اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012145747818027

ویزای کار کانادا(جاب آفر کانادا)

کد: 140012145747818027

https://bit.ly/3pGsaTp

، تهران , (اخبار رسمی): نکات مهم ویزای کار کانادا اگر به طور کلی بخواهیم بیان کنیم ویزاهای کار شامل ۲ نوع کلی می شوند: ویزای کارآفرینی کانادا: ویزاهای کار آفرینی شرایط بسیار متفاوتی باهم دارند و در زمینه های مختلف به شخص متقاضی (در صورت داشتن شرایط) امکان دریافت ویزا و اقامت کانادا را می دهند اما مشکلاتی نیز دارند.

ویزای کار کانادا(جاب آفر کانادا)
ویزای کار کانادا (جاب آفر کانادا)

به طور کلی داشتن ویزای کار به منزله اقامت موقت در کاناداست و از برترین مزایای آن می توان به این نکته اشاره کرد که شخص به محض ورود به خاک کانادا دارای شغل و درآمد است .

 

برخی از این ویزاها رابطه میان کارفرما و کارمند یا کارگر است و برخی از این ویزاها به این صورتند که از طریق خود بیزنس به شخص درخواست کار داده می شود.

کارفرمایی که قصد دارد درخواست ویزای کار برای شخص خارجی دهد موظف است یک گواهی از سرویس کانادا دریافت نماید. این گواهی LMIA نام دارد و مفاد آن به اینگونه است که کارفرما باید اثبات نماید که شخص مورد نظر در جایگاه شعلی در کانادا وجود ندارد! بعد از دریافت این گواهی و ارائه آن به اداره مهاجرت در صورت تایید می تواند برای شخص جاب آفر ارسال نماید.

اما شغل های نامربوط زیادی نیز وجود دارند که شاید بتوان گواهی LMIA برای آن ها دریافت کرد اما بسیاری از این گواهی ها در اداره مهاجرت مورد تایید قرار نمی گیرند! پس داشتن این گواهی به منزله دریافت ویزا نیست. 

توجه داشته باشید که دریافت ویزای جاب آفر به منزله دریافت اقامت کانادا نیست و جزو ویزاهای موقتی محسوب می شود. هرچند که امکان تغییر آن وجود دارد و می تواند در نهایت منجر به اقامت کانادا شود.

همچنین در خصوص گواهی LMIA باید گفت که روش های مهاجرت کار آفرینی معاف از این نوع گواهی هستند.

در مورد هزینه های این روش هم باید عرض کرد که جدا از هزینه های پرونده و دریافت ویزای شخص هزینه های اصلی شخص مخارج روز مره اش است. یعنی شخص باید هزینه های زندگی خود در کانادا را تامین نماید و نیازی به سرمایه های بالا در این روش مهاجرت نیست.

شما می توانید در مقاله مشاغل مورد نیاز کانادا از شغل هایی که می توان بواسطه آن ها جاب آفر دریافت کرد مطلع شوید.

شرایط دریافت ویزای کار کانادا

برای دریافت ویزای کار مانند بسیاری از ویزاهای دیگر شما نیاز به داشتن شرایطی دارید. شرایط اصلی مورد نیاز برای دریافت ویزای کار کانادا عبارت اند از موارد زیر که برای شما ذکر می نماییم:

۱- داشتن مدرک زبان آیلتس ۶ به بالا

۲- داشتن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس

۳- سن شخص متقاضی باید کمتر از ۳۵ سال باشد

۴- شخص متقاضی باید حداقل ۳ سال سابقه کاری مرتبط داشته باشد.

در صورتیکه بخواهید از داخل کانادا ویزای خود را به ویزای کار تغییر دهید شرایط شما به مراتب ساده تر می شود اما موضوع بحث ما در این مقاله افرادی هستند که از خارج از کانادا قصد دریافت این ویزا را دارند.

باقی مدراک مورد نیاز برای ادامه فرآیند دریافت ویزای کار کانادا:

داشتن پاسپورت معتبر

دارا بودن گواهی پیشنهاد شغلی از کانادا

مدارک شغلی و تحصیلی شخص متقاضی

2 قطعه عکس از خودتان و اعضای خانواده

مدارک ازدواج و تولد فرزندان

تکمیل فرم اطلاعات اعضای خانواده

نکات مهم ویزای کار کانادا

اگر به طور کلی بخواهیم بیان کنیم ویزاهای کار شامل ۲ نوع کلی می شوند:

ویزای کارآفرینی کانادا:

ویزاهای کار آفرینی شرایط بسیار متفاوتی باهم دارند و در زمینه های مختلف به شخص متقاضی (در صورت داشتن شرایط) امکان دریافت ویزا و اقامت کانادا را می دهند اما مشکلاتی نیز دارند.

مثلا هزینه این نوع ویزاها مشخص نیست! یعنی هر استان دارای شرایط متفاوتی برای این ویزا است و هزینه های کاملا مختلفی را در این فرآیند نیاز دارد. اما سرعت رسیدگی به این نوع پرونده ها نسبت به سایر پرونده های ویزای کار بالاتر است و از اهمیت بالاتری نیز برخوردار است.

پس نمی توان هزینه خاصی برای این روش مهاجرت در نظر گرفت اما به مراتب از روش دیگر بالاتر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون