اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012155749118367

نقش تجهیزات هتلی در توسعه هتل ها

کد: 140012155749118367

https://bit.ly/3HSLbZe

، (اخبار رسمی): تجهیزات هتلی در مواقع تمامی لوازم و امکاناتی است که برای افراد در هتل در نظر گرفته می شود. از مسائل مرتبط با لوازم خانه، موارد مرتبط با لابی، پذیرش، رستوران و مهم ترین آن ها امنیت و ایمنی بالای هتل را شامل می شود.

نقش تجهیزات هتلی در توسعه هتل ها
نقش تجهیزات هتلی در توسعه هتل ها

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش دستگاه های هوشمند مسافران علاقه مند به اقامت در هتل هایی می باشند که از هوشمندسازی ساختمان بهره مند بوده و امنیت و ایمنی بالایی را برای آن ها و لوازمشان در اختیارشان قرار می دهد.

 شاید یکی از ساده ترین این امکانات استفاده از قفل ریموتی درب است. این امکانات و تجهیزات سبب جلب رضایت مشتری و بازگشت مجدد آن ها به هتل می شود. ما در این مقاله تلاش کردیم تا نکات و مواردی در خصوص تجهیزات هتلی و تأثیر  آن در توسعه هتل ها را در اختیار شما قرار دهیم تا شما عزیزان با مطالعه مطالب این مقاله و به کارگیری آن در مواقع نیاز عملکرد بهتر و موفق تری را تجربه نمایید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

تجهیزات هتلی و تأثیر آن ها بر توسعه و بهبود هتل  

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش روز افزون لوازم و تجهیزات هوشمند، علاقه افراد به اقامت در هتل ها و مکان هایی با این تجهیزات بسیار بالا رفته است. این تجهیزات باید به گونه باشد تا شرایط خوب و راحتی را برای مسافرین و افراد از زمان ورود به هتل تا خروج آن ها فراهم کند. هتل ها برای رقابت با یکدیگر سعی می کنند تجهیزات بهتر و پیشرفته تری را برای هتل خود فراهم نمایند و مشتری ها نیز نسبت به انتخاب این هتل ها سخت گیری بیشتری نسبت به گذشته دارند.

 به همین دلیل یکی از راه های پیشرفت هتل ها استفاده از تجهیزات لوکس و زیبا است که دارای امنیت و ایمنی بسیار بالایی باشد و در عین حال بتوان به راحتی از آن استفاده نمود و دسترسی آسانی داشته باشند. به این معنا که افراد و مسافران در زمان خروج از هتل با دیدی مثبت و خوب آن مکان را ترک کنند و تمایل به بازگشت و اقامت مجدد و تبلیغ برای هتل را داشته باشند.

یکی از تجهیزاتی که از لحظه ورود به چشم افراد می آید و سبب زیبایی و لوکس بودن هتل می شود، استفاده از قفل الکترونیکی هتلی است. این قفل ها خود دارای تنوع بسیار بالایی هستند و هر یک زیبایی و امنیت خاصی را برای ساختمان به همراه دارد. این قفل ها به افراد آسایش و امنیت را همراه با محیطی مدرن و شیک هدیه می دهند. از دیگر امکانات و تجهیزات هوشمند و لوکس می توان به پاور سوئیچ هوشمند، تلفن هتلی، نرم افزارهای هتلی، مینی بارهای هتلی، گاوصندوق های هتلی یا سیف باکس، قفل هتلی و یخچال های کوچک هتلی و ... اشاره نمود که هر یک از آن ها سبب جلب بیشتر مشتری و افزایش مسافر در نتیجه توسعه هتل می گردد.

گاو صندوق یا سیف باکس های هتلی یکی از تجهیزات مهم و اساسی در هتل ها که در صورت وجود آن در هتل مشتری امنیت و آرامش را احساس می کند، گاو صندوق ها و سیف باکس های هتلی می باشند. زمانی که فردی وارد هتل می شوند با مشاهده این سیف باکس با خیالی آسوده می تواند لوازم گران بها و ارزشمند خود را در داخل آن گذاشته و از سفر خود لذت ببرد.  این امر سبب می شود تا امتیاز و ارزش هتل در دید مستری بالا رفته و علاوه بر این که خود مجدداً به آن هتل مراجعه می کند، افراد را برای اقامت در آن هتل ترغیب و تشویق می نماید. این کار موجب افزایش مشتری و بازدهی بیشتر هتل نیز می شود.

استفاده از تجهیزات هوشمند نظیر قفل الکترونیکی و هوشمند از دیگر تجهیزاتی که فرد با مشاهده آن در بدو ورود احساس آسایش و امنیت می کند، وجود قفل های هوشمند در درب ورودی  هتل است. این قفل ها دارای تنوع بسیار بالایی هستند که هر یک به نوعی سبب بالا بردن ایمنی ساختمان و اتاق می شوند و فرد به راحتی می تواند آن را در اختیار داشته باشد.

تجهیزات و ملزومات هتلی از دیگر تجهیزات و ملزومات اتاق شخصی که سبب جلب مشتری و در نتیجه توسعه هتل ها می شود، استفاده از انواع لوسیون ها، عطرها و ادکلن ها، دمپایی های یک بار مصرف و حتی خوراکی ها و .... می باشد. به این منظور نیز می توان از یخچال های هتلی کوچک در داخل اتاق ها استفاده کرد. این یخچال ها یا مینی بارها سبب شخصی سازی فضا برای مشتری شده و همچنین علاوه بر جلب رضایت مشتری، هزینه های مرتبط با نیروی انسانی هتل ها را نیز کاهش می دهد و به نفع هتل می باشد.

پاور سوئیچ یکی دیگر از تجهیزاتی که هتل دارای برای توسعه و ارتقای هتل خود به کار می برند، پاور سوئیچ است. این وسیله در واقع کلیدی برای قطع و وصل برق است که برای صرفه جویی انرژی به کار می رود. به وسیله این کلید هوشمند می توان هزینه های مصرف برق را کاهش داد و استهلاک تجهیزات روشنایی را نیز پایین آورد.

کلید تاچ روشنایی از دیگر تجهیزات هتلی می توان به کلید تاچ اشاره نمود. این کلیدهای لمسی سبب زیبایی و لوکس شدن محیط و فضای اتاق می شوند و این امر در ذهن مهان و مشتری خواهد ماند و رضایت وی را به خود جلب می کند و وی را برای بازگشت به هتل برای بر دوم و سوم ترغیب می نماید و در نتیجه سبب پیشرفت هتل و سود دهی بیشتر هتل می شود.

ترموستات هتلی از دیگر تجهیزات هتلی می توان به استفاده از ترموستات هتلی اشاره نمود. این وسیله می تواند ما، شیرهای برق و حتی فن کوئل موجود در هتل را تنظیم و کنترل کند. نصب آن بسیار آسان و کم هزینه بوده و آسایش را برای فرد و مهمان به همراه دارد.

جمع بندی نهایی

همان طور که پیش تر و در متن این مقاله به آن اشاره نمودیم، تجهیزات هتلی که شامل موارد گوناگونی نظیر قفل های هوشمند و الکترونیکی، هوشمند سازی داخلی ساختمان و اتاق، به کارگیری گاو صندوق ها و سیف باکس های هتلی، استفاده از یخچال های کوچک و مینی بار و استفاده از پاور سوئیچ و ..... عواملی هستند که علاوه بر این که ظاهر هتل و اتاق را زیبا و لوکس می کنند، امنیت و ایمنی بالاتری را برای مشتری به همراه دارند. این موارد خود سبب جلب رضایت مشتری شده و این امر باعث می شود تا فرد با رضایت کامل و خاطره ای خوب از هتل خارج شده و مجدداً به آن فضا باز گردد و حتی افراد دیگری را برای اقامت در هتل تشویق و ترغیب کند.

برخی از شرکت ها با استفاده از نیروی کار ماهر و متخصص اقدام به واردات تجهیزات هوشمند از تمامی برندهای روز دنیا نموده اند و این تجهیزات را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند تا با خیالی آسوده و اطمینان خاطر از کیفیت و ظاهر آن ها، تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب و تهیه نمایند.

https://adaklock.com/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان