اطلاعات تماس
  • 093546*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012165752918381

جراحی پروتز سینه

هر آنچه باید درباره جراحی پروتز سینه بدانید

کد: 140012165752918381

https://bit.ly/36kpbch

، (اخبار رسمی): در این مقاله نکات مهمی را که لازم حتما پیش از انجام جراحی پروتز سینه بدانید را بخوانید. جراحی پروتز سینه یکی از پرطرفدار ترین جراحی های زیبایی است .در این مقاله بهترین جراح فوق تخصص پلاستیک ایران را نیز به شما معرفی می کنیم تا برای انجام جراحی راهنمای مناسبی داشته باشید...

دکتر محسن اسدی فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی و عضو رسمی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران است.وی  از سال 2016 عضو رسمی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی بین الملل آمریکا...

یکی از تمایزات زنان که اتفاقا باعث زیبایی آنان نیز هست سینه هاست. سایز مناسب سینه و بخش پستان در زنان بسیار اهمیت دارد. این بخش از بدن همان گونه که جنبه زیبایی دارد و برای نان حائز اهمیت است در سلامت نیز موثر است . امروزه جراحی های زیبایی برای بهبود و برطرف کردن ایرادات قسمت های مختلف بدن به کمک انسان آمده است.
 برخی زنان جراحی های زیبایی زنان همچون جراحی های سینه را غیر ضروری می دانند و برخی افراد با وجود ان که نیازمند آن هستند اما به دلیل توجه بی مورد به صحبت های دیگران که در واقع ارزشی هم ندارند از این جراحی ها سر باز میزنند. 


یکی از جراحی های زیبایی سینه جراحی ماموپلاستی می باشد که به منظور کوچک کردن سینه ها در زنانی که پستان بزرگی دارند انجام می شود. بسیاری از زنان به دلیل بزرگ بودن بیش از حد بافت سینه دچار گردن درد و مشکلات این چنینی هستند. این مسئله به علاوه باعث کاهش زیبایی و اعتماد به نفس آنان نیز می شود.
 برخی زنان به دلایل مختلفی دارای سینه های کوچک و کم حجم هستند و این مسئله باعث افت زیبایی آنان می شود. پوشیدن لباس های زیباکه بر بدن بنشیند در بسیاری از موارد برای ایشان آرزوی دست نیافته است. اگر چه امروزه می توان با کمک جراجی پروتز سینه به سادگی این مشکل را بر طرف کرد و ظاهری زیبا تر با اعتماد به نفس بیشتر به دست آورد. 


کاندید مناسب جراحی پروتز سینه 
دسته اول زنانی هستند که به صورت طبیعی  از ابتدا دارای سینه های کوچکی بوده اند این زنان می توانند با انجام جراحی پروتز سینه سینه ها خود را حجیم تر و متقارن کنند. زیبایی زیادی از این جراحی حاصل می شود. 
دسته دوم زنانی هستند که متاسفانه به دلیل ابتلا به سرطان پستان یک یا هر دو سینه خود را از دست داده اند. این افراد می توانند یا هر دو سینه خود را پروتز کنند و ظاهر زیبای خود را دوباره به دست آورند. برای انجام این جراحی و متقارن سازی آن باید با جراح خود مشورت نمایید. 
و مورد دیگر مربوط به زنانی است که بعد ها با افزایش سن و یا در طول شیر دهی حجم سینه ها در آن ها کاهش یافته است و ظاهر مناسبی ندارد. افتادگی  کم حجم شدن سینه در این افراد نیز با کمک جراحی پروتز سینه به راحتی قابل رفع است. بعد از این جراحی می توان ظاهر مطلوب تری به دست آورد و عدم تقارن و افتادگی جزئی سینه را نیز برطرف نمود. 


نکته ضروری پیش از عمل جراحی 
جراحی پروتز سینه جراحی ساده ای است که در صورت انجام صحیح عوارض زیادی ندارد. اکیدا توصیه می شود برای انجام جراحی پروتز سینه به جراح مناسب و ماهری مراجعه نمایید که تبحر لازم برای انجام این جراحی را داشته باشد. انجام جراحی های زیبایی نز افراد غیر مسلط که تجربه و مهارت لازم را ندارند می تواند عوارض زیادی داشته باشد. 
توجه کنید که قیمت پایین تر یک جراح نباید ملاک قرار بگیرد. گاهی پرداخت هزینه بیشتر و انجام ایمن جراحی بهتر است . برای انتخاب جراح مناسب بهتر است نظر بیماران و کسانی که قبلا نزد پزشک جراحی انجام داده اند را جویا شوید و در این باره از ایشان بپرسید. بهترین راهنمای برای بررسی مهارت یک جراح پرس و جو از بیماران اوست. 
مراقبت های بعد از جراحی نیز به نوبه خود حائز اهمیت است و لازم است به آن توجه شود. بعد از جراحی مراقبت های لازم را مطابق دستور پزشک انجام دهید. و دارو ها را سر موقع مصرف نمایید. معمولا جراحان دارو های ضد اسکار نیز تجویز میکنند تا پس از جراحی از باقی ماندن رد بخیه و ایجاد سکار روی پوست بدن جلوگیری شود. 
 دکتر محسن اسدی فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی و عضو رسمی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران است. دکتر اسدی در سال 1390 با رتبه چهارم کشوری موفق به اخذ مدرک بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک -ترمیمی و زیبایی شد. وی  از سال 2016 عضو رسمی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی بین الملل آمریکا شد و یکی از جراحان برجسته کشور در زمینه جراحی های زیبایی  (ISAPS) است.
دکتر محسن اسدی با سابقه طولانی در جراحی های زیبایی ، پیکر تراشی و جراحی های زیبایی سینه مهارت و تسلط کافی برای انجام این دست از جراحی های زیبایی را داشته و توصیه ما برای انتخاب جراح مناسب است. مقاله ای که خواندید برداشتی از مقاله جراحی پروتز سینه سایت دکتر اسدی است نسخه کامل این مقاله را می توانید به صورت رایگان در سایت دکتر اسدی مطالعه نمایید و ویدئو های جراحی پروتز سینه را مشاهده کنید. 
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093546*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی