اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۹۱۰*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012175754718390

انقلاب در محصولات گیمینگ ؛ آغاز فعالیت برند اسکپتر

کد: 140012175754718390

https://bit.ly/35ILWa7

، (اخبار رسمی): شرکت اسکپتر، برندی مطرح در ساخت لوازم جانبی رایانه در آمریکا، با تجربه ی بیش از ۳۰ سال حضور در صنعت سخت افزار و رایانه، بعد از سال ها تجربه در زمینه ی ارائه ی راه کار های صنعتی برای مانیتورینگ، به صنعت مانیتور های گیمینگ وارد شده است.

انقلاب در محصولات گیمینگ ؛ آغاز فعالیت برند اسکپتر
انقلاب در محصولات گیمینگ ؛ آغاز فعالیت برند اسکپتر

خلق تجربه ی بصری جدید با قیمت مناسب برای شما
شرکت اسکپتر، برندی مطرح در ساخت لوازم جانبی رایانه در آمریکا، با تجربه ی بیش از ۳۰ سال حضور در صنعت سخت افزار و رایانه، بعد از سال ها تجربه در زمینه ی ارائه ی راه کار های صنعتی برای مانیتورینگ، به صنعت مانیتور های گیمینگ وارد شده است.
در این شرایط، اسکپتر با تکیه بر توان مندی های پیشین و فنی شرکت، و با مطالعه ی نیاز مصرف کنندگان، اقدام به تولید برد پردازش تصویر متناسب و همکاری با شرکت سامسونگ نمود.

و اکنون شرکت اسکپتر با سبدی از محصولات متنوع از جمله مانیتور های حرفه ای و گیمینگ و همینطور ساند بار و تلویزیون های led در وب سایت آمازون، تبدیل به فروشنده ی برتر مانیتور شده است. 

برند اسکپتر ( SCEPTRE) در ایران با پشتیبانی شرکت آماتیس، فعالیت خود را آغاز کرده است. ما برای انقلابی در محصولات گیمینگ آمده ایم. و رسالت ما ارزندگی محصولات اسکپتر است. معجونی از امکانات بسیار خوب، در قالبی اقتصادی و پشتیبانی مثال زدنی. و برای اثبات آن تمام و کمال ایستاده ایم.
محصولات ما چیزی مابین محصولات میان رده و بالارده ی بازار است. و قیمت های رقابتی با توجه به امکانات آن را فراهم کرده ایم.
ست موس و کیبورد بلوتوثی اسکپترمدل تایتان با در نظر گرفتن نیاز های کسب و کار، برای دفاتر طراحی شده و با زیبایی و استفاده از پروتوکل بلوتوثی ، بدون ایجاد اختلال در کارکرد کنار تعداد زیادی محصولات مشابه در دفاتر کار عمل میکند. و نیاز به دانگل و مشکلات مربوط به گم شدن دانگل در محل کار را به طور کل حل کرده است.
کیبورد مکانیکی اسکپتر مدل keypro rgb یک کیبورد حرفه ای گیمینگ با خدمات بلند مدت و امکان تعویض سوییچ به رنگ مورد نظر شما به صورت hotswap. با چیپست حرفه ای هزار هرتز و قابلیت برنامه ریزی و تعریف Macro های مختلف و ذخیره سازی در خود کیبورد است. با این قابلیت های حرفه ای، از رقبا در بازی های کنسول و رقابتی جلو بزنید. و با نورپردازی full rgb با قابلیت شخصی سازی توسط نرم افزار، و استفاده از کنترل های روی کیبورد، جلوه ی زیبایی به میز بازی خود ببخشید.
مانیتور های گیمینگ و اداری اسکپتر که شاخص ترین محصولات اسکپتر در آمازون است، هم اکنون در ایران نیز عرضه می شوند! ارزنده و با کیفیت. با پنل های حرفه ای و مشخصات بسیار ارزنده! آخرین و بهترین مدل مانیتور های اسکپتر ایران، مدل E27 است که با بک لایت RGB و همینطور پنل Ultra fast IPS ده بیت و قابلیت نمایش یک میلیارد رنگ در ایران عرضه شده. و ترکیبی از تمام نیاز های یک گیمر حرفه ای مثل نرخ بروزرسانی ۱۶۵ هرتز و دقت رنگ بسیار بالا با دلتا E زیر ۲ و پوشش رنگ وسیع با بیش از ۹۰ درصد فضای رنگ DCIP3 است.
کیس گیمینگ اسکپتر T1 محصولی زیبا و جادار و مطمئن برای سال ها استفاده است. و پشتیبانی کاملی از انواع کولر های آبی و هوایی و تعداد زیادی فن دارد. که خیال شما را برای نگهداری سیستم زیبای خود راحت خواهد کرد. و در کنار آن می توانید از انبوهی از اکسسوری های گیمینگ اسکپتر لذت ببرید.

امیدواریم به زودی در سال ۱۴۰۱ فعالیت های جدی و حضور پررنگ تر ما را در بازار ببینید.

شعار ما: * برای برآورده کردن انتظارات شما! To fullfill your expectations *

اگر به محصولات گیمینگ و آفیس ( مناسب کسب و کار) اسکپتر علاقه مندید، صفحات مربوط به آن ها را مشاهده بفرمایید. و برای کسب و اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.
اگر در این مسیر میخواهید در کنار ما باشید، امکان دریافت نمایندگی بدون هزینه برای شما وجود دارد. تنها آشنایی با محصولات ما و پیشنهاد دادن آن کافیست!

www.sceptre.it
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۹۱۰*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید