اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012155750818374

یک ماهگی ساعت آبی فروشگاه اینترنتی ساعت مچی

شروع به کار رسمی ساعت آبی

کد: 140012155750818374

https://bit.ly/3vGws0L

، تهران , (اخبار رسمی): معرفی عمومی سایت رسمی فروشگاه اینترنتی ساعت آبی ، فروشگاه تخصصی ساعت مچی

شروع به کار رسمی ساعت آبی
خرید ساعت مچی

به گزارش روابط عمومی فروشگاه ساعت آبی ، فروشگاه اینترنتی ساعت آبی بطور رسمی از پایگاه اینترنتی timerblue.com  آغاز به کار نموده است. ساعت آبی با بیش از 40 سال تجربه تحصصی در زمینه فروش انواع ساعت مچی در کشور یکی از بزرگترین مراکز فروش ساعت مچی را دارد. 

فروش اینترنتی ساعت مچی

ساعت آبی با راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود تصمیم به عرضه ساعت مچی بصورت اینترنی نمود تا بتواند محصولات خود را به طیف گسترده تری از مشتریان در سطح کشور عرضه کند. علارقم خرید تعداد زیادی از ساعت فروشان در سطح کشور و داشتن شعبه در کشور ، با توجه به گسترش بحث فروش اینترنتی در کشور و مخصوصا بعداز شیوع ویروس کرونا در جهان خرید اینترنتی و مخصوصا خرید اینترنتی ساعت مچی رواج بیشتری پیدا کرد.

مدیریت ساعت فروشگاه  اینترتی ساعت آبی افزود که این فروشگاه با داشتن تجربه 40 ساله در فروش آفلاین و همچنین بیش از 10 سال فعالیت در زمینه فروش اینترنتی تصمیم گرفت تا سایت رسمی ساعت آبی را معرفی نماید . 

خرید آسان و سریع ساعت مچی

طراحی وب سایت ساعت آبی با بکار گیری تحربه و تحقیق گسترده ای انجام شده . دسترسی راحت کاربران به دسته بندی های ساعت مچی مردانه ، ساعت مچی زنانه ، ساعت مچی ست و همچنین ساعت های هوشمند در وب سایت به راحتی امکان پذیر میباشد . 

دیدن مشخصات کامل هر محصل و همچینین عکس های محصول که توسط خود تیم و بدون هیچ افکت و فیلتری انجام شد. شاید این اتفاق باعث شود که منتقدان اعلام کنند که تصاور کمی بی کیفیت هستند اما طبیعی بودن و منطبق بودن تصویر با محصول اهمیت بالاتری برای ما دارد تا مشتریان عزیز بهترین و راحترین اتخاب را داشته باشند. 

سخن پایانی : 

ساعت آبی در انتهای سال 1400 معرفی شد و فروش خیلی خوبی را داشته و این استقبال گستره باعث شد تا تیم ساعت آبی تصمیم بگیرد گسترش بیشتری را در سال 1401 داشته باشد و بتواند محصولات بیشتر و همچنین خدمات را به سبد خرید خود اضافه نماید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی ساعت مچی ساعت آبی

فروشگاه اینترنتی ساعت آبی ، فروشگاه تخصصی ساعت های مچی . فروش اینترنتی انواع ساعت مچی ، ساعت مچی مردانه ، ساعت مچی زنانه، ساعت مچی ست ، ساعت های مچی هوشمند ودیجیتال با ارسال به سراسر کشور . تمامی ساعت ها با مشخصات کامل و عکاسی توسط تیم ساعت آبی در وب سایت ثبت شده اند.در نتیجه کاربران عزیز میتوانند با دیدن تصاور محصول واقعی و خواندن مشخصات خرید آسانتری داشته باشند. همچنین میتوانند از چت آنلاین وب سایت و تلفن های پشتیبانی درج شده در سایت نیز سوال خود را بپرسند . ساعت آبی با بیش از 40 سال تجربه در فروش تخصصی ساعت مچی اقدام به راه اندازی وب سایت و فروس انلاین نمود تا بتواند ساعت مچی را به طیف گسترده تری از مشتریان برساند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار