اطلاعات تماس
  • ۰۵۸۳۶۲*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012125743918350
در دسترس نیست

خرید انواع عسل، کلنی زنبورعسل و ملکه زنبور عسل از زنبورستان دکتر هانی راد

زنبورستان دکتر هانی راد، مرجع تخصصی زنبور عسل و فرآورده های آن در ایران

کد: 140012125743918350

، (اخبار رسمی): زنبورستان دکتر هانی راد به صورت تخصصی به تولید و فروش انواع کلنی های زنبورعسل، انواع ملکه زنبورعسل و خود زنبور عسل مشغول به فعالیت می باشد. در کنار این کار با داشتن کندوهای مختلف در سرتاسر کشور به تولید و فروش انواع عسل و سایر فرآورده ها مثل ژل رویال، گرده گل و بره موم اقدام می نماید.

زنبورستان دکتر هانی راد، مرجع تخصصی زنبور عسل و فرآورده های آن در ایران
زنبورستان دکتر هانی راد، مرجع تخصصی زنبور عسل و فرآورده های آن در ایران
زنبورستان دکتر هانی راد، مرجع تخصصی زنبور عسل و فرآورده های آن در ایران
زنبورستان دکتر هانی راد، مرجع تخصصی زنبور عسل و فرآورده های آن در ایران

امروزه فروشگاه های بسیاری در زمینه خرید و فروش عسل فعالیت می کنند؛ که بهتر است بیشتر آن ها را بررسی کنید تا بتوانید بهترین عسل طبیعی را خریداری کنید. یکی از این فروشگاه ها که همواره در تلاش بوده است محصولاتی با کیفیت و با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان بگذارد، زنبورستان دکتر هانی راد می باشد.

زنبورستان دکتر هانی راد در زمینه های مختلفی مشغول به فعالیت می باشد. این زنبورستان به صورت تخصصی و به عنوان مرجع این کار در کشور، به تولید و فروش انواع کلنی های زنبورعسل، انواع ملکه زنبورعسل و خود زنبورعسل مشغول به فعالیت می باشد. در کنار این کار با داشتن کندوهای مختلف در سرتاسر کشور به تولید و فروش انواع عسل و سایر فرآورده ها مثل ژل رویال، گرده گل و بره موم اقدام می نماید.

پشتیبانی و ضمانت کالا در زنبورستان دکتر هانی راد می توان گفت پشتیبانی یکی از مهم ترین قسمت های یک فروشگاه می باشد، به همین دلیل می توانید به راحتی از پشتیبانی زنبورستان دکتر هانی راد جهت خرید و پیگیری سفارش خود استفاده کنید. یکی از نکته هایی که می تواند برای شما بسیار مفید واقع شود، این است که اگر محصولی را خریداری کردید و از کیفیت آن راضی نبودید می توانید محصول را مرجوع و کل هزینه را دریافت کنید.

همراه با هر محصول یک کیلوگرمی، یک عدد پک تست برای مشتریان ارسال می گردد. با مصرف پک تست و در صورت نارضایتی مزه، طعم و یا هر مورد دیگری می توان محصول یک کیلوگرمی را مرجوع نمود و کل هزینه را دریافت کرد.

به محض دریافت محصول مشتری در زنبورستان دکتر هانی راد مبلغ خرید و هزینه پست به حساب مشتری مرجوع می گردد. این موضوع می تواند برای خرید شما بسیار خوب و مهم باشد و خیال شما را بابت خریدی مطمئن راحت کند.

همچنین تمامی عسل های تولیدی زنبورستان دکتر هانی راد دارای برگه آزمایش های معتبر بوده که در سایت این مجموعه به نشانی https://drhoney.net قابل مشاهده است.

منطقه فعالیت زنبورستان دکتر هانی راد منطقه فعالیت این زنبورستان خراسان شمالی، کوه های شاه جهان و گلیل، سنجر بیگ و پتلگاه است و به صورت چرخشی زنبور ها را در این کوه ها جابه جا می کنند. دکتر هانی راد با کوچ های متعدد ییلاق به قشلاق در استان خراسان شمالی، مناطق گرمسیری استان گلستان در ماه های بهمن، اسفند، فروردین و اردیبهشت و همچنین در باغ های مرکبات استان مازندران مستقر بوده و در اواخر اردیبهشت ماه به استان خراسان شمالی باز می گردد و در ارتفاعات خراسان شمالی به زنبور داری و تولید عسل باکیفیت می پردازد.

معرفی محصولات زنبورستان دکتر هانی راد تمامی محصولات دکتر هانی راد به صورت طبیعی از بهترن نژاد های زنبور عسل تولید می شوند. این فروشگاه  محصولاتی مثل بره موم، ژل رویال، عسل چهل گیاه، عسل پسته، عسل بهاره، عسل کوهستان و... را برای مشتریان خودش عرضه می کند.

یکی از موارد مهم دیگر موضوع بهداشتی بودن و سلامت محور بودن تمامی کالا های موجود در این زنبورستان می باشد. بنابراین می توانید از تنوع و کیفیت محصولات این زنبورستان استفاده کنید تا بتوانید خرید به صرفه و منطقی را داشته باشید. همچنین باید به این نکته توجه کرد که این زنبورستان برای رفاه حال بیشتر شما یک پک تست هم میفرستد تا بتوانید با مصرف آن از کیفیت عسل خریداری شده اطمینان حاصل کنید.

نحوه ارسال محصولات یکی از موضوع های مهم در یک خرید آنلاین توجه به شیوه ی ثبت و ارسال سفارش می باشد. ارسال محصولات زنبورستان دکتر هانی راد توسط پست انجام می شود و در سفارش های بالای 4 کیلوگرم عسل، ارسال به صورت رایگان انجام می شود.

به این نکته هم دقت لازم را داشته باشید که زمانی از طریق سایت دکتر هانی راد سفارشی را ثبت کنید و پرداخت سفارشات به صورت آنلاین از طریق وب سایت صورت بگیرد هزینه ارسال بر عهده مجموعه خواهد بود و رایگان برای مشتری ارسال می شود. سفارشاتی که از طریق وانساپ، تلگرام، اینستاگرام و... ثبت شوند و همچنین سفارشاتی که پرداخت در محل باشند هزینه ارسال بر عهده خریدار می باشد.

نتیجه گیری

تمامی محصولات تهیه شده در زنبورستان دکتر هانی راد از بهترین و با کیفیت ترین زنبور ها تهیه شده است و تمامی این محصولات به صورت کاملا بهداشتی عرضه می شود. یکی دیگر از امکانات این فروشگاه ارسال پک تست برای تست مشتری می باشد؛ شما می توانید با استفاده از پک تست نسبت به کیفیت عسل خریداری شده اطمینان حاصل کنید، ولی به هر دلیلی اگر محصول خریداری مورد رضایت شما نبود می توانید آن را عودت دهید و بعد از آن زنبورستان تمامی هزینه های خرید و هزینه پست را به حساب مشتری مرجوع می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۵۸۳۶۲*****
[نمایش اطلاعات]