اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012165754518027

آشنایی با انواع ویزای کانادا

کد: 140012165754518027

https://bit.ly/3tx6la0

، تهران , (اخبار رسمی): هر نوع حضوری از شما به عنوان یک ایرانی در کانادا ملزم به دریافت ویزای کانادا است. مسافرت های کوتاه، دیدار اقوام، تحصیل، تحقیق یا هر دلیل دیگری که برای حضور در کانادا دارید نیازمند استفاده از انواع ویزای کانادا است.

انواع ویزای کانادا
انواع ویزاهای کانادا

ویزای کانادا برچسبی روی صفحه پاسپورت می‌باشد که اجازه ورودتان را به کانادا می‌دهد. با این مجوز به نوع درخواست خود ویزای موقت کانادا یا ویزای دائم کانادا به طور قانونی اقامت داشته باشید.

انواع ویزاهای کانادا

انواع ویزای کانادا با توجه به شرایط این کشور و اینکه چه اشخاصی با چه اهدافی اقدام به مهاجرت یا زندگی در آن می کنند، توسط دولت آن تدوین شده است.  به طور کلی انواع ویزای آن ها به شرح زیر است:

•    ویزای موقت کانادا
•    ویزای دائم کانادا

انواع ویزای موقت کانادا

اصولا اصلاح ویزای موقت برای نوعی از انواع ویزای کانادا مطرح می شود که محدودیت زمانی برای شخص دریافت کننده دارد. یعنی شخص از تاریخی مشخص تا تاریخی مشخص امکان استفاده از ویزا را داشته و پس از آن ویزا باطل می گردد. 

•    ویزای توریستی کانادا
•    ویزای تحصیلی کانادا
•    ویزای همراه کانادا
•    ویزای اکسپرس اینتری کانادا
•    ویزای کاری کانادا
•    ویزای سرمایه گذاری کانادا
•    ویزای ثبت شرکت کانادا
•    ویزای اسپانسرشیب کانادا
•    ویزای کار کانادا
•    ویزای خوداشتغالی کانادا

ویزای توریستی کانادا

افراد از طریق ویزای توریستی کانادا می توانند برای اهداف گردشگری، کنفرانس ها، مسابقات، دیدار با اعضای خانواده یا هر عملکرد تفریحی دیگری وارد کانادا بشوند. ویزای توریستی کانادا به دو صورت سینگل و مولتیپل صادر می گردد.

متقاضیانی که دارای ویزای سینگل هستند، می توانند تا پایان زمان اتمام ویزای خود در کانادا حضور داشته باشند اما اگر قبل از آن کانادا را ترک کنند و دوباره قصد ورود به کانادا را داشته باشند، می بایست اقدام به دریافت ویزا نمایند، در حالی که متقاضیانی که دارای ویزای مولتیپل هستند، می توانند تا پایان زمان ویزای خود به کانادا رفت و آمد کنند. عموما به ویزای مولتیپل کانادا، ویزای 5 ساله نیز گفته می شود.

ویزای تحصیلی کانادا

 ویزای تحصیلی کانادا به دو صورت ویزای دانش آموزی و ویزای دانشجویی ارائه می شود. بسته به مقاطعی که قصد تحصیل در آن را دارید، می بایست اقدام به دریافت ویزای دانش آموزی یا دانشجویی نمایید. برای مثال اگر قصد تحصیل در مدارس کانادا را دارید، ویزای دانش آموزی و اگر قصد تحصیل در دانشگاه ها برای دریافت لیسانس، دکتری یا... را دارید، نیازمند ویزای دانشجویی خواهید بود.

ویزای همراه کانادا

ویزای همراه بهترین گزینه برای خانواده افرادی است که به صورت موقت به کانادا مهاجرت کرده اند. از طریق این ویزا پدر و مادر ها می توانند مدت طولانی وارد کانادا شوند و با فرزندان خود زندگی کنند. البته برای ارائه این ویزا فرد دعوت کننده ملزم به اثبات توانایی مالی خود برای نگهداری از افراد دعوت شده طی مدت زمان مشخص می باشد.

ویزای اکسپرس اینتری کانادا

اکسپرس اینتری (Express Entry) کلمه‌ای انگلیسی به‌معنای ورود سریع است. پیچیده بودن روند مهاجرت و طولانی بودن زمان انتظار برای صدور ویزا، باعث شد تا کانادا سیستم ورود سریع را در سال 2015 راه اندازی کند.

هدف اصلی این برنامه، آسان سازی فرایند پذیرش مهاجران و بالا بردن سرعت استخدام نیروی کار ماهر برای اقتصاد روبه‌رشد و تشنه کانادا است. 

ویزای ثبت شرکت کانادا 

مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت و کار آفرینی دو مقوله کاملا جدا است. کشور کانادا زمانی ثبت شرکت در این کشور را تائید می کند که بداند شما در دراز مدت برای اقتصاد کانادا مفید خواهید بود. داشتن بیزنس پلن و برنامه های کارآفرینی استانی کانادا می تواند منجر به اخذ اقامت دائم شما شود.

برای اینکه بتوانید در کانادا ثبت شرکت کنید، به مجوز تجارت نیاز دارید که این مجوز در حقیقت توسط اداره فدرال کانادا برای شما صادر می شود. قوانین موجود در کانادا در زمینه بیزنس و تجارت به گونه ای است که از بسیاری از کسب و کارهای جدید و شرکت های تازه تاسیس حمایت می کند. 

ویزای کار کانادا 

مهاجرت به کانادا از طریق کار، معمولاً اقامت کارآفرینان و افرادی که دارای مهارت و تخصص مورد نیاز کشور کانادا هستند را مورد هدف قرار می دهد و دولت کانادا را ملزم می کند تا کسب و کار جدیدی برای این مهاجران ایجاد کند و با ایجاد شغل های خاص یک رقابت را در مقیاس جهانی رقم زند.

ویزای سرمایه گذاری در کانادا

یکی از بهترین راه‌ های مهاجرت برای کارآفرینان و صاحبان کسب و کار، سرمایه گذاری در کانادا (Investing in Canada) است. از مهمترین مزایای روش مهاجرت از طریق ویزای سرمایه گذاری کانادا این است که علاوه بر بهره‌ مندی از شرایط اقتصاد آزاد و در حال رشد این کشور، شخص متقاضی می تواند به همراه کل خانواده اقامت دائم کشور کانادا را دریافت نماید.

ویزای خود اشتغالی کانادا

ویزای خوداشتغالی کانادا (Self-employed persons) برای مسیر مهاجرتی خوداشتغالی کانادا تدوین گردیده است و شامل افرادی می گردد که کسب و کار مستقل از سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی دارند. افرادی همچون ورزشکاران و هنرمندان در زمره ی مخاطبین این مسیر مهاجرتی حساب می شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون