اطلاعات تماس
  • 099371*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012185756918399

فروشگاه اینترنتی محصولات فوراور ایران

کد: 140012185756918399

https://bit.ly/3vRkzoM

، (اخبار رسمی): در محصولات فوراور صرفا از ژل داخل برگه آلوئه ورا باربادنسیس میلر استفاده میشود. پایه اساسی این محصولات از ژل خالص آلوئه ورا است و از مواد دیگر تا حدود بسیار کمی در آنها استفاده شده است.

فروشگاه اینترنتی محصولات فوراور ایران
فروشگاه اینترنتی محصولات فوراور ایران

محصولات فوراور، گامی موثر در جهت سلامتی

داستان محصولات فوراور از زمانی آغاز میشود که رکس مووان، در سال ۱۹۷۸ تصمیم به تهیه و توزیع محصولاتی بر پایه آلوئه ورا گرفت. وی ابتدا آلوئه ورا مورد نیاز خود را مستقیما از دست کشاورزان دریافت می کرد اما به مرور زمان و با افزایش حجم تولید، تصمیم گرفت فرایند کاشت، برداشت و خالص سازی این گیاه هزار درمان را خود بر عهده گیرد.

این اقدام وی سبب شد تا بیش از ۴۰ سال، محصولات فوراور لیوینگ در بیش از ۱۷۰ کشور دنیا جای خود را در قلب مصرف کنندگان باز کند. آب و هوای مطبوع برای کشت آلوئه در ایالت آریزونا، این منطقه را به مزارع کشت آلوئه ورای فوراور تبدیل کرده و انجمن تخصصی آلوئه ورا آمریکا، مرغوبیت این محصولات تولید شده بر پایه آلوئه ورا را با اعطای اولین مجوز به فوراور لیوینگ اثبات کرده است.

بر این اساس، فوراور هم اکنون در سال چیزی حدود ۶۵ میلیون پوند آلوئه ورا استخراج و استفاده میکند.

چه چیزی محصولات فوراور را خاص می کند؟

اگر داخل بازار گشتی زده باشید، محصولات بر پایه آلوئه ورا را بسیار زیاد مشاهده می کنید. در واقع خواص آلوئه ورا سبب شده تا از آن نه به علت فوایدش، بلکه برای جنبه تبلیغاتی حتی شده در کیک و شیرینی نیز استفاده شود تا جلب نظر مشتری را به همراه داشته باشد.

در مورد نژاد های آلوئه ورا باید بدانیم که بیش از ۱۰۰ نژاد مختلف از این گیاه در سراسر دنیا کشت می شود. در حالی که فقط برخی از آنها خاصیت خوراکی دارد. یکی از مرغوب ترین نژاد های آلوئه ورا، باربادنسیس میلر است که علاوه بر خواص اعجاز آور برای سلامتی، قابلیت خوراکی نیز دارد.

در محصولات فوراور صرفا از ژل داخل برگه آلوئه ورا باربادنسیس میلر استفاده میشود. پایه اساسی این محصولات از ژل خالص آلوئه ورا است و از مواد دیگر تا حدود بسیار کمی در آنها استفاده  شده است. این مورد دقیقا برعکس بسیاری از محصولات شرکت هاست که صرفا به جهت جنبه تبلیغاتی، آلوئه ورا را در بخش کوچکی از مواد سازنده کالای خود جا داده اند.

به منظور جلوگیری از سوءاستفاده شرکت ها از اسم آلوئه ورا، انجمن بین المللی آلوئه ورا یا IASC در سال ۱۹۸۱ تاسیس و به عنوان منبع اطلاعاتی در این حوزه فعالیت میکند. همچنین تصمیم گرفته شد که مجموعه ای از استانداردها در رابطه با محصولات مبتنی بر آلوئه ورا وضع شود. برای دریافت گواهینامه این انجمن، تولیدکنندگان محصولات بر پایه آلوئه باید معیارهای خاصی را رعایت کنند و بر این اساس گواهینامه معتبر داده میشود.

فوراور لیوینگ به عنوان اولین کمپانی مجوز قاطعی را برای استفاده از آلوئه خالص در محصولات خود دریافت کرد.

معرفی پر فروش ترین محصولات فوراور

نوشیدنی آلوئه ورا ژلی

این نوشیدنی با درجه خلوص ۹۹.۷ درصد آلوئه ورا خالص، اولین تاییدیه انجمن IASC را از آن خود کرد. مصرف سه دوره متوالی از این نوشیدنی سم زدا، سلامتی ارگان های داخلی بدن را تضمین میکند. برخی فواید نوشیدنی آلوئه ورا فوراور:

تقویت سیستم ایمنی

بهبود خستگی و انرژی زا

بهبود و کنترل قند خون و دیابت

کاهش کلسترول و چربی مضر خون

بهبود و حفظ سلامتی ساختار پوست و مو

کمک به بهبود بیماری های کبدی و کلیوی

خمیر دندان فوراور (بهترین خمیر دندان دنیا)

حدود دو دهه، فلوراید یکی از اجزای جداناپذیر خمیر دندان ها بوده است. اما مطالعات جدید نشان داده استفاده مکرر از این ماده شیمیایی به سلامت مینای دندان و پوشش لثه آسیب فراوان میزند. خمیر دندان فوراور بدون هیچ ماده شیمیایی، خمیر دندانی بدون فلوراید است که با ترکیب آلوئه ورا و بره موم عسل ساخته شده است. از جمله خواص و فواید این محصول عبارت است از:

خاصیت سفیدکنندگی طبیعی

جلوگیری از پوسیدگی و خراب شدن دندان

ضد التهاب لثه و ارامش بخش

دارای خاصیت ضد باکتریایی

جلوگیری و رفع بوی بد دهان

بهبود زخم های دهان و پوست

از بین بردن حساسیت دهان و لثه

بدون فلوراید و گلوتن

صابون آلوئه-آووکادو فوراور

تلاقی ژل آلوئه ورا و آووکادو، نقطه عطف سلامتی و زیبایی پوست است. از جمله ویژگی های این صابون گیاهی نیز میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

حاوی ژل خاصل آلوئه ورا و روغن طبیعی آووکادو

کاملا طبیعی و بدون مواد شیمیایی مضر

خاصیت نرم و مرطوب کنندگی بالا

مناسب برای انواع پوست

حفظ و بهبود طراوت و شادابی پوست

https://instagram.com/onlinealoshop
https://wa.me/message/OZYMDJUBB6LQO1

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 099371*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید