اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012165752318377

لذت زندگی در خانه هوشمند

با اسمارت شو زندگی هوشمند را تجربه کنید

کد: 140012165752318377

https://bit.ly/3HSxSYs

، تهران , (اخبار رسمی): واژه هوشمند سازی ساختمان این روزها زیاد به گوشمان می خورد و ساختمان هایی مجهز به سیستم هوشمند در سطح شهر زیاد شده است. اما سوال اینجاست که این سیستم هوشمند چیست و چه امکاناتی را برای ساکنین فراهم می سازد؟

با اسمارت شو زندگی هوشمند را تجربه کنید
با اسمارت شو زندگی هوشمند را تجربه کنید
با اسمارت شو زندگی هوشمند را تجربه کنید
با اسمارت شو زندگی هوشمند را تجربه کنید

واژه هوشمند سازی ساختمان این روزها زیاد به گوشمان می خورد و ساختمان هایی مجهز به سیستم هوشمند در سطح شهر زیاد شده است. اما سوال اینجاست که این سیستم هوشمند چیست و چه امکاناتی را برای ساکنین فراهم می سازد؟ همگام با رشد فناوری در عرصه های مختلف زندگی بشر، صنعت برق ساختمان نیز رشد و توسعه چشمگیری پیدا کرد. دو نیاز اساسی یکی کاهش مصرف هزینه برق و دیگری افزایش سطح کنترل و نظارت در ساختمانها باعث شد تا تولیدکنندگان تجهیزات برقی ساختمان به فکر تولید و عرضه محصولات هوشمند بیافتند.

در یک ساختمان هوشمند کلیه تجهیزات برقی از روشنایی و تهویه گرفته تا سیستم های امنیتی همگی قابل برنامه ریزی بوده و از طریق یک کابل دیتا یا به صورت بی سیم به یکدیگر متصل میگردند و لذا به کمک تنظیمات نرم افزاری می توان سناریوهای مختلف را متناسب با نیاز ساکنین تعریف و پیاده سازی کرد. همچنین یک سیستم هوشمند به سادگی قابل توسعه است و لذا در صورتیکه ساکنین یا کاربران بخواهند قطعات هوشمند جدیدی را به سیستم شان اضافه کنند می توانند به سادگی و بدون خرابکاری یا تغییر در زیرساخت تاسیسات برق این کار را انجام دهند.

هوشمند سازی ساختمان چیست ؟ در خانه هوشمند کلیه تجهیزات برقی نظیر پریزهای برق، روشنایی، سرمایش/گرمایش، صوت و تصویر و امنیتی در کنترل و نظارت ساکنین است تا حداکثر آسایش، راحتی و امنیت برای آنان فراهم شود. وقتی تجهیزات برقی در کنترل باشند میتوان به سادگی انواع سناریوهای هوشمند را اجرا کرد؛ برای نمونه پرده های برقی در ساعت مشخصی در روز بالا میروند، چراغهای محوطه با تاریک شدن هوا اتوماتیک روشن می شوند، دوربینها تنها با مشاهده حرکت جدید تصاویر را آرشیو میکنند و بسیاری موارد جذاب دیگر. در حقیقت یک خانه هوشمند میتواند با نیازها و سلیقه شما به خوبی هماهنگ شود. با داشتن یک زیرساخت مناسب و تهیه تجهیزات هوشمند می توان با به کارگیری قابلیت های نرم افزاری هر نوع خواسته ای را در هوشمندسازی محقق کرد.

فروش تجهیزات هوشمند سازی ساختمان بیش از یک دهه تجربه در حوزه هوشمندسازی ساختمان ما را بر آن داشت که اسمارت شو را به عنوان اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات هوشمندسازی ساختمان در کشور عزیزمان ایران تاسیس کنیم. فروشگاه اینترنتی اسمارت شو با هدف ایجاد یک وب سایت تخصصی و یکپارچه در زمینه تامین کالاهای هوشمند و ارائه خدمات فنی و مهندسی راه را برای هوشمندسازی ساختمان های امروزی هموار ساخته است و با ایجاد یک شبکه مرکزی از متخصصان، مهندسان و فعالان صنعت برق ضمن به حداقل رساندن هزینه های خدمات فنی و مهندسی در پروژه ها، اجرای بی نقص این سیستم ها را به مشتریان تضمین می کند.

تامین تجهیزات از برترین برندهای جهانی، ثبت سفارش، امکان مقایسه و ارزیابی کالاها، مشاوره رایگان به مشتریان و آموزش هدفمند به مشتریان و فعالان این حوزه از مهم ترین برنامه های اسمارت شو می باشد. ما می خواهیم همه مردم لذت زندگی هوشمند را تجربه کنند. جهت خرید تجهیزات هوشمند سازی ساختمان میتوانید به آدرس: smartsho.com مراجعه نمایید

هزینه هوشمند سازی ساختمان یکی از اصلی ترین سوالات مشتریان سیستم های هوشمند هزینه تمام شده آن است. همه می خواهند بدانند که اجرای این سیستم چقدر هزینه دارد. پاسخ به این سوال کمی دشوار است چرا که سیستم هوشمند میتواند محدود به صرفاً کنترل روشنایی باشد و یا یک سیستم مفصل تر که شامل کنترل تمامی تجهیزات برقی از روشنایی تا امنیتی و نظارتی را شامل گردد. همچنین انتخاب نوع کلیدهای هوشمند نیز بسیار تاثیر گذار است. کلید فشاری، لمسی با قابهای شیشه یا طلا همگی قیمتی متفاوت دارند که در هزینه کلی هوشمند سازی بسیار موثرند. انتخاب برند نیز آیتمی تاثرگذار است برندی اروپایی یا شرقی، تفاوت قیمت خیلی زیاد است.

بهترین راهکار درخواست ارائه پیشنهاد فنی و مالی می باشد. لذا می توانید با ارائه نقشه های پروژه خود و ارسال درخواستها و نیازهایتان به فروشگاه اسمارت شو بدون هیچگونه هزینه پیشنهاد فنی و مالی دریافت نمایید. در این پیشنهاد هم امکانات سیستم هوشمند برایتان شرح داده می شود و هم هزینه تمام شده را به راحتی در می آبید.

کلام آخر اگر به آسایش و راحتی در زندگی خود اهمیت می دهید سیستم هوشمند می تواند به خوبی آسایش را برای شما فراهم سازد و تجربه یک زندگی هوشمند را برای شما به ارمغان بیاورد . بسیار مهم است که تمام نیاز های خود از سیستم هوشمند را قبل از هر چیزی بررسی کنید تا زمانی که تصمیم به هوشمند سازی ساختمان محل زندگی و یا کار خود گرفتید با تمام نکات به خوبی آشنا باشید و از تیم اجرا کننده تمام نیاز ها را درخواست کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل