اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012155750018369

با استفاده از خدمات GoToSafar

کشور ترکیه مثل خانه خودتان است

کد: 140012155750018369

https://bit.ly/35YFXxA

، (اخبار رسمی): مقوله گردشگری در جهان ما، بی نیاز از رویارویی با پیشرفت‌های همه‌جانبه و تکنولوژیک نیست.

کشور ترکیه مثل خانه خودتان است
کشور ترکیه مثل خانه خودتان است

گسترش دانش گردشگری در کنار نوآوری‌های مدرن، نیازمند ذهنیت‌هایی خلاق برای برداشتن گام‌های جدید در رسیدن بشر به رویای همیشگی سیر و سیاحت در جغرافیا و فرهنگ‌های دیگر است. یعنی همان گامی که مجموعه سیاحتی «GoToSafar» برداشته است.

GoToSafar چه خدماتی دارد؟

شرکت گوتوسفر، با ذهنیتی ممتاز در مقایسه با دیگر شرکت‌های مشابه، مبتکر طرحی آنلاین در ارائه خدمات متنوع سیر و سفر به کشور ترکیه است.

تفاوت خدمات این شرکت با دیگر شرکت‌ها در این است که متقاضی می‌تواند در اسرع وقت و هزینه مناسب، از خدماتی چون رزرو بلیت پروازهای داخلی و خارجی، رزرو هتل، تهیه بیمه مسافرتی و رزرو اجاره اتومبیل در همه شهرهای ترکیه بهره‌مند شود.

این شرکت که فعالیت اولیه خود را در سال 2016 آغاز کرد، هم‌اکنون به یکی از شرکت‌های معتبر و پرطرفدار تبدیل شده و از دیگر رقبا پیشی گرفته است.

ویژگی‌های بارز پرداخت آسان هزینه سیر و سیاحت در GoToSafar

بیشتر ما معمولا علاقه‌ نداریم هنگام سفر، درگیر مراجعه به صرافی‌ها و تبدیل پولمان به ارزهای رایج شویم. سیر و سفر در جهانی که ما در آن زندگی می‌کنیم، درست مانند دیگر اجزای تشکیل‌ دهنده زندگی مدرن، به نوعی آسان‌سازی نیازمند است.

گذر از سیستم‌های سنتی و وقت‌گیر و همچنین ایجاد راهکارهایی برای لذت بردن از یک سفر خانوادگی در قالب اعطای امتیازات بزرگ و آسان، یکی از رویکردهای مجموعه‌های سیاحتی چون گوتوسفر است. امتیاز انتخاب گشت و گذار در کشوری با حجم گردشگران زیاد (ترکیه) با گوتوسفر این است که شما می‌توانید کلیه هزینه‌های سفرتان را با پرداخت ریالی از طریق درگاه اینترنتی همه بانک‌های داخل کشور انجام دهید و وقت و انرژی‌تان را صرف تبدیل ریال به ارز نکنید.

پیشینه یاشار عمرانی "یاشار ایپک" در نقش بنیانگذار پلتفرم GoToSafar

یاشار عمرانی "یاشار ایپک" یک ایرانی الاصل دانش آموخته کارشناسی ارشد رشته مدیریت فروش و بازاریابی از İzmir University of Economics می باشد.

یاشار ایپک با سرمایه اولیه شخصی خود ، تحصیلات آکادمیک و با انتقال تجربه گران که حاصل تجربه چندین سال همکاری کلان با برندهای معتبر بین المللی نظیر  Avis.com - Booking.com و شرکتهای مطرح و فعال در کشور ترکیه نظیر CizgiRent و Etstur.com می باشد را با تلاش جهت بومی‌سازی کردن و رعایت مقررات و ضوابط امروزی سفر در بستر تازه ای برای تسهیل سفر هموطنان خود فراهم کرده است.

وی مجموعه شرکت‌های «ایپک یولی آراز» را بنیانگذاری کرده و درحال حاضر مدیریت عامل این هلدینگ را برعهده دارد.

او در راستای فعالیت‌های حرفه ای خود، خدمات ویژه ای در حوزه صنعت گردشگری، تحت عنوان مجموعه GOTOSAFAR   ارائه کرده که سرویس دهی خود را بر بستر وب، آغاز کرده است که در ادامه به فعالیتهای این وبسایت خواهیم پرداخت.

مدیرعامل جوان این مجموعه، با تاکید بر این که هدف سازمان تحت مدیریت وی ارائه شیوه جدیدی از خدمات گردشگری است، اعتقاد دارد که هر شهروند ایرانی می تواند از طریق وب سایت «گوتوسفر» بدون واسطه از استانداردهای گردشگری دنیا بهره ببرد.

اجاره ماشین بدون راننده در ترکیه با GoToSafar

رانندگی در حال و هوا و فرهنگ عمومی کشوری دیگر، یکی از آرزوهای همه ماست. امری که می‌تواند در کنار طلب احتیاط بیشتر، دارای حال و هوایی هیجان‌ انگیز نیز باشد. گوتوسفر از سال‌ها پیش، زمینه این هیجان را فراهم آورده است.

کارشناسان گوتوسفر، عمده تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا اجاره ماشین در ترکیه از سوی شما، با صرف کمترین هزینه و وقت همراه باشد.

شما می‌توانید چه از درون خود کشور ترکیه و چه در ایران،‌ فقط با فرایندی ساده چون بارگذاری عکس پاسپورت و عکس گواهینامه بین‌المللی و همچنین ثبت تلفن همراه و آدرس منزل به همراه بلیت پرواز رفت (در صورت سفر هوایی) و انتخاب خودروی مورد نظر، بدون هیچ مدرک و وثیقه ای،‌ رویای سفرتان را عملی کنید.

با راننده شخصی خودتان در ترکیه گردش کنید!

یکی از دغدغه‌های پیش از سفر برای همه ما، دغدغه آشنا نبودن با زبان و فرهنگ و نقشه یک کشور دیگر است.

همه ما علاقه‌مندیم که سفری بدون نگرانی و همراه با آرامش داشته باشیم. شرکت GoToSafar در طرحی مطالعه شده، امکان رزرو بسیار آسان اتومبیل بدون راننده یا با راننده را ایجاد کرده است که تاکنون با استقبالی گسترده از سوی مراجعان مواجه شده است.

شما در این طرح می‌توانید با کرایه خودرو، در ساعت و مکان دلخواه، سفر خود را به سوی مقصد از پیش تعیین شده آغاز کنید. شما نیازی ندارید که در طول این جابه‌جایی، نگران طی کردن مسیر باشید چون رانندگان آشنا به زبان انگلیسی، طبق درخواستی که پیشتر در سایت ارائه کرده اید، شما را به مقصدتان می‌رسانند.

گفتنی است که خودروهای فوق، از بهترین امکاناتی چون ضدعفونی شدن کامل پیش از حرکت، صندلی کودک و رانندگان آموزش دیده در زمینه برخورد با گردشگر برخوردار هستند.

مزایای قابل توجه سفر با این مجموعه به شرح زیر استفاده کنید:

  •  استفاده از نظریات کارشناسان مسلط به دو زبان ترکی و فارسی.
  • مشاوره با کادر آشنا به قوانین دو کشور.
  • امکان پرداخت دو مرحله‌ای.
  • پرداخت هزینه‌ها به صورت ریالی و ارزی (بدون نیاز به کارت اعتباری بین‌المللی).
  • دریافت خدمات در همه شهرهای ترکیه.
  • پشتیبانی ۱۰۰ درصد در صورت بروز حادثه.

در ضمن، شما می‌توانید در صورت بروز مشکل در خودروی کرایه ای، مراتب را با واحد پشتیبانی، در میان بگذارید و در اسرع وقت خودروی جایگزین دریافت کنید.

رزرو هتل بدون نگرانی

شرکت گوتوسفر، در زمینه رزرو هتل در کشور ترکیه نیز، بهترین و آسان‌ترین شیوه‌ها را پیشنهاد می‌کند. در صورت تصمیم برای رزرو هتل، شما می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته با مراجعه به سایت و یا تماس، با کارشناسان این آژانس مسافرتی مشورت کنید و ضمن پرداخت ریالی و دلاری هزینه‌ها با همه کارت‌های عضو شتاب ایران  و کارت‌های پرداخت بین المللی (ویزا و مستر کارت)، با شیوه‌های متنوع اقامت در یک هتل لوکس آشنا شوید.

بلیط هواپیما را از گوتوسفر، خیلی راحت‌تر تهیه کنید!

یکی از مشکلاتی که مسافران از آن گله مند هستند، دشواری خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین از سایت‌های مربوطه است. اگر خرید بلیط هواپیما برای سفر به کشورهای دیگر باشد، احتمالا این دشواری و استرس ناشی از آن بیشتر خواهد بود.

گوتوسفر برای تسهیل فرایند خرید بلیط هواپیما هم تدابیر خاصی در پیش گرفته است که روند خرید بلیط هواپیما را بسیار ساده تر کرده است. بنابراین با مراجعه به سایت گوتوسفر به سادگی هرچه تمامتر بلیط هواپیمای مورد نظرتان را تهیه کرده و بدون دغدغه به ترکیه یا هرنقطه جهان که دوست دارید، پرواز کنید و از سفرتان لذت ببرید.

بیمه ویژه مسافرتی

گوتوسفر، فرایند بیمه مسافر را به گونه‌ای طراحی کرده که متقاضی، هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشد. اعتبار بیمه مسافرتی، برابر با روزهای اقامت در ترکیه است و بدون محدودیت سنی، با ارائه پاسپورت، مسافر و همراهانش را تحت پوشش قرار می دهد. این بیمه قابلیت استفاده در تمام کشورهای جهان را دارد. مسافر می‌تواند به صورت آنلاین و در لحظه‌، یا به صورت آفلاین (پس از بازگشت از سفر)،‌ هزینه‌های پرداختی را دریافت کند.

سفر خاطره‌انگیزتان را همین الان با گوتوسفر شروع کنید!

علاقه‌مندان سفر می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت گوتوسفر به نشانی  gotosafar.com مراجعه کرده و یا با شماره 02191301173 تماس بگیرند.

صفحه اینستاگرام گوتوسفر به نشانی Instagram.com/gotosafar هم هر روز اطلاعات جذاب و تازه ای منتشر می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]