اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۲۸۴*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012145744918357

فروشگاه اینترنتی و تخصصی محصولات هوشمندسازی آی وتی شاپ

کد: 140012145744918357

https://bit.ly/37oHQVb

، (اخبار رسمی): هوشمندسازی، برداشتی نوین با حداکثر کیفیت و کسب سرویس از شاخص‌ها و فاکتورهـای زنـدگی است. ارتقای شاخص‌های زندگی از جمله فرهنگ، بهداشت، ایمنی، مسکن و گردشگری به طور قابـل توجهی کیفیت زندگی شهروندان را ارتقا می‌دهد.

فروشگاه اینترنتی و تخصصی محصولات هوشمندسازی آی وتی شاپ
فروشگاه اینترنتی و تخصصی محصولات هوشمندسازی آی وتی شاپ

هوشمندسازی، برداشتی نوین با حداکثر کیفیت و کسب سرویس از شاخص‌ها و فاکتورهـای زنـدگی است. ارتقای شاخص‌های زندگی از جمله فرهنگ، بهداشت، ایمنی، مسکن و گردشگری به طور قابـل توجهی کیفیت زندگی شهروندان را ارتقا می‌دهد. توسعه هر یک از ایـن جوانـب منجـر بـه رضـایت ، آسایش و رفاه بیشتر شهروندان می‌شود و به آنها کمک می‌کند زندگی هماهنگ‌تری داشته باشند. در سطح بین‌المللی، تمامی کشورهای دنیا بـه سـمت توسـعه پایدار شـهری، از طریـق هوشمندسـازی شهری قدم برداشته‌اند. لذا حاکمان کشورها و مدیران پیشرو شهری، ایجاد شهر هوشـمند را بهتـرین گزینه برای مدیریت و بهبود کیفیت زندگی شهروندان دانسته‌اند. در نتیجه رفتن به سوی شهر هوشمند یک ضرورت است. 

آی او تی شاپ : هدف ما ،ارتقای شاخص‌های زندگی از جمله فرهنگ، بهداشت، ایمنی، مسکن و گردشگری و به طور کلی کمک به ارتقاء کیفیت زندگی هموطنانمان می باشد. راهکار فروشگاه اینترنتی آی او تی شاپ برای رسیدن به هدف فوق ، شناسایی تأمین‌کنندگان و تولید‌کنندگان محصولات و تجهیزات مربوط به اینترنت اشیاء‌، تجهیزات هوشمند درون شبکه اعم از تجهیزات خانه‌های هوشمند‌، بیمارستان هوشمند‌، آبیاری هوشمند، شهر هوشمند و فناوری اطلاعات با توجه به گستردگی آنها و همین‌طور شناسایی متخصصان این حوزه ها جهت اجرای پروژه‌های مرتبط، می باشد.
در این راستا ، امکانات و خدمات آی او تی شاپ، به شرح زیر می باشد:
– ارائه پنل به تأمین‌کنندگان و تولید کنندگان تجهیزات مرتبط جهت نمایش محصولات خود در سایت
– امکان برقراری ارتباط بین خریداران محصول و فروشنده جهت دریافت خدمات پس از فروش از جانب خریداران محصولات
– ارائه آموزشهای مورد نیاز نصب و راه اندازی محصولات ، جهت بی نیاز شدن خریداران محصولات به خدمات فنی فروشندگان
– ارائه آموزش های تخصصی به کارشناسان و فریلنسرهای حوزه اینترنت اشیاء و آی تی
– ارائه سیستم همکاری در فروش
بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری آی او تی شاپ است.
همواره یکی از اولویت‌های آی او تی شاپ، تولید و ارائه محتوای فنی مورد نیاز کاربران با بالاترین استانداردها، برای تسهیل در فرآیند پیش از خرید آنهاست. برای آی او تی شاپ بسیار مهم است که کاربران آن، کالای تخصصی مورد نیاز خود را به درستی و با دقت بالا و بیشترین سهولت انتخاب کنند. آی او تی شاپ از هرگونه تلاشی برای بالاتر بردن کیفیت خرید مشتریان خود دریغ نمی‏‌کند و همواره تلاش می‏‌کند تا در طول فرآیند خرید یعنی پیش، حین و پس از خرید، بیشترین ارزش را برای کاربران و مشتریان خود خلق کند.
آی او تی شاپ با ارائه طیف گسترده‏‌ای از معتبرترین برندها در گروه‌‏های مختلف و با همکاری نزدیک با وارد‏کنندگان و توزیع‏ کنندگان اصلی این کالاها در ایران، تلاش می‏‌کند تا نیازهای متفاوت مشتریان با کاربری‏‌های متفاوت آنان را برآورده سازد. ارائه قیمت‏‌های کاملا رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب خدمات پس از فروش از اولویت‏‌های آی او تی شاپ محسوب می‌شود. آی او تی شاپ با درک اهمیت این موضوع برای مشتریان خود و با بکارگیری نهایت توان و ابزارهای در دسترس در تعاملات خود با تامین‏ کنندگان، می‏‏‌کوشد امکان ارائه پایین‏‏‌ترین قیمت‏‏‌ها و بهترین خدمات را فراهم آورد. طرح‏‏‌های مشوق خرید همواره مورد توجه مشتریان بوده و آی او تی شاپ نیز به منظور قدردانی از مشتریان وفادار خود همواره تخفیف‏‌های قابل توجهی را در قالب طرح‌های مختلف مشوق خرید برای آنان در نظر می‏‏‌گیرد. کیفیت و سهولت استفاده از وب‏ سایت آی او تی شاپ و خدمات ارائه شده در آن، همواره یکی از مهم‏‌ترین و با اولویت‌ترین موضوعات در آی او تی شاپ بوده است و همه کارکنان فنی و تخصصی آن نهایت تلاش خود را به عمل می‌آورند تا با ارائه با‏کیفیت‏‌ترین و به‏‌روز‏ترین سرویس‏‌های مبتنی بر وب و تسهیل تمامی فرآیندهای بررسی، انتخاب و خرید کالا در وب سایت آی او تی شاپ، خدماتی شایسته و تجربه‌ای خوشایند را برای مخاطبان خود به ارمغان بیاورند.

تجهیزات خانه‌های هوشمند‌، بیمارستان هوشمند‌، آبیاری هوشمند، شهر هوشمند و فناوری اطلاعات
تفکیک آب
تفکیک مصرف انرژی
تفکیک برق تجهیزات خانه هوشمند :
https://iotviewshop.com/smarthome
تفکیک آب :
https://iotviewshop.com/ تفکیک-آب/
تفکیک مصرف انرژی :
https://iotviewshop.com/سیستم-هوشمند-تفکیک-انرژی/
 

تهران – نارمک – گلبرگ شرقی – نبش مدائن شمالی – پلاک ۲۸۰ – واحد ۸

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۲۸۴*****
[نمایش اطلاعات]