را می‌توان چنین برشمرد:

· بهترین فصول برای سفر از تبریز به کیش از نظر آب‌وهوا

جزیره کیش با قرار گرفتن در جنوب ایران و در دل خلیج فارس از آب‌وهوای گرم و مرطوبی برخوردار بوده و تابستان‌های سوزانی دارد. این در حالی است که آب‌وهوای این جزیره در فصول پاییز و به‌ویژه زمستان بسیار مطلوب و مطبوع است. بنابراین، از اواخر آذر تا اوایل فروردی را می‌توان به‌عنوان بهترین فصول برای سفر از تبریز به کیش معرفی کرد.

در این بازه زمانی، هوای این جزیره خنک و دلپذیر بوده و میزان رطوبت هوا در مناسب‌ترین حالت است. در طول این ماه‌ها، شما به‌راحتی می‌توانید اوقات خود را به پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، ورزش‌های دریایی و بسیاری امور دیگر سپری کرده و از حضور در فضاهای باز و در کنار دریا لذت ببرید.

· بهترین فصول برای سفر از تبریز به کیش از نظر فضای شاد و تخفیف‌های ویژه

در معرفی بهترین فصول برای سفر از تبریز به کیش باید گفت، مسئولان کیش با برگزاری جشنواره تابستانی این فصل گرم و مرطوب را نیز به زمانی مناسب برای سفر به این جزیره دوست‌داشتنی تبدیل کرده‌اند. این جشنواره هر سال در بازه زمانی 15 تیر تا 15 شهریور برگزار می‌شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های جشنواره تابستانی کیش می‌توان به ارائه تخفیف‌های ویژه، برپایی کارناوال‌های شادی، برگزاری جُنگ‌های شبانه، انواع کنسرت‌ها و اهدا جوایز نقدی و غیر نقدی متنوع اشاره کرد.

مسافران جشنواره تابستانی هر شب شاهد آتش‌بازی، اجرای موزیک زنده در بازارها و رستوران‌ها و همچنین، مراسم گوناگون و مفرحی نظیر رقص و پایکوبی گروه‌های محلی در کلیه مکان‌های عمومی خواهند بود. علاوه بر این‌ها، گردشگران تابستانی کیش با مراجعه به پلاژهای مخصوص بانوان و آقایان می‌توانند از شنا کردن در آب‌های نیلگون خلیج فارس لذت برده و برای خود و خانواده‌شان خاطراتی فراموش‌نشدنی را ایجاد کنند.

از این‌ها که بگذریم، علاقه‌مندان با مراجعه به کلوپ‌های ویژه‌ ورزش‌های دریایی می‌توانند جت‌اسکی سواری، پاراشوتینگ، اسکی روی آب، غواصی و انواع‌واقسام تفریحات آبی را تجربه کنند. در خلال برپایی این جشنواره، علاقه‌مندان به خرید از مراکز تجاری مدرن و مجهز هم می‌توانند کالاهای لوکس و متنوع را با قیمت‌های استثنایی خریداری کنند. بسیاری از تورهای مسافرتی، رستوران‌ها و هتل‌ها هم در طول جشنواره تابستانی با نرخ‌هایی به مراتب پایین‌تر از زمستان آماده ارائه خدمات به گردشگران خواهند بود.

· بهترین فصول برای سفر از تبریز به کیش از نظر هزینه‌های مسافرت

اگر قصد شما از سفر به کیش، استراحت جسمانی و روحی، تجدید قوا برای ادامه یک زندگی پر ماجرا و همچنین، دوری جستن از هیاهوی روزمره است، توصیه می‌کنیم اسفند ماه را برای این منظور برگزینید. در این ماه سال، خبری از مسافران نوروزی نخواهد بود. در عین حال، همان‌طور که پیش‌تر هم گفته شد، طرفداران تخفیف‌های ویژه نیز غالبا در طول جشنواره تابستانی عازم کیش می‌شوند.

بنابراین، اسفند ماه یکی از خلوت‌ترین و در عین حال، خوش آب‌وهواترین بازه‌های زمانی سال در جزیره کیش است. در این موقع از سال، اغلب آژانس‌های مسافرتی بلیط کیش را با قیمتی به مراتب ارزان‌تر از سایر ماه‌ها عرضه می‌کنند. همچنین، هتل‌ها، رستوران‌ها و مراکز تفریحی جزیره هم خدمات خود را با نرخ پایین‌تری به گردشگران عرضه می‌کنند.

علاوه بر آن‌چه گفته شد، اسفند ماه از نظر دما و رطوبت هوا یکی از بهترین ماه‌ها در جزیره کیش است. با سفر در این ماه از سال، شما به‌راحتی می‌توانید از آب‌وهوای مطبوع جزیره استفاده کرده و در فضایی آرام و استثنایی به انجام تفریحات دریایی، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، کارتینگ، پاراسلینگ، غواصی، ماهیگیری و قایق‌سواری و بسیاری فعالیدهای مفرح دیگر بپردازید.

سخن آخر

با توجه به آن‌چه گفته شد، بهترین فصول برای سفر از تبریز به کیش بسته به اهداف و برنامه‌های شما می‌تواند متفاوت باشد. برای تجربه‌ای امن، لذتبخش و به‌یادماندنی، کافی است قصد خود را از سفر مشخص کرده و با تور کیش از تبریز همراه شوید. برای آگاهی از شرایط این تور می‌توانید به وب‌سایت آژانس مسافرتی همسفرها مراجعه کرده و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی