اطلاعات تماس
  • 090322*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012125743018348

بهترین متخصص ارتودنسی تهران

دکتر سهیل سالاری بهترین متخصص ارتودنسی تهران

کد: 140012125743018348

https://bit.ly/3Cif7Ne

، (اخبار رسمی): کسی که دوره‌ی عمومی دندانپزشکی را پشت سر می‌گذارد. سپس دوره‌های لازم برای ارتودنسی دندان را هم به مدت 3 سال طی می‌کند. بسیاری از افراد عادی ممکن است ارتودنتیست را با یک دندانپزشک اشتباه بگیرند و هر دو را یکی بدانند. ارتودنتیست و یک دندانپزشک از نظر درجه‌ی تخصصی و خدمات درمانی با یکدیگر تفاوت دارند.

دکتر سهیل سالاری بهترین متخصص ارتودنسی تهران
دکتر سهیل سالاری متخصص ارتودنسی و ارتوپدی فک و صورت و دارای بورد تخصصی در حال انجام درمان بیمار

متخصص ارتودنسی حرفه ای در زمینه‌ی پیش‌گیری از ناهنجاری‌های دندان فعالیت می‌کند. خدماتی که توسطارتودنتیست ارائه می‌شود، رفع کجی دندان، درمان ازدحام دندان، اوربایت، آندربایت و جراحی فک اشاره کرد.

 ارتودنتیست باید پس از طی کردن دوره‌ی 6 ساله‌ی دندانپزشکی، یک دوره‌ی تخصصی نیز برای کسب صلاحیت در درمان ناهنجاری‌های فک و دندان پشت سر بگذارد. اگرچه ممکن است در برخی از مراکز دندانپزشکی، یک دندانپزشک اقدام به انجام درمان‌ ارتودنسی کند. اما به دلیل این‌که درمان‌های ارتودنسی و جراحی فک یک روش کاملاً تخصصی است، فقط از عهده‌ی بهترین متخصص ارتودنسی ساخته است.

چرا باید به بهترین متخصص های ارتودنسی مراجعه کنیم؟

به دلیل این‌که متخصص ارتودنسی قادر است به‌راحتی مشکلات و دلایل ناهنجاری دندان و فک بیمار را تشخیص دهد، توصیه می‌شود حتماً به یک ارتودنتیست یا کلینیک تخصصی ارتودنسی مراجعه کنید. اگر چه دندانپزشکان نیز در رفع برخی از مشکلات دندان از جمله پوسیدگی دندان، عصب‌کشی، روکش کردن و … مهارت دارند، اما نمی‌توانند درمان را به‌خوبی یک ارتودنتیست برعهده بگیرند.
البته ناگفته نماند به دلیل مهارت بالای بهترین متخصص های ارتودنسی، هزینه ارتودنسی بیشتر محاسبه می‌شود. هرچند هزینه‌ی این روش درمانی به عوامل دیگری از جمله میزان ناهنجاری، سن و … بستگی دارد.
در صورتی بی‌توجهی در انتخاب ارتودنتیست ممکن است به مشکلاتی از جمله طولانی‌تر شدن مدت زمان درمان، تریسموس، تخریب استخوان و یا جراحی غیراصولی فک مبتلا شوید. در صورتی که به دلیل ازدحام دندان‌ها یا کوچک بودن فک به کشیدن دندان نیاز باشد، بهترین متخصص ارتودنسی تشخیص می‌دهد کدام دندان باید کشیده شود.

بهترین متخصص ارتودنسی چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

یک متخصص ارتودنسی حرفه ای در زمینه‌ی پیش‌گیری از ناهنجاری‌های فک و دندان فعالیت می‌کند. از جمله خدماتی که توسط یک ارتودنتیست خوب ارائه می‌شود، می‌توان به رفع کجی دندان، درمان ازدحام دندان (با کشیدن دندان‌های اضافه)، اوربایت، آندربایت و جراحی فک اشاره کرد. بهترین متخصص ارتودنسی ابتدا دندان‌ها و فک بیمار را معاینه می‌کند.
یکی از مراحل درمان ارتودنسی به معاینه دندان و فک بیمار اختصاص دارد. در این مرحله ارتودنتیست باید نوع ناهنجاری دندان و فک بیمار را تشخیص دهد تا بتواند از بهترین بریس‌های ارتودنسی برای او استفاده کند. هم‌چنین یک متخصص ارتودنسی حرفه ای قادر است با مشاهده تصاویر رادیولوژی و فتوگرافی از فک و دندان بیمار، مدت زمان درمان را نیز تخمین بزند.

فواید انجام ارتودنسی توسط یک ارتودنتیست خوب

اگر درمان ارتودنسی توسط بهترین متخصص ارتودنسی انجام شود، نتایج زیر را برای شما در پی دارد:

دندان‌های کج شده، مرتب می‌شوند. این کار با حرکت ریشه‌های دندان‌ها صورت می‌گیرد.

در صورتی که دو فک (بالا و پایین) بر یکدیگر منطق نباشند، ابتدا متخصص ارتودنسی فک را جراحی می کند. در این صورت اروبایت یا آندربایت دندان ها نیز از بین می رود.

طرح لبخند شما زیبا می شود که تاثیر زیادی بر روی چهره دارد.

غذاخوردن و صحبت کردن شما با مرتب شدن دندان‌ها بهبود می یابد.

به دلیل ایجاد فاصله‌ی مناسب بین دندان‌ها، فشار بین دندان‌ها کم می شود. در نتیجه خطر پوسیدگی دندان‌ها تا حد زیادی کم می‌شود.

با مرتب شدن دندان‌ها رعایت بهداشت دهان و دندان بهتر از گذشته می شود. جرم‌گیری دندان‌ها و تمیز کردن موادغذایی باقی‌مانده از لابه‌لای دندان‌ها به‌راحتی انجام می شود.

بهترین متخصص ارتودنسی بعد از معالجه دندان‌ها را ترمیم (در صورت پوسیدگی)، جرم‌گیری و یا روکش می کند. در نتیجه عمر دندان‌های شما طولانی‌تر می شود.

آیا بهترین متخصص های ارتودنسی از روش متحرک هم استفاده می کنند؟

ارتودنسی ثابت به تخصص و دقت زیادی نیاز دارد. این روش برای بیمارانی که ناهنجاری دندان‌های آن‌ها بیشتر است، استفاده می شود. در صورتی که بیمار تمایلی به ارتودنسی ثابت نداشته باشد، برای او از براکت‌های متحرک استفاده می شود. این روش برای بزرگسالان مناسب‌تر است. متخصص ارتودنسی برای درمان از براکت‌های اینویزیلاین استفاده می کند. این نوع درمان به‌صورت متحرک و از قالب‌های روشن است.
بعد از این‌که ارتودنتیست ، فک و دندان‌های بیمار را معاینه کرد، آن‌ها را قالب‌گیری می کند. متخصص ارتودنسی براکت‌های متحرک را در مدت زمان کوتاه بر روی دندان‌های بیمار قرار می دهد. ارتودنسی متحرک نوعی نگهدارنده‌ی اینویزیلاین نامرئی است.
اغلب بیمارانی که نمی‌خواهند براکت‌ها بر روی دندان‌هایشان دیده شود، از روش متحرک استفاده می کنند. در این صورت هر زمان که بخواهند می توانند براکت‌ها را از دهان خارج کنند. البته بیمار باید هر چند وقت یک‌بار به ‌ بهترین متخصص ارتودنسی مراجعه کند تا دندان‌های او مجدداً قالب‌گیری شود و برای او براکت‌های جدید ساخته شود

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 090322*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش